Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z 318i. Kiedy silnik jest zimny to jest wszystko ok odpalam i jadę, jednak jeśli gdzieś zaparkuję wyłączę silnik i odpalę go znowu po jakimś czasie to podczas ruszania bardzo się dławi i szarpie silnikiem, tak jakby dostawał zbyt dużo paliwa i nie mógł go wypalić. Trwa to tylko kilka sekund po przegazowaniu wszystko wraca do normy. Nie wiem o co chodzi żaden mechanik nie wie co jest grane. Wymieniłem już przepływościomierz (silnik krokowy) ale nie pomogło. Proszę o pomoc bo jest to niesamowicie uciążliwe. Oczywiście jeżdżę na benzynie.Pozrawiam
Opublikowano
Sprawdzałeś świeczki, przewody...a może sąde?
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

A świeczki i przewody WN?

 

Może jakaś elektronika się odzywa? Podłączałeś się pod kompa?

Może reset komputera pomoże? Czasami to działa cuda :idea:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Byłem na komputerach i gościu powiedział żeby wymienić przepływościomierz i sondę, tak też zrobiłem i nic jedynie dzięki wymianie przepływościomierza ustabilizowały się obroty ale problem szarpania pozostał. A komputer był resetowany podczas wymiany oleju w marcu br. i nie pomogło. Nie wiem co robić
Opublikowano
Mam problem z 318i. Kiedy silnik jest zimny to jest wszystko ok odpalam i jadę, jednak jeśli gdzieś zaparkuję wyłączę silnik i odpalę go znowu po jakimś czasie to podczas ruszania bardzo się dławi i szarpie silnikiem, tak jakby dostawał zbyt dużo paliwa i nie mógł go wypalić. Trwa to tylko kilka sekund po przegazowaniu wszystko wraca do normy. Nie wiem o co chodzi żaden mechanik nie wie co jest grane. Wymieniłem już przepływościomierz (silnik krokowy) ale nie pomogło. Proszę o pomoc bo jest to niesamowicie uciążliwe. Oczywiście jeżdżę na benzynie.Pozrawiam

 

Tak mnie naszło..... a może czujnik TPS ma problemy na niskich wartościach? Tzn. sprawdź oporność i czy nie ma "czarnych dziur", przerw.

Opublikowano

Witam postaram sie wam pomóc gdyż kolega z forumi mi w tym temacie pomógł a więc tak Sprawdzcie ta gume za przepływomierzem a kolektorem taka pofalowana rura gumowa, zobaczcie czy nie jest ona pęknieta bo np MI przez nią dostawało sie lewe powietrze i jechałem skokami zajaca i pokleiłem coprawda tasma i jak reką odjał:D:D:D

Ale teraz i tak juz ja musze kupić. Sprawdzcie to i bardzo prosze odpiszcie czy to było to!!!! POZDRAWIAM Luqas

Opublikowano

Wydaje mi sie ze skoro kolega wymieniał przepływomierz to i gumę zobaczył. Co do resetu kompa to nie mówię o resecie OilServis i Inspection tylko o resetowaniu komputera sterującego praca silnika. Chyba że przy okazji wymiany oleju też go resetowałeś (ale nie jest to standardowa czynność; potem też trzeba go zaprogramować)

 

Pozdro

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Ten problem występuje tylko kiedy silnik jest ciepły na zimnym nie ma problemu czy to ma jakiś związek z błędem komputera? Ja resetowałem tylko inspekcję podejrzewam że na reset całego trzeba by się pofatygować do serwisu bmw. Jako przepływościomierz ja rozumiem takie małe gówienko do którego podłączony jest komputer w środku ma klapkę niektórzy to nazywają silnikiem krokowym chyba że wam chodzi o coś innego, bo jest jeszcze taka część za filtrem powietrza, którą jeden macher też nazywał przepływościomierzem. A propos gum sprawdziłem wszystkie i są w jak najlepszym porządku, a nie wiem czy ten czujnik TPS ma jakiś związek z tym że mi dławi silnik? Mi się wydaje że to coś ze spalaniem może rzeczywiście ten komputer? Ja w każdym razie jestem zielony co to może być już byłem chyba u 10 mechaników i żaden nie pomógł
Opublikowano

Jaki masz model?

Ja u siebie reset robił sam, przed garażem, jest to na forum dokładnie opisane (prosta sprawa, może pomóc).

Przepływomierz to takie spore urządzenie, metalowe, do którego od strony silnika (kolektora dolotowego) idzie taki gruby, czarny, gumowy "wąż", a z którego z drugiej strony wychodzi plastikowe "pudełko" na filtr powietrza.

Co do czujnika TPS to Ci nie pomogę, ale wpisze w opcji "Szukaj" TPS i coś wyskoczy, bo też sporo o tym było.

 

Pozdro

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Witam,

Miałem identyczny problem z moją E36 318i M43. Przyznam się że je katowałem ją na gazie przez rok. Objeździłem masę warsztatów. Wymieniałem przepływomierz, czyściłem silnik krokowy, regulowałem przepustnice, sprawdzałem uszczelki pod kolektorami ssącymi, wymieniłem również gumę na przepływce (nota bene była pęknięta w niewidocznym miejscu), świece, filtr paliwa i wszystko co się nasuwało przy takich objawach.

W końcu we warsztacie powiedzieli mi że komp podaje zbyt wysokie napięcie na sondę i to może byc przyczyna. Z tym akurat nie zrobiłem nic bo sugerowali wymianę kompa. Po resecie błędów zacząłem jeżdzić tylko na benzynie i od tamtego czasu jest spokój. Pewnie niewiele pomoge bo nie masz u siebie gazu ale sprawdź może to napięcie na sondzie.

Słyszałem też że może to być wina czujnika położenia wału ale tego nie da się sprawdzić - trzeba o wymienić. Pozdrawiam. Daj cynka jak znajdziesz przyczynę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.