Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Głowica jest ok bo jak byla wymieniana uszczelka to mowili ze glowica ok.

Pompa byla sprawdzana na stole i dawala za duze dawki (na stole) z tego co wiem nie byla regulowana w aucie

Opublikowano
skoro twoi mechanicy nie potrafią sobie poradzić z autem przez rok, to wybacz, ale na pewno nie bardzo mają pojęcie co robią...
Opublikowano
Nie wiem czy był wymieniany ale na pewno jest dobrze ustawiony bo oststnio mi gosc ustawial. Auto po wyjezdzie od mechanika jezdzilo dobrze prze tydzien a potem znowu zdechlo :cry2:

Jak Łańcuch jest rozciagniety to ustawianie zaplonu nic nie da . Na forum bylo pisane jak sprawdzic czy aby Lancuch jest ok.Czarny dym jak bys poczytal forum to bys wiedzial iz silnik zalewany jest paliwem,powod zalewania sie paliwem jest jak wszyscy wiedza niesprawny uklad dolotowy(Turbina lub pompa wtryskowa) lecz w twoim przypadku obstawial bym lancuch lub Turbinke moze zawor ja blokuje i nie ma odpowiedniego cisnienia

Opublikowano

Zle mnie zrozumiales wymieniona zostala uszcelka pog glowica a nie glowica:)

 

No moglbym tu umiescic jakies 4 warsztaty ktore nie maja pojecia w ogole o napraiwe diesla ale nie chce byc nieuprzejmy;)

 

Turbo jest po regeneracji. Daje w tym tyg do m-auto wiec bede mowil jak maja sie postępy:)

Opublikowano
Ja stram ci się powiedziec ze masz problem z głowiczką pompy wtryskowej prawdopodobnie ale to jak grochem o sciane !!!
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
praca turbo nie ma chyba wplywu na nierowna prace silnika na wolnych obrotach. Obroty trzyma dobrze ale caly drzy.

 

To prawie na pewno jest wina pompy wtryskowej, a przypuszczam, że dokładniej nastawnika pompy wtryskowej.

Miałem dokładnie takie same efekty - jak silnik zimny, to telepało nim i budą, a jak się dobrze nagrzał, to falowały obroty i gasł - a pompa po regeneracji głowicy.

Zmieniłem nastawnik pompy (niestety nie nówkę, tylko trochę lepszy od mojego) i gaśnięcie ustało - faktycznie na dobrze rozgrzanym silniku obroty lekko falowały, ale ani razu już nie zgasł. Niestety na całkiem zimnym silniku jeszcze telepie, ale wystarczy przejechac 2 km i już chodzi pięknie.

Ja obstawiam u Ciebie nastawnik pompy wtryskowej na 95%

Opublikowano
moim zdaniem to porostu jest coś nakopane w ustawieniach. Dobry mechanik posiadający dobry kom (nie jakiś interfejs) jest wstanie cuda uczynić -wiem po własnych doswiadczeniach

 

A jeśli możesz się podzielic informacją, to gdzie w Krakowie jest dobry, sprawdzony mechanik, który zna się na TDSach?

 

Myślę, że dla wielu z nas taka informacja będzie istotna, bo w polecanych warsztatach można znaleźc tylko na ul. Szczecińskiej, a sprzydałaby się jakaś alternatywa - bądź co bądź Kraków nie jest małym miasteczkiem.

Opublikowano

witam

miałem podobny efekt w swim TDS czyli:

robiona pompa, turbina, czyszczony EGR i cały dolot od turbiny do EGRa

robione wtryski i efet taki żę palił tak jak u ciebie, czyli kupe dymu i potworne spalani i stukot. Djagnoza nic nie wykazywała i wkońcu wymieniłem cały wtrysk ten z czujnikiem wzniesienia dopiero przestał klekotać i palić na czarno no i spalanie spadło i zwiększyła sie moc.

może i uciebie tak jest

Opublikowano
witam

miałem podobny efekt w swim TDS czyli:

robiona pompa, turbina, czyszczony EGR i cały dolot od turbiny do EGRa

robione wtryski i efet taki żę palił tak jak u ciebie, czyli kupe dymu i potworne spalani i stukot. Djagnoza nic nie wykazywała i wkońcu wymieniłem cały wtrysk ten z czujnikiem wzniesienia dopiero przestał klekotać i palić na czarno no i spalanie spadło i zwiększyła sie moc.

może i uciebie tak jest

 

Czy mowa o wtrysku sterującym???

  • 2 lata później...
Opublikowano

witam!!!

wymienione przez was objawy:

potwornie czarny dym,brak mocy,metaliczny dżwięk(na pewnym zakresie obrotów i nierówna praca jednostki napędowej....i duże zużycie paliwa...i oleju/jakis litr na 10km!!! :cry: :duh:

i teraz moje pytanie...czy ktoś zna dobry warsztat,który przywróci prawidłowe działanie mojego auta...w 3mieście???

Opublikowano
witam!!!

wymienione przez was objawy:

potwornie czarny dym,brak mocy,metaliczny dżwięk(na pewnym zakresie obrotów i nierówna praca jednostki napędowej....i duże zużycie paliwa...i oleju/jakis litr na 10km!!! :cry: :duh:

i teraz moje pytanie...czy ktoś zna dobry warsztat,który przywróci prawidłowe działanie mojego auta...w 3mieście???

Litr oleju silnikowego na 10km? Szczerze rozgladalbym sie za 2-gim silnikiem. Uzupelnij profil, 3-miasto jest duze :)

Uklady wtryskowe: KUŹMICZ, ul. Gen. Bora-Komorowskiego 1A (wjazd od Droszyńskiego), tel. 58 552 42 45

Mechanika: ANDRZEJ SERWIS - Robakowo(Luzino), ul. św. Antoniego 3 tel. 602-157-675

 

Pozdrawiam i zapraszam na http://www.bmw-diesel.pl

 

P.S. Na dniach planujemy SPOT - serdecznie zapraszam. Wiecej szczegółów na forum bmw-diesel.

Opublikowano

--------> TO LIEDER_R<---------------------

BARDZO DZIĘKUJE CI ZA PODANIE WARSZTATÓW.JEŚLI CHODZI O KŁOPOTY Z SILNIKIEM...TO MUSZĘ SIĘ Z ORIENTOWAĆ CZY KALKULUJE MI SIĘ ZAKUP CZY REMONT.BO PORAŻKA,O KTÓREJ MOWA STAŁA SIĘ W PIĄTEK 13-TEGO I TO NA KONIEC URLOPU....A W 2TYGONIE ZROBIŁEM 2200KM!!! PRZY CZYM ŚREDNIA SPALANIA WYSZŁA 7 LITRÓW A MOTOR GADAŁ REWELACYJNIE :|

Opublikowano
ritter777, kazdej reakcji towarzyszy akcja..(A. Einstein). Nic nie dzieje sie bez przyczyny... Swoim TDS zrobilem ponad 70 000 km w 3 lata i poza biezaca obsluga nic nie robilem. A i Niemcy nim zjezdzilem - robiac po 3-4 tys. km za kazdym razem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.