Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki problem. Ostatnio zauwazylam spadek mocy auta na przejsciu z 3 na 4 bieg. (automat),zachowuje sie tak jakby nie dostawal wystarczającej dawki paliwa zeby wejsc na większe obroty. Ale jedno mnie ciekawi najbardziej, mianowicie gdy autko jest jeszcze nie rozgrzane to wogole nie ma takiego problemu, wszystkie biegi wchodzą płynnie i bez zastanowienia wkręca sie na maxa na obroty i chodzi jak rakieta. Dopuki silnik nie osiągnie normalnej temp. i chyba paliwo tez. Kiedy strzałka temp. stoi po srodku samochod szarpnie na przejsciu z 3 na 4 bieg i potrzebuje więcej czasu zeby zatrybic, wejsc na większe obroty i dopiero po czasie dostaje moc.

Podkrteslam ze jak auto jest zimne to nie ma takiego problemu.

czy to moze byc pompa paliwa ta pod siedzeniem czy znowu cos innego sie sypie?

doradzcie mi cos bo szukalam na forum ale nikt nie opisywal takiego problemu albo ja nie moglam znalesc

pozdro

Opublikowano

Mam podobne objawy też mi traci moc przy 3000Obr/min na 4biegu. Byłem pierwszy raz na kompie i wykazało awarie pompy wstepnej i przekażnika pompy paliwa po drugim razie zczytywania błędów z kompa te błędy się nie powtórzyły a pojawił się bląd czujnika CR(czujnik cisnienia paliwa na listwie wtryskowej) Elektryk sprawdzał kompa w trakcie jazdy i nic konkretnego nie wykazało . Powiedział że trzeba nadal jeżdzić i czekać na nowe objawy.

jeżeli coś poradzisz w tej kwesti to daj znać

Ja myślę zmienić ten czujnik i przeczyścić wszystkie chłodnice

Opublikowano

Możliwości jest co najmniej 3

 

1. Czujnik wału

2. Przpływomierz

3. Jedna z sond - stawiałbym na to - często tak jest że auto zaczyna mulić jak jest rozgrzane właśnie przy awarii sondy.

 

K.

Opublikowano
Witam, mam podobny problem co ty tyle że w manualu 523. dziś podłączyłem samochód pod kompa. Czujnik wału wariuje raz działa raz nie, czyli do wymiany. pozdrawiam forumowicza Maćka z Warszawy Włochy, profesionalny elektryk, polecam.
Opublikowano

kolego piszesz o skrzyni a byłeś na diagnostyce silnika

 

najpierw sprawdź czy masz i ile masz oleju w skrzyni

 

następni pojedź jeszcze raz na diagnostykę i sprawdź co ze skrzynią

 

 

 

błędy silnika - jeśli się nie powtarzają to są nie istotne

 

PS. stawiam na błąd skrzyni - tzw. porównanie ilościowe

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.