Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
widze za kazdy ma inne zdanie. Ja mam tarcze z przodu ATE (te z wyżłobieniami) i miałem założone klocki ATE. Teraz mam textar i powiem że pod klockami ATE było lepsze wyczucie hamulca, ogólnie rzecz biorąc więcej TEXTARa nie kupuje (szczególnie że ceny są podobne).
Konrad
Opublikowano

Z poza ASO odradzam Textary, kiedyś założyłem do E34 i z tyłu piszczały, a z przodu tarcza zużywała się szybciej niż klocek. Poźniej założyłem cały komplet ATE i było super. Teraz w E39 niedawno założyłem ATE i po 6000 km jest ok. Była to pierwsza wymiana klocków w Polsce, a wyciągnąłem z zacisków Juridy bez znaczka BMW. Z tego wnioskuję, że Jurid jest ok, bo zanim wymieniłem na ATE, to przejechałem na nich też jakieś 6000 km. Tylko ciekawe, czy kupione w Polsce klocki Jurid będą miały taką samą jakość....

Pozdr.

Opublikowano
Ostatnio byłem na szkoleniu ATE i trochę mówili o tarczach POWER DISC, lepiej odprowadzają wodę co powoduje szybsze działanie hamulców, lepsza odporność na FADING-spadek skuteczności hamowania pod wpływem wysokiej temperatury,niższe zużycie klocka przy identycznym przebiegu i warunkach jazdy.

Ale do PowerDisc trzeba mieć chyba inne zaciski i klocki za 600 zł, prawda???

Opublikowano
Ostatnio byłem na szkoleniu ATE i trochę mówili o tarczach POWER DISC, lepiej odprowadzają wodę co powoduje szybsze działanie hamulców, lepsza odporność na FADING-spadek skuteczności hamowania pod wpływem wysokiej temperatury,niższe zużycie klocka przy identycznym przebiegu i warunkach jazdy.

Ale do PowerDisc trzeba mieć chyba inne zaciski i klocki za 600 zł, prawda???

 

Nic nie trzeba zmieniac pozostaje fabryka.

 

 

Po porażce z ATE założyłem tarcze kupione w ASO oryginały + klocki Jurida J albo A .

Skończyły się problemy z latającą kierownica samochód normalnie hamuje od samego początku .Przejechałem już 10 tyś. i się nic nie dzieje a miałem już dosyć kombinowania z zamiennikami .Różnica w cenie około 200zl ale za to jakość lepsza.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ostatnio byłem na szkoleniu ATE i trochę mówili o tarczach POWER DISC, lepiej odprowadzają wodę co powoduje szybsze działanie hamulców, lepsza odporność na FADING-spadek skuteczności hamowania pod wpływem wysokiej temperatury,niższe zużycie klocka przy identycznym przebiegu i warunkach jazdy.

Ale do PowerDisc trzeba mieć chyba inne zaciski i klocki za 600 zł, prawda???

 

Nic nie trzeba zmieniac pozostaje fabryka.

 

 

Po porażce z ATE założyłem tarcze kupione w ASO oryginały + klocki Jurida J albo A .

Skończyły się problemy z latającą kierownica samochód normalnie hamuje od samego początku .Przejechałem już 10 tyś. i się nic nie dzieje a miałem już dosyć kombinowania z zamiennikami .Różnica w cenie około 200zl ale za to jakość lepsza.

 

Pozdrawiam

Klocki kupiłeś poza ASO?

Opublikowano

Poza serwisem w Aso chcieli za te same 380zł a ja kupilem za 219zl Koszt tarcz to 512zl.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.