Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kup to, co jest w lepszym stanie. A dyskusja o tym, czy benzyna, czy diesel, ma tyle sensu, co dyskusja o tym czy manual, czy automat.

Po prostu: jedno i drugie ma swoje wady i zalety. Sam musisz wybrac.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Kup to, co jest w lepszym stanie.

Swiete slowa. Wszystko zalezy od stanu auta i Twoich wlasnych upodoban czy preferencji. Ja szukalam 530d a w koncu kupilem 528i i... na razie nie narzekam.

Tomek

Marzenia się spełniają...

Opublikowano
Ja bym wziął 530d bo ten silniczek jest miodzio,a jak nie masz zamiaru zagazowywać auta(swoją drogą dlaczego wszyscy mówią że diesel do limuzyny nie pasuje,a benzyna z LPG pasuje :?: :?: )to jeszcze taniej wyjdzie eksploatacja,a osiągi 530d są zadowalające :cool2:
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

530d to jedyne rozwiązanie. Ekonomia i osiągi w jednym.

 

530i to wspaniale auto ale koszty paliwa są o wiele drozsze. Na przestrzeni roku roznica w spalaniu jest ogromna !

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

Mam 5 kombi 2,8 obecnie ma 188000 tysięcy przebiegu jest w automacie ; średnio pali ok 11 litrów na 100 km. Myślę że 530i w manualu będzie palila podobnie :) A teraz diesel : średnio 8 litrów na 100. Zakladamy ,że jest różnicy 10 zlotych na 100 km co przy mojej jeździe 25tys km w roku daje 2500 zlotych . A koszty utrzymania diesla chyba większe?

 

Chyba że się mylę to niech mnie ktoś uświadomi, :)

Opublikowano

Mam 5 kombi 2,8 obecnie ma 188000 tysięcy przebiegu jest w automacie ; średnio pali ok 11 litrów na 100 km. Myślę że 530i w manualu będzie palila podobnie :) A teraz diesel : średnio 8 litrów na 100. Zakladamy ,że jest różnicy 10 zlotych na 100 km co przy mojej jeździe 25tys km w roku daje 2500 zlotych . A koszty utrzymania diesla chyba większe?

 

Chyba że się mylę to niech mnie ktoś uświadomi, :)

Opublikowano
Bierz trójkę V6 w benzynie..

V6 powiadasz ...

 

W przypadku 530D problemem może byc znalezienie egzemplarza nie wyjeżdżonego, oczywiście ładne sztuki się trafiają ale trzeba za to odpowiednio zapłacić. Co do 530i podejrzewam, że przeszkodą będzie niska podaż tych aut.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
taki samochód tylko że nie jest w automacie dlatego się zastanawiam. 2002.12.17 pierwsza rejestracja . Pakiet m limuzyna czarna za 50 tys. i się zastanawiam
Opublikowano

Bierz benzyne, koszty serwisu nizsze niz w dieslu i silnik mnie podatny na awarie niz 530d - po prostu mniej rzeczy moze sie popsuc.

Diesel zawsze bedzie klekotem, ktory ma o wiele gprsza kulture pracy nie auto z silnikiem na olej napedowy.

Na trasie i tak zmiescisz sie bez najmniejszego problemu w 10l/100km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Diesel zawsze bedzie klekotem, ktory ma o wiele gprsza kulture pracy nie auto z silnikiem na olej napedowy.

 

co chciales powiedziec?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Diesel zawsze bedzie klekotem, ktory ma o wiele gprsza kulture pracy nie auto z silnikiem na olej napedowy.

 

co chciales powiedziec?

 

:oops: :duh:

 

Diesel zawsze bedzie klekotem, ktory ma o wiele gorsza kulture pracy niz auto z silnikiem benzynowym...

 

Tak mialo byc, istotnie Bono zdanie zupelnie bez sensu :wink:

Opublikowano
a ja bez zastanowienia wybrałbym 530d :-)

Ja rowniez, ale naprawde licz sie z tym, ze znalezienie dobrego egzemplarza bedzie niezwykle ciezkie a diesle z tamtych czasow powinny miec przebiegi powyzej 200 tys. km.

Tomek

Marzenia się spełniają...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a ja bez zastanowienia wybrałbym 530d :-)

Ja rowniez, ale naprawde licz sie z tym, ze znalezienie dobrego egzemplarza bedzie niezwykle ciezkie a diesle z tamtych czasow powinny miec przebiegi powyzej 200 tys. km.

 

niestety e39 530i maja rowniez powazne przebiegi, wiem, bo sam takiej szukalem, podaz jest duzo mniejsza od 530d

 

wlasnie jestem na etapie rozkraczonej po raz drugi skrzyni automatycznej, z tego co wiem w 530i jest inna skrzynia, 530d ma dosc slaba skrzynie - teraz to wiem, bo zglebilem temat, awarie sa stosunkowo czeste

 

kupujac samochod jeszcze raz pewnie znowu bym szukal 530i, ale ze wzgledu na wiekszy wybor 530d, kupilbym to co mam :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.