Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podczas jazdy od pewnego czasu pojawiło się lekkie przyduszanie silnika z czasem się ono nasilało! Wczoraj wracając z roboty zaczął się duży problem! Przy wejściu na duże obroty zaczął się tak dusić że ledwo do domu dojechałem (2km!) Przed wjazdem na podwórko chciałem ruszyć ale coś mocno strzeliło i dusząc się zszedł z obrotów i zgasł! Od tej pory nie mogę go uruchomić!

Wyczytałem że może się lewe powietrze dostawać więc przejrzałem i połatałem całą gumę (tą między gaźnikiem a przepływomierzem) która chyba na skutek "wybuchu" spadła z gaźnika Ale to nie dało rezultatu!

Sprawdziłem układ zapłonowy (zachowuje się jakby iskry nie miał)ale jest ok!

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano
sprawdz dół tz dolna klapke od przepływki na pierwszy rzut oka nie widac ze jest wywalona a potrafi puscic na nitach naprawa tego jest bajecznie prosta
POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

przejrzałem przepływomierz i nie widzę w nim nic uszkodzonego! jego przepustnica chodzi lekko bez większych oporów Klapka na jago końcu też nie wygląda na uszkodzoną i chodzi leciutko

Nie mam zielonego pojęcia co może być zwalone...może pompa paliwa... jak to sprawdzić? może ktoś wie? :mad2:

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano

Tez miałem podobne cuda tyle, że przy e46.

 

Zaczał chodzić nierówno, "parskać" aż wkońcu silnik zgasł i nie dało się go uruchomić. U mnie pomogło odpięcie przewodu od przepływki (zresztą ja miałem i zresztą mam nadal przeboje z przepływomierzem). Po odpięciu przewodu silnik odpalił i zaczął normalnie pracować. Warto spróbować ale jedna jedna wada. Nie miałem nigdy do czynienia z E30 i nie wiem jak wygląda sprawa błędów w komputerze. Bynajmniej w E46 po odpięciu wtyczki trzeba jechać na kompa żeby bład wykasować. W Twoim przypadku także stawiałbym na przepływomierz.

 

Ta część w tym samochodzie doprowadza mnie już do furii. Chyba najbardziej tandetna jaką inżynierowie mogli wymyśleć.

Opublikowano

miałem podejrzenie że może paliwo nie dochodzi do cylindrów więc odkręciłem świece osuszyłem i pokręciłem kilka razy rozrusznikiem Wyjąłem świece jeszcze raz-mokre! paliwo jest! a że miałem świece na wierzchu to sprawdzam iskrę i... NIE MA!!! :? ...przynajmniej znam objaw nie odpalania... ale co mogło nawalić?? przecież coś strzeliło...dusił dusił i zgasł...

 

pomóżcie bo zamiast cieszyć się niedzielną przejażdżką będę zalewał smutek w pobliskim barze :cry2:

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Znam przypadki wygięcia się klapy przepustnicy - sprawdź. A w razie coś zapraszam do mnie :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
miałem taki kiedyś przypadek , ze podczas jazdy auto zgasło i koniec, paliwo jest , nie pali , iskry nie ma , cewka działa, okazalo sie ze to jakis element elektroniczny który dawał informacje ze trzeba zaisktrzyć, w VW znajdował się pod kopułką pod palcem , takie małe cos na 2 kabelkach - nie pamietam jak to sie zwie.
Opublikowano

napewno nie ma iskry... tyle wiem... przewody WN mam w opłakanym stanie (jutro wymieniam razem ze świecami) ale nie sądzę by to była ich wina bo iskry nie ma na żadnej świecy a nie możliwe by padły na raz wszystkie!

 

a może to wina alarmu który przestał mi nagle działać (tylko pika co kilka minut i nie reaguje na polecenia) i ma jakieś odcięcie by unieruchomić auto... a muszę się przyznać że na elektryce nie znam się dobrze...

 

anjinsan nawet jakbym chciał to nie przyjadę bo ciągnąć bmw na holu do stolicy...hmmm... nie brzmi ciekawie... chyba że gdzieś od strony Legionowa...

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

  • Członkowie klubu
Opublikowano

anjinsan nawet jakbym chciał to nie przyjadę bo ciągnąć bmw na holu do stolicy...hmmm... nie brzmi ciekawie... chyba że gdzieś od strony Legionowa...

Mogę podjechać do Legionowa :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

no i pieknie malinowo! wszystko cyka i buczy :D odwiedziłem elektryka (bo już ręce rozłożyłem) i okazało się że był uszkodzony przewód między rozdzielaczem a modułem (wystarczyło go skrócić o kilka milimetrów)

...taka pierdółka hehe

 

TO POTWIERDZA ŻE BMW SIĘ NIE PSUJE :mrgreen:

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.