Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piszę z wielkim smutkiem, ponieważ moje autko sie popsuło i nie wiem już co jest przyczyną. Problem objawia się tym że jak odpalam ją rano (jak jest zimna) to przez jakąś minute chodzi jak diesel i wydaje mi się że nie pracuje na wszystkich cylindrach. Gdy już silnik się lekko nagrzeje ale jeszcze nie osiągnie właściwej temperatury to nie chce jechać - gdy dodaję gazu to zachwowuje się jakby ciagle odcinało dopływ paliwa (zachowanie podobne jest jakby się przekraczało dozwolone obroty i przerywało dopływ paliwa). Gdy silnik już jest ciepły to np przy szybkim dodaniu gazy potrafi się zadławić lub wcale nie pociągnie :( wypieniałem cewkę, wymieniłem pompe paliwa już sam nie wiem co może być przyczyną? silnik zdrowy na każdym cylindrze sprężanie 12 :(

E34 535i 1988r

POMOCY!!!

If BMW is a relligion M5 would be a mesiah

http://picasaweb.google.com/napi1982/MojeBeemeczki

Opublikowano
dlaczego się dręczysz, jedż najpierw na komp , a potem pisz jak ustrke usunąć-u mnie w okolicy od 60-70 pln nie wiem jak w Łodzi-ale to konieczne co na odległośc ci ktoś powie ,trzeba po nitce.... moze wiele nic sie nie stało czasem przez głupotę tak jest ,zaczałeś wymieniać pompę itd. w temn sposób kiedyś dojdziesz lecz nie tędy droga?!---pozdro i bez paniki :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

jeżeli po rozgrzaniu jest ok to ja bym stawiał na uklad zapłonowy.cewkę już wymieniles ,a co ze świecami??? rozdzielacz??? może ci kuna kable przegryzła?pomacaj kable jak cię kopnie to znaczy ze maja przebicie.

 

 

nie chce zle wróżyć ale czasem tak bywa ze w silniku sa objawy jak mówisz a po miesiącu okazuje sie ze padła uszczelka pod głowicą / w fiacie miałem tak kilka razy/

Opublikowano
byłem już na kompie - nic nie wykazuje :( sonda ok , przepływka ok więc dlatego wystawiłem ten temat na forum bo wszyscy rozkładają ręce

 

Nic nie wskazuje?? Czyli co nie pokazuje usterki? I co z tego wystarczy, że zakres pracy poszczególnych podzespołów może nie mieścić się w normie. Skoro byłeś na kompie u jakiś mechaników i nic Ci nie powiedzieli to już nigdy do nich nie jedź, są do niczego.

Opublikowano
A może przejrzysz dolot, tylko starannie. Spadnięty cienki przewód robi podobne efekty. Sprawdzenie kopułki, kabli i świec też jest dorym pomysłem.
Kai
Opublikowano
Sprawdź luz zaworów! 0,3 mm na dolocie i wydechu.Mój M30 też chodził nierówno i mulił bo miał rozregulowane zawory.Poza tym odepnij sondę (nie jest niezbędna do pracy silnika,ja mam odpiętą) lambda i zresetuj kompa przez odpięcie aku na jakieś 15 minut i sprawdź jak będzie. :cool2:

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.