Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to mnie najbardziej rozsmieszyło:
taka zdechła A4 z 96' roku z motorem 2.8 V6 wygrywa napewno z bmw 535 V8 z 2001

Przyspieszenie i V-MAX ma lepsze audica? :lol: Chyba po dołozeniu turbinki lub swapie na 2,7BiT.

Wyposazenia? To co w Beemie masz w standardzie tam bylo w opcji.

Zajzałes wogole do jakiegokolwiek katalogu ze wypisujesz takie nietrzymajace sie kupy bzdury? Chyba nie.

 

A ze A6 nie dało by szans 5er - niech ktos poda przykład gdzie - w jakim punkcje jest lepsze? Moze miec lepszego diesla o pojemnosci 2,5 (bo był 180 konny) ale beemka ma za to 3,0 dla którego konkurenta w A6 C5 chyba nie bylo.

RS6 PLUS raczej da rade :twisted: .Nawet śmiem stwierdzić,że zniszczy M5 pod każdym względem :lol:

 

No właśnie nie daje rady:)

Nie wiem, jak na prostej, ale widziałem gdzieś (w prasie zagranicznej) porównanie tych dwóch aut i na suchym BMW zostawiło Audi. Nieznacznie, ale jednak ;) Specjalnie zaznaczyłem, że "na suchym" bo na mokrej nawierzchni wyglądałoby to inaczej.

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

trzeba stąpać twardo po ziemi za 30 tyś pln masz VW, czy Audi z 2001

a Bmw z 98 technika z przez 4 lata naprawdę idzie do przodu

 

poza tym nie samym silnikiem auto jedzie, stawiałbym tu na napęd /przede wszystkim/, często bywam w zimie w Buczkowicach a tam bez dobrego napędu i 400PS jest w stanie g... zrobić

 

trochę odejdę od tematu:

 

ale zadam wam klina, jakbym miał wybierać pomiędzy autami z 4x4 wybrałbym Galanta 4x4 najlepiej V6 - powiem krótko pa,pa quatro - to co te auto potrafi a w szczególności na śniegu - panowie masakra

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano

Witam chlopaki. Chcialem wtracic swoje 5groszy do tego tematu.. Od paru tygodni poszukiwalem BMW750 lub 328 i nic ciekawego nie znalazlem. :mad2: Auto mialo byc dla zonki ,do jazdy na codzien,no i troszke dla mnie :mrgreen:

PADLO NA AUDI A4 2.6 QUATTRO z 97r w kombiku,S- line,ktore po zachipowaniu ma 220kucy i wymiata jak dzika bestia. Coupeyka325 mogla mi tylko skoczyc i wachac moje spaliny jak znikalem jej z oczu,choc gostek nie dawal za wygrana tak lekko :dance: Autko kupilem dla zony i narazie jest z niego zadowolo :cool2: Napewno za 6 miechow bede szukal 5tki w dieslu ,oczywiscie kombika,bo wiecie, BMW to taka choroba-nieuleczalna. :modlitwa:

Opublikowano
Witam chlopaki. Chcialem wtracic swoje 5groszy do tego tematu.. Od paru tygodni poszukiwalem BMW750 lub 328 i nic ciekawego nie znalazlem. :mad2: Auto mialo byc dla zonki ,do jazdy na codzien,no i troszke dla mnie :mrgreen:

PADLO NA AUDI A4 2.6 QUATTRO z 97r w kombiku,S- line,ktore po zachipowaniu ma 220kucy i wymiata jak dzika bestia. Coupeyka325 mogla mi tylko skoczyc i wachac moje spaliny jak znikalem jej z oczu,choc gostek nie dawal za wygrana tak lekko :dance: Autko kupilem dla zony i narazie jest z niego zadowolo :cool2: Napewno za 6 miechow bede szukal 5tki w dieslu ,oczywiscie kombika,bo wiecie, BMW to taka choroba-nieuleczalna. :modlitwa:

 

Dobry bajer, hehe. Audi A4 2.6: silnik v6 150 KM, 2 zawory na cylinder... Nie wiem, jak za pomocą chipa wyciągnąłeś z tego silnika dodatkowe 70 KM, no chyba że Copperfield Ci pomógł :lol: . Tak czy siak, też chcę takiego chipa (i Copperfielda w zestawie :D ).

Opublikowano

taa a swistak siedzi i ....

Bardzo ciekawe jakim cudem 2.6 moze za pomoca samego chipsa miec 220kucy?? Taki przyrost to by mogli wygenerowac przy turbinie ale sam program :jawdrop:

Do tego moje 2,5 jedzie rowno z a6 3.0 oska a kolegi 2.5 manual juz mu odchodzi (bez jakiejs rewelacji ale odchodzi)

 

Wiec twoje dane sa raczej malo wiarygodne do tego ty masz Avanta i Qattro wiec tez kolejne chabety uciekaja.

 

Ta coupejka to w porywach ISka mogla byc.

Dobre auto nie jest zle...
Opublikowano
Witam chlopaki. Chcialem wtracic swoje 5groszy do tego tematu.. Od paru tygodni poszukiwalem BMW750 lub 328 i nic ciekawego nie znalazlem. :mad2: Auto mialo byc dla zonki ,do jazdy na codzien,no i troszke dla mnie :mrgreen:

PADLO NA AUDI A4 2.6 QUATTRO z 97r w kombiku,S- line,ktore po zachipowaniu ma 220kucy i wymiata jak dzika bestia. Coupeyka325 mogla mi tylko skoczyc i wachac moje spaliny jak znikalem jej z oczu,choc gostek nie dawal za wygrana tak lekko :dance: Autko kupilem dla zony i narazie jest z niego zadowolo :cool2: Napewno za 6 miechow bede szukal 5tki w dieslu ,oczywiscie kombika,bo wiecie, BMW to taka choroba-nieuleczalna. :modlitwa:

 

Dobry bajer, hehe. Audi A4 2.6: silnik v6 150 KM, 2 zawory na cylinder... Nie wiem, jak za pomocą chipa wyciągnąłeś z tego silnika dodatkowe 70 KM, no chyba że Copperfield Ci pomógł :lol: . Tak czy siak, też chcę takiego chipa (i Copperfielda w zestawie :D ).

 

 

Kolego,samochod zostal mechanicznie przerobiony w firmie MTM,ja nic przy nim nie grzebalem. Mam wszystkie dokumenty( no chyba,ze poprzedni wlasciciel zapomnial mi dac czegos :roll: )-jeszcze z niemiec( ja jestem drugim wlascicielem tego samochodziku). W kazdym bac razie jestem zadowolony,auto ma przejechane sporo,bo 253tysiaki,ale jak narazie,po przejechaniu 1060km,nic sie nie dzieje i oby tak dalej. Napewno za pare miesiecy zamienie ja na jakas BMW z serii 5 :dance: Bo to moja druga milosc :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano
Witam chlopaki. Chcialem wtracic swoje 5groszy do tego tematu.. Od paru tygodni poszukiwalem BMW750 lub 328 i nic ciekawego nie znalazlem. :mad2: Auto mialo byc dla zonki ,do jazdy na codzien,no i troszke dla mnie :mrgreen:

PADLO NA AUDI A4 2.6 QUATTRO z 97r w kombiku,S- line,ktore po zachipowaniu ma 220kucy i wymiata jak dzika bestia. Coupeyka325 mogla mi tylko skoczyc i wachac moje spaliny jak znikalem jej z oczu,choc gostek nie dawal za wygrana tak lekko :dance: Autko kupilem dla zony i narazie jest z niego zadowolo :cool2: Napewno za 6 miechow bede szukal 5tki w dieslu ,oczywiscie kombika,bo wiecie, BMW to taka choroba-nieuleczalna. :modlitwa:

 

Dobry bajer, hehe. Audi A4 2.6: silnik v6 150 KM, 2 zawory na cylinder... Nie wiem, jak za pomocą chipa wyciągnąłeś z tego silnika dodatkowe 70 KM, no chyba że Copperfield Ci pomógł :lol: . Tak czy siak, też chcę takiego chipa (i Copperfielda w zestawie :D ).

 

 

Kolego,samochod zostal mechanicznie przerobiony w firmie MTM,ja nic przy nim nie grzebalem. Mam wszystkie dokumenty( no chyba,ze poprzedni wlasciciel zapomnial mi dac czegos :roll: )-jeszcze z niemiec( ja jestem drugim wlascicielem tego samochodziku). W kazdym bac razie jestem zadowolony,auto ma przejechane sporo,bo 253tysiaki,ale jak narazie,po przejechaniu 1060km,nic sie nie dzieje i oby tak dalej. Napewno za pare miesiecy zamienie ja na jakas BMW z serii 5 :dance: Bo to moja druga milosc :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

A widzisz, nie dodałeś wcześniej tak bardzo istotnej wiadomości jak tuning mechaniczny przez firmę MTM! :duh: To zmienia postać rzeczy, wtedy by nikt Cię nie zanegował. Bo z "czipa" w silniku benzynowym można niewiele zyskać. :(

Opublikowano
Wykresik z hamowni daj, a nie dokumenty ;) No, chyba że tam jest dopisane, że jakaś turbinka się pod maską pojawiła, wówczas jestem w stanie uwierzyć w + 70 KM ze starego i prostego bądź co bądź silnika.
Opublikowano

Puchatek26, jezeli masz dokumenty z Niemiec, to w briefie masz wpisana moc silnika.

Ja mam w briefie do ACS-a wpisane 240 koni - latwo mozesz sprawdzic, ile MTM wyciskal z tego silnika.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
A może masz 2.8 z przeróbką.Nigdy nie uwieże,że 2.6 w audi ma 220kucy :lol: ,nawet w ingerencje w mechanike,wydech.Chyba,że z turbina,ale to by nie miało sensu.Hamownia prawde ci powie :twisted:
Opublikowano

ale skoro jest 2 wlascicielem a do tego ma wszystkie kwity na przerobki to tak jak mowi Panfil w briefie powinna byc adnotacja dotyczaca dokonanych zmian.

Chyba ze te 220hp to tak na oko bylo mierzone po dodaniu magnetyzerow (20hp) - szpojlerow (20hp) - felunku(15hp) i na koniec deserek znaczek na atrapke MTM(15hp i 36nm) co daje nam po zsumowaniu 70hp przyrostu!

Dobre auto nie jest zle...
Opublikowano

Panowie jak samochód to tylko BMW :!:

Ja nie umie poprostu innego prowadzić :mrgreen:

A to, że to czy tamto ma plusy i minusy to jest tak ze wszystkim, jesli chcesz mieć coś doskonałe zrób to sam :norty:

BMW wieczna miłość...
Opublikowano

A widzisz, nie dodałeś wcześniej tak bardzo istotnej wiadomości jak tuning mechaniczny przez firmę MTM! :duh: To zmienia postać rzeczy, wtedy by nikt Cię nie zanegował. Bo z "czipa" w silniku benzynowym można niewiele zyskać. :(

 

Można, pod warunkiem że benzyniak + turbo :)

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Opublikowano

A widzisz, nie dodałeś wcześniej tak bardzo istotnej wiadomości jak tuning mechaniczny przez firmę MTM! :duh: To zmienia postać rzeczy, wtedy by nikt Cię nie zanegował. Bo z "czipa" w silniku benzynowym można niewiele zyskać. :(

 

Można, pod warunkiem że benzyniak + turbo :)

 

Ja wiem że można wiele rzeczy, ale o turbo nie było tu mowy, tylko o samym "czipie" więc z nim samym, niewiele można....

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

dla mnie Audi zawsze bedzie tylko drozsza wersja auta dla ludu...

 

Ta marka naprawde nie prezentuje soba nic szczegolnego... jedynie co dobrze im wychodzi to kopiowanie...

 

Kto wprowadzil iDrive, Serie M, itd...?

 

zalosne dla mnie jest to jak mowia ze teraz mozna wcisnac przycisk S na kierownicy itd...

 

Audi ma jedyne dobre silniki diesla ale wiadomo od kogo... choc nowe diesle BMW bija juz je leb na szyje...

 

BMW od zawsze mialo jeden cel... konstruwac szybkie i luksusowe samochody... (limuzyny)

 

dla mnie Turbo bedzie zawsze czyms sztucznym... i bardzo dobrze ze BMW tyle lat bronilo sie od tego...

 

a o prestizu naszej kochanej marki moze swiadczyc np. ilosc nadwornych tunerow...

Opublikowano
dla mnie Turbo bedzie zawsze czyms sztucznym... i bardzo dobrze ze BMW tyle lat bronilo sie od tego...

 

No ale się nie obroniło, więc chyba coś jest na rzeczy, prawda? (nowe BMW 335i) No chyba że wiesz lepiej niż inżynierowie z Monachium ;)

 

Wiesz, liczba "nadwornych tunerów" może świadczyć też o tym, że w aucie można dużo poprawić :lol:

 

Audi dało motoryzacyjnemu światu torsen, odnosiło i odnosi wiele sukcesów w sporcie (rajdy, LeMans - nota bene dieslem skonstruowanym przez Audi, nie przez VW). Nie wiem, o co chodziło Ci z serią M, ale Audi też od dawna ma swój sportowy dział - Quattro GmbH.

 

Co do przycisku na kierownicy - a niby czym jest przycisk POWER/ ///M w nowych eMkach?

 

Będąc wiele razy w Szwajcarii widziałem tam bardzo dużo Audi z napędem quattro... A o torsena zapytaj każdego mechanika, który zna się na rzeczy.

 

A co do iDrive - zapewne sporo osób by się ucieszyło, gdyby go nie wprowadzono :lol: .

Opublikowano
dla mnie Audi zawsze bedzie tylko drozsza wersja auta dla ludu...

 

Ta marka naprawde nie prezentuje soba nic szczegolnego... jedynie co dobrze im wychodzi to kopiowanie...

 

Kto wprowadzil iDrive, Serie M, itd...?

 

zalosne dla mnie jest to jak mowia ze teraz mozna wcisnac przycisk S na kierownicy itd...

 

Audi ma jedyne dobre silniki diesla ale wiadomo od kogo... choc nowe diesle BMW bija juz je leb na szyje...

 

BMW od zawsze mialo jeden cel... konstruwac szybkie i luksusowe samochody... (limuzyny)

 

dla mnie Turbo bedzie zawsze czyms sztucznym... i bardzo dobrze ze BMW tyle lat bronilo sie od tego...

 

a o prestizu naszej kochanej marki moze swiadczyc np. ilosc nadwornych tunerow...

 

 

Ty czlowieku chyba sie czegos nacpales :mad2: Ciekaw jestem co powiesz na nowe rs6 z 613kucami pod maska!!!! :jawdrop: Powiem tylko tyle,ze M5 kryje sie przy tym potworze :cool2:

 

Nie bed tutaj faworyzowal Audi ,bo jest to samochod ,ktory kupilem dla mojej zony,ale jak widze wypowiedzi kolesia ,ktory krytykuje dobre samochody,bo na sile uwaza sie za super wiernego fana BMW ,i zadne inne marki dala niego nie istnieja,to poprostu mi sie plakac chce. Pozdro :cool2:

Opublikowano
dla mnie Audi zawsze bedzie tylko drozsza wersja auta dla ludu...

 

Ta marka naprawde nie prezentuje soba nic szczegolnego... jedynie co dobrze im wychodzi to kopiowanie...

 

Kto wprowadzil iDrive, Serie M, itd...?

 

zalosne dla mnie jest to jak mowia ze teraz mozna wcisnac przycisk S na kierownicy itd...

 

Audi ma jedyne dobre silniki diesla ale wiadomo od kogo... choc nowe diesle BMW bija juz je leb na szyje...

 

BMW od zawsze mialo jeden cel... konstruwac szybkie i luksusowe samochody... (limuzyny)

 

dla mnie Turbo bedzie zawsze czyms sztucznym... i bardzo dobrze ze BMW tyle lat bronilo sie od tego...

 

a o prestizu naszej kochanej marki moze swiadczyc np. ilosc nadwornych tunerow...

 

 

Ty czlowieku chyba sie czegos nacpales :mad2: Ciekaw jestem co powiesz na nowe rs6 z 613kucami pod maska!!!! :jawdrop: Powiem tylko tyle,ze M5 kryje sie przy tym potworze :cool2:

 

Nie bed tutaj faworyzowal Audi ,bo jest to samochod ,ktory kupilem dla mojej zony,ale jak widze wypowiedzi kolesia ,ktory krytykuje dobre samochody,bo na sile uwaza sie za super wiernego fana BMW ,i zadne inne marki dala niego nie istnieja,to poprostu mi sie plakac chce. Pozdro :cool2:

 

Hej spokojnie! Każdy może wyrazić swoje zdanie i nie musowo go od razu od "ćpunów"... Kwestia nowego RS6 nie jest tu żadnym przykładem, bo celem audi było pobicie M5, które wychodzi duużo później od sportowej limuzyny BMW, wiec logiczne jest to że będzie szybsze. Audi i BMW od dawna ze sobą walczą i obydwie firmy robią bardzo dobre auta. I teraz zależy od obiektywnego spojrzenia na całą sprawę. W zasadzie audi nie prezentuje nic konkretnego, co by mogło wskazywać jego wyższość nad BMW. A co ma lepszego BMW? Można by powiedzieć że silniki, bardzo dobrą trakcje przy napędzie na jedną oś i może parę innych rzeczy ale te różnice są tak znikome że dla fana Audi będą po stronie Audi. Moim zdanie nie ma sie o co kłócić. Ktoś lubi BMW, kupuje BMW, a ktoś inny Audi wiec kupuje audi! I sprawa prosta! A co do RS6, to kwestią czasu, będzie wyjście nowego M5 które powali jak zwykle na kolana Audi i tak w kółko... Ta rywalizacja zmierza do... nie wiadomo do czego. Najważniejszą sprawą będą teraz umiejętności kierowcy w wykorzystaniu możliwości tych "sportowych limuzyn" :twisted:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A3 przy E46 to popierdółka. :lol: Mnie ta bryła w ogóle nie leży, wygląda jak żelazko Pana Kleksa. :roll2:
Opublikowano
Jeździłem trochę A3, 1.9 tdi 110 KM, wyposażenie lepsze nie wiem, czy mogło być (aut. klima, alcanrtara na fotelach, pełna elektryka, ksenony) i prawie ogłuchłem :D Nie no, przesadziłem, ale przy prędkościach autostradowych (120-130 km/h) hałas był nie do zniesienia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.