Skocz do zawartości

WYMIANA SILNIKA M40 (115KM) na M43 (140KM)


pawelorzechowski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam taki mały problem:P Chciałbym wymienić silnik M40 w moim E36 SEDAN na silnik M43. Może ktoś już takie coś robił i wie czy wszystkie mocowania i inne pierdoly będą pasować no i jak wiadomo jest to trochę mocniejszy silnik to czy wszystkie elementy wytrzymaja większą moc. Nie znam się na tym za bardzo więc pytam bardziej doświadczonych użytkowników BMW. Mam możliwość zakupu takiego silnika za niewielką kase a wydaje się być to lepszym rozwiązaniem niż wymiana wałka popychaczy i dźwigienek. Chciałbym jakoś wcisnąć silnik M43 do mojego sedana. Tylko muszę wiedzieć czy będzie to możliwe bez zbędnych komplikacji:)

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:search: To ostatnio szalenie popularny problem, każdy chce zamienić M40 na M43 :) Dwie takie dyskusje toczyły się jeszcze przedwczoraj. Przeszukaj 3 pierwsze strony tego forum, a znajdziesz :wink:

Przekładka jest możliwa, ale potrzeba kompletnego silnika z osprzętem i trochę zachodu. :search:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryk, tą niewielką (!?) nieścisłość możemy koledze wybaczyć :wink: Nie każdy musi znać moc i oznaczenia poszczególnych motorów.

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach