Skocz do zawartości

problem z E32 750i alpina b12 , słaba moc na niskich obrotac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sam jechałem 310km/h nie jeden na niego się nacioł , mam rekord prędkości na radarze w Gorzowie wlkp. 249 bo hamowałem , na trasie Poznań -konin 300 ale bez postoju ( był tylko polonezem ) (powyżej 260 nie przeczyta się rejestracji

 

pozostajac z odrobina szacunku dla rozmowcy i autora tematu musze jednak stwierdzic, ze jest on absolutnym kretynem. wstyd mi, ze musze dzielic sie i wspolpracowac w ruchu drogowym z ludzmi o tak niskiej wyobrazni i intelekcie.

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nie miałem czasu na sprawdzenie nieszczelności . ale kto mi powie jak to sprawdzic? co do mocy pisałem sprawdzone na hamowni . A jeśli chodzi o moją wyobraźnie to są trasy w europie gdzie jest na ostatnim lewym pasie jest napisane minimum 180km/h . Niekażdy jeździ tylko po Polsce ! są ciekawsze trasy ! i tam 300 jest normalnością a nie szalonym speedem .
Opublikowano
:D :D :D :D 300km/h normalnoscia :D :D idz spac i snic, dzieciaku, i oddaj te niebezpieczna, zajezdzana, zniszczona zabawke komus madrzejszemu.
Opublikowano
:D :D :D :D 300km/h normalnoscia :D :D idz spac i snic, dzieciaku, i oddaj te niebezpieczna, zajezdzana, zniszczona zabawke komus madrzejszemu.

 

:clap: :clap: :clap: :cool2:

Opublikowano
Tylko skończony idiota kupuje takie auto i nie sprawdzi co potrafi !!! Moja codzienna średnia nie przekracza 120km/h . Nie traktuje tego auta jak ścigacza lecz je kultuje . Kupione lekko bite naprawiłem je potem mi je skradziono i ponowna odbudowa , mam je 11 lat . Nie pisz do mnie Dzieciaku, jak ja ganiałem autkami o poteżnych mocach twoją fascynacją był zapewne na etapie 126p. w swoim dorobku mam Mustanga Skorpio trzy gaźnikowca sześciogardzielowca tylko 300 sztuk było wyprodukowane . 310 km/h w twoim wydaniu 750i nieosiągalne . ale to nie znaczy że nie realne w innych przypadkach. Jestem w szoku co do tego forum zamiast pomagac sobie i rozwiązywac problemy jakieś dziwne udawadnianie , i naśmiewanie sie z czegoś co inne , , nie szuka sie jak zrobic aby byuło lepiej lub jak ktoś chce podkrcic to jak ma zrobic , albo jak naprawic czy polepszyc , tylko A JA MAM RACJE . Zwykła loża prześmiewcow. Ale nic dziwnego Polakow cecha narodowa .
Opublikowano
Tylko skończony idiota kupuje takie auto i nie sprawdzi co potrafi !!! Moja codzienna średnia nie przekracza 120km/h . Nie traktuje tego auta jak ścigacza lecz je kultuje . Kupione lekko bite naprawiłem je potem mi je skradziono i ponowna odbudowa , mam je 11 lat . Nie pisz do mnie Dzieciaku, jak ja ganiałem autkami o poteżnych mocach twoją fascynacją był zapewne na etapie 126p. w swoim dorobku mam Mustanga Skorpio trzy gaźnikowca sześciogardzielowca tylko 300 sztuk było wyprodukowane . 310 km/h w twoim wydaniu 750i nieosiągalne . ale to nie znaczy że nie realne w innych przypadkach. Jestem w szoku co do tego forum zamiast pomagac sobie i rozwiązywac problemy jakieś dziwne udawadnianie , i naśmiewanie sie z czegoś co inne , , nie szuka sie jak zrobic aby byuło lepiej lub jak ktoś chce podkrcic to jak ma zrobic , albo jak naprawic czy polepszyc , tylko A JA MAM RACJE . Zwykła loża prześmiewcow. Ale nic dziwnego Polakow cecha narodowa .

 

 

skoro stac cie na takie auta co jest tylko 300 sztuk to czemu nie pojedziesz do alpiny.. czemu lakier ktory masz na e32 nie jest ori lakierem alpiny..i wogole wiekszosc tego co piszesz malowiarygodne jest..

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano

lakier jest BMW , alpina niemalowała samochodu . Lakiernik twierdził że bdzie identyczny , ale po okazało sie innaczej , Nigdy nie byłeś u polskich fafowcow? Wydatki na auto też nie mogą byc nieograniczone są pewne granice !! nie pracuje tylko na auto , mam też inne wydatki . Niestety nadal bede twierdził że nikt tu nienapisał jeszcze jakiś konkretow tylko paplanina . tematy są przeciągane , rozciągane ,a nic konkretnego co z czym i jak to zrobic . Kożystam z wielu forum i pierwszy raz sie z tym spotykam z takim podejsciem . Zachowujecie sie tak jak do włascicieli BMW przylgneło . BMW dres i poździerane łokcie . chyba nie taka była idea twurcow tefo forum !!!!!!!!!!

 

ps . sorki za polskie znaki ale mam małą awarie kompa

Opublikowano

to co piszesz...jest niewiarygodne..stad te pytania :cool2:

 

..mowisz ze miales lub masz pogubilem sie...wiec mowisz o aucie ktorych na swiecie jest 300 sztuk..posiadasz alpine b12 ktora seryjnie ma 350km,ty masz ponad 400. :roll: .jest po kradziezy,wyglad ma normalnej e32 :idea: ..tylko masz fele od alpiny i licznik..jesli to twoj :?: (miales dac wiecej foto..)..a najlepsze jest to ze masz B12 z LPG :duh: :mad2: ok,ok..ale chwalisz sie ze miales auto ktorych wyprudokowano tylko 300 sztuk :!: !!!!!!!!!!!!!!!!!! :jawdrop: czy tylko mi sie wydaje ze cos tu smierdzi..?? :liar: :shock:

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano

sprawdz sam ile ich wyprodukowano Mustang skorpio !!!

były dwie wersje dwugaźnikowe po trzy gardziele i trzy gaźnikowe po dwie gardziele , renowacja kosztoawła mnie 3 lata pracy i jest igła ( tu był juz orginalny lakier )

Papiery , kompy ,silnik itd też ,mam od innego auta?

widzę że zamiast pomocy mam tu tylko niedowiaków . Pisałem wam że podałem wam informacje o aucie jako ciekawostkę i nie będe nikomu więcej udowadniał co jest co . Mam to gdzieś, a jeśli ktoś chce mi pomudz z problemami w aucie będę wdzięczny . Dość już udowadniania , zdjęć itd .

Opublikowano
a jeśli ktoś chce mi pomudz .

 

:jawdrop: :cool2:

 

a na jakich innych forach szukales odp.. :?:

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano
Tylko skończony idiota kupuje takie auto i nie sprawdzi co potrafi !!! Nie pisz do mnie Dzieciaku, jak ja ganiałem autkami o poteżnych mocach twoją fascynacją był zapewne na etapie 126p. Zwykła loża prześmiewcow. Ale nic dziwnego Polakow cecha narodowa .

 

nie cierpie osobistych wycieczek i watkow, ale niestety musze tutaj odpowiedziec. nie obraz sie, ale glupoty, ktore wypisujesz, nie moga wywolac na twarzy doswiadczonych kierowcow niczego innego, niz tylko szyderczy smiech i oparte na drwinie komentarze. zachowaj odrobine powagi, to moze skruszysz te loze przesmiewcow. nie znasz mnie, nie masz o mnie zadnego pojecia a juz wiesz, ze bylem na etapie malucha, gdy ty brales luki z predkoscia 310km/h. nie oceniaj innych bez podstaw, krzychu, bo to sie wkrotce zle dla ciebie skonczy - na przyklad na drodze. rumience i wypieki na twarzy, ktore towarzysza twoim wypowiedziom na temat wybitnie wysokich predkosci maksymalnych, bardziej pasuja do malego dziecka, beznadziejnego nastolatka-killera-wannabe, niz do osoby prowadzej samochod w sposob rozsadny i bezpieczny przez wiele lat.

 

w pewien specyficzny sposob sam siebie podsumowujesz w groteskowy i zalosny sposob. mam nadzieje, ze jestes dostatecznie bystry, aby moja wypowiedz pozwolila ci spojrzec na siebie bardziej krytycznym okiem. w przeciwnym wypadku niewielu z nas bedzie ci moglo pomoc.

Opublikowano
Niesądze iż na tym forum znajdują się osoby chętne do pomocy. Nie jestem piratem drogowym i nie jednokrotnie auta z naklejkami firmowymi biorą prym na drodze przed moim b12 . Moje wypowiedzi są efektem wypowiedzi osób szukających dowartościowania się po przez pryzmat swojego BMW , zdecydowanie twierdzić ż e grupa małolatów prubuje bawić się kosztem innych . wszedłem na to forum szukając pomocy i jej nie otrzymałem , na prywat dostałem pare fajnych kontaktów i mam zamiar z nich skorzystać . Moje wypowiedzi oparte są na konkretach na żeczach które sprawdziłem osobiście . Miałem wiele kontaktów i wiele możliwości w technikach samochodowych , niestety się skończyły . Mogłem kożystać z wiedzy ludzi dla których BMW nie miało tajemnic , bo to oni tworzyli mapy ich sterowniki . To oni tworzyli elektroniczny charakter BMW i oni przeprowadzali testy ( i oni sprawdzili mi te 416 kucy -to nie fikcja ) . mam dużo informacji na temat jak podnieść moc i co zrobić , niektóre sposoby są banalne a niektóre wymagają troszeczke kasy i przyznam racje jednemu z kolegów z tego silnika można wyciągnąć duzo więcej i nie mówie ty o skali 500-600 dużo więcej (tylko po co przecierz to limuzyna o charakterze sportowym nie bolis F1)i tak trzeba to traktować . Przecież ten silnik tak naprawdee jest goły tylko elektronika go nakręca .Kwestja zasobów w kieszeni i wiedzy odpowiednich ludzi . W angli jest Nissan 3.0 o mocy 1100 KM . był ładnie przedstawiony w programie Top GEAR . Każda 750 ma duży potencjał ale brak miejsca pod maską aby wszystko powstawiać w aucie które ma jeździć po drodze . mugłbym tak pisać o wielu tematach ale po co i tak będą osoby które nie uwieżą a to są informacje od mądrzejszych ludzi od nas bo to ich praca anie hobby , oni to tworzą a my tylko korzystamy .
Opublikowano

dobrze, dobrze, tylko jakos ci umknelo, znawco, ze do testowania samochodow i ich osiagow w twoim ulubionym zakresie 300km/h i wyzszym sluza tory, a nie drogi publiczne. no, ale tam pewnie zostalbys osmieszony przez pierwszego z brzegu amatora z suzuki swift sport.

 

ten zabawny wedlug ciebie epizod z polskiej autostardy a2 z predkoscia 300km/h wystawia ci najgorsze mozliwe swiadectwo maksymalnie egoistycznego, zakochanego w sobie kierowcy kompletnie pozbawionego wyobrazni.

 

seria 7 to nie jest i nie bedzie samochodem stworzonym do sportu czy chocby sportowych zachowan. doceniamy go za wybitny komfort podrozowania, znakomite zawieszenie, precyzyjny uklad kierowniczy i wyjatkowa jakosc wnetrza. podniecanie sie osiagami maksymalnymi uwazam za po prostu nie na miejscu. kazdym zdrowym bmw 320d zdeklasuje siodemke w kazdej mozliwej wersji, chocby miala siedem turbin, bo ostre branie zakretu i modelowanie samochodu w luku trzy a siedem to jest zupelnie inny swiat.

Opublikowano
i tu ci przyznam rację . Ale nie zpominaj że nie tylko można jeździć po polsce . w Luksemburgu masz 6 pasów i 100km idelnej prostej , na ostatnim lewym pasie masz nonstop napis minimum 180 kto sie nie stosuje ma powaażny ubytek w kasie . BMW seria 7 nie ma tam też co za dużo robić , są owiele lepsi . Na polskich psełdo autostradach jazda powyżej 160 jest katorgą , poprostu nie jesteś widziasny . Jedno spojrzenie niema cię a drugie jesteś na ogonie . jeżdze bardzo dużo po europie , wschodnie strony omijam dość skutecnie , paliwo też ma wiele do życzenia
Opublikowano
i , wschodnie strony omijam dość skutecnie , paliwo też ma wiele do życzenia

 

no masz racje..lpg nie wszedzie jest dobrej jakosci...nadal smiac mi sie chce jak widze 750,A8,S500,S600 lpg..posiadacze luxsusowej klasy a teraz doszla B12 lpg :shock: :duh: i dziwisz sie ze masz problemy z silnikiem.. :mad2:

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano (edytowane)
temat ma miesiac, nie wiem czy autor jezdzi miesiac zchrzanionym samochodem zamiast znalezc mechanika co by naprawil tego zagazowanego unikata robionego na specjalne zamowienie... obojetnie co za samochody ma lub w co wierzy ze ma, czy sie ktos wyglupia, ten watek nie ma sensu.. zamykam. Edytowane przez zalew
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.