Skocz do zawartości

Pytanko do tych ktorzy wycieli katalizator w 320d/520d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc

 

Nosze sie z zamiarem wyciecia katalizatora w moim 320d 136PS , bazujac na doswiadczeniach luke2001, pomaga to autku zbierac sie "z dolu" :

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=45836&highlight=

 

Mam pytanka do innych ktorzy robili ten zabieg w silnikach 2.0D 136PS (a wiem ze kilku na tym forum ich jest :mrgreen: ) :

 

1. Czy tez zauwazyliscie u Siebie wczesniejsze wkrecanie sie turba i lepsze przyspieszanie auta z niskich obrotow ?

 

2. Jak z glosnoscia- wg Luka tylko powyzej 3500obr jest ciutke glosniej, jakie sa wasze odczucia (TO NAJWAZNIEJSZA KWESTIA DLA MNIE :oops: ) ???

 

3. Czy wstawialiscie rure w miejsce kata (wiem ja to tam wyglada i wydaje mi sie ze moze byc ciezko wstawic tam rure) czy wywaliliscie wnetrze z katalizatora zostawiajac pusta puszke ?

 

Z gory wielkie dzieki za odpowiedz :D

 

pozdrawiam

piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
A następne pytanie to czy po wywaleniu kata auto kopci ?

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
Moj kolega pozbawil swoja e46 kata.. Negatywnych objawow (kopcenie) poza nieco inna praca silnika brak. W porownaniu z moim (ja mam kata) nie odczulem znaczacej poprawy przy ruszaniu (zarowno moja jak i jego ma straszny dol, ale na to podobno tylko chip pomaga..). Co do glosnosci to ciezko cos mowic, u niego jest minimalnie ale naprawde leciutko glosniej

Xdrive

Koder

Opublikowano
Wywalilem caly wydech od turbiny i zalozylem kompletny z kwasowki na dwoch tlumikach przelotowych, bez kata. Auto zyskalo na tej operacji ok 7 KM i nie pamietam dokladnie ile niutkow, musialbym spojrzec na wykresy z hamowni. Jest troche glosniej, zaczal troche mocniej kopcic, roznicy w przyspieszaniu moja dupohamownia nie odczulem :mrgreen: Jesli nie masz zamiaru robic programu, to wycinanie kata jest bezcelowe, no chyba, ze musisz wymienic - wtedy wstaw po prostu tlumik przelotowy zamiast kupowac nowy katalizator.
I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Opublikowano

Nie wiem jak to jest przy 320d ale przy moim 325tds pomogło :D teraz czuć że silnik swobodnie odprowadza spaliny:)

-nie kopci

-szybciej wchodzi na obroty

-troszke głośniejszy wydech( ale fajny dźwięk ) :wink:

 

Wycięty został tylko wkład kata, obudowa została ta sama :)

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz panowie, czekam na dalsze :) .

 

Mexyk masz wersje 136PS ?

 

Prosze zarzuc fotki tego wydechu, chcialem to zobaczyc :D .

 

Gdzie robiles, jaka cena ok (na PW poprosze jesli mozesz :D ) .

 

Masz jeszcze jakies mody w swoim 320d ? Soft zmieniony ?

 

pozdrawiam

piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Moja e46 320d ma 2 katalizatory jeden znajduje sie zaraz przy silniku a 2 przy srodkowym tlumiku jesli wycinac to ten pierwszy bedzie najbardziej zatkany ale jesli nie macie przebiegu cos kolo 150tys km to katy sa czyste i nie odczujecie wzrostu mocy.

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.