Skocz do zawartości

problem z E32 750i alpina b12 , słaba moc na niskich obrotac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie jestem twoim kolega..

 

nastepnym razem pisz jasniej..bo nikt nie jest taki super domyslny jak ty,,

ksxdy x nas ma racje ja mowilem o serii ty o alpinie..tylko jedna osoba pisze opowiesci dziwnej tresci 416km

 

i przestan z tymi ikonami emocji..

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
czy to jest nr nadwozia??????????????..raczej nie ale ok..to z tego co podales to 730i 89r.. :liar:

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano

To jest wynik ostatnich siedmiu cyfr tego VINU.

 

Chassis number D100141

Vehicle code GA72

Series E32

Model 730i ( 730i M30 )

Body type saloon

Catalog model ECE

Production date 1989 / 01

Engine M30

Transmission Manual

Steering Right

Catalyzer YES

 

 

Cały VIN jest błędny, żaden z dekoderów wszytskich marek nie rozpoznaje go.

Identification number: WAPBC50000D100141

! VIN....................INCORRECT!

Opublikowano
Odejde od tematu...ale Mechow ogladalem zdjecia twojej beemki i nie obarz sie czy cos ale wizualeni nie jest ladna...srodek ok

 

Boże a co to ma tu do rzeczy ? Czy ja gdzies prosiłem o twój komentarz nt mojego samochodu ? Od takich komentarzy jest pw . Wisi mi to czy tobie sie moja podoba czy nie ... ja wole oryginał a nie WT

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
vin jest prawidłowy . w serwisie BMW natychmiast jest odniesienie do Alpiny i wszystkie części należy zamawiać w porozumieniu z alpina . Dekoder kodów nie czyta tego vin właśnie z tego powodu . auto miało przekreś;ony numer nadwozia z BMW i nadany nowy bity na prawym dzwonie przez alpine . napewno nie 730 bo v12 nie robiono w tej wersji . Tak naprawde to co to za znaczenie , ja szukam pomocy w naprawie usterek a nie duskusji co to za auto . ile ma pod machą . Czy ktoś może mi podać namiary na człowieka który jest normalny i ma jkiekolwiek pojęcie o tym co robi?
Opublikowano
a doczytałem się w brifie , że jest przeróbka w skrzyni biegów oraz coś zmieniane w katalizatorach i sondach lambda . jest jeszcze wiele znian opisanych ale jeszcze nie rozszyfrowałem o co chodzi .
Opublikowano
vin jest prawidłowy . w serwisie BMW natychmiast jest odniesienie do Alpiny i wszystkie części należy zamawiać w porozumieniu z alpina . Dekoder kodów nie czyta tego vin właśnie z tego powodu . auto miało przekreś;ony numer nadwozia z BMW i nadany nowy bity na prawym dzwonie przez alpine . napewno nie 730 bo v12 nie robiono w tej wersji . Tak naprawde to co to za znaczenie , ja szukam pomocy w naprawie usterek a nie duskusji co to za auto . ile ma pod machą . Czy ktoś może mi podać namiary na człowieka który jest normalny i ma jkiekolwiek pojęcie o tym co robi?

 

 

jesli faktycznie masz problem z wkrecaniem v12 na obroty wymien przewody wysokiego napiecia, kopułki i palce zapłonowe oraz daj do nowych przewodow nowe swiece.

 

zwróc tez uwage na szczelnosc kolektora ssacego.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
vTak naprawde to co to za znaczenie , ja szukam pomocy w naprawie usterek a nie duskusji co to za auto . ile ma pod machą . Czy ktoś może mi podać namiary na człowieka który jest normalny i ma jkiekolwiek pojęcie o tym co robi?

 

Znam pare osób ale oni zajmują się autami prawdziwymi.

Tu nie przedszkole, więc jak kręcisz, tym bardziej o 70KM wytrzaśnietych nie wiadomo skąd, to licz się z tym że zostaniesz potraktowany jak szczeniak.

Opublikowano

wymieniłem dziś sądy lambda (obydwie) . pomogło pomimo nie kasowania błędów . silnik pracuje równo nie ma przerwań i wrażenia jak by niewszystkie cylindry pracowały . moc znacznie też się poprawiła ale to jeszcze nie to . skasuje błędy i zobaczę jakie nowe się pojawią . Sprawdze jeszcze układ paliwowy , pompki , filtry , zawóry rtedukcji ciśnienia paliwa .dam znać jakie efekty . przy okazji sprawdziłem kopułki przewody , palce rozdzielacza ,są ok.

pzdrawiam

Opublikowano
Boogie , niewiem do czego zmierzasz ? w okresie swojej świetności ( a auto mam od 96r. )auto przeszło testy mocy na Uniwersytecie Berlińskim wydziale testów próbnych mechaniki pojazdowej ( miałem tam kumpla ) ( tak a pro po to tam jest aktualnie wykrencana moc w samochodach przed produkcją seryjną dla bmw i vw ) Miałem okazje jeździć modelami bmw jeszcze przed ich oficjalną sprzedażą , 416 KM jest dokładnie wynikiem pomiarów z chamowni i co było zgodne z briefiem auta . Jak kogoś to interesuje to powiem że 2,8 i 3,0 silniki ale niepamiętam dokładnie której bmw tak naprawdę to mają tą samą pojemność 3,0 i tylko elektronicznie są zróżnicowane moce i różnią się osprzeętem , tak samo jak pierwsze VW W12 niemiały tak naprawde podawanej mocy w chwioli sprzedaży lecz była ona wykręcona dopiero kilka miesięcy później , chłopcy nie zdążyli i były za ostre ścięcia z działem EKO . Szkoda że kumpel tam nie pracuje bo nieszukał bym fachowców . Nie pisze się o traktowaniu kogoś jak szczeniaka nie sprawdzając informacji . N a forum podałem vin auta i jeśli masz taką ochotę to sprawdz w pożądnym servisie BMW co to jest . Smorawiński robił mi opinie dla ubezpieczyciela i nie robiło pracownik lecz on osobiście . Auto jest robione na zamówienie pod dyktando pierwszego właściciela . Ma wszystko co można było wsadzić w tamtym okresie , brak tylko elektrycznie przesuwanej kanapy i podgrzewania jej , pozostałe gadzety ma na maksa . Nie ździw się jak w serwisie otrzymasz odrazu informacje że to auto to alpina b12 a nie bmw Alpina . Do identyfikacji auta zawsze musiałem podawać orginalny nr nadwozia ten który alpina przekreśliła ponieważ numeracja alpiny nie pasuje i wychopdzą bzdury . Nie będe ci się spowiadał co to za auto i co w nim jest , traktuje je jako konik hobby bo z ekonomicznego punktu widzenia powinienem je wysłać na żeletki .
Opublikowano
Boogie , niewiem do czego zmierzasz ? w okresie swojej świetności ( a auto mam od 96r. )auto przeszło testy mocy na Uniwersytecie Berlińskim wydziale testów próbnych mechaniki pojazdowej ( miałem tam kumpla ) ( tak a pro po to tam jest aktualnie wykrencana moc w samochodach przed produkcją seryjną dla bmw i vw ) Miałem okazje jeździć modelami bmw jeszcze przed ich oficjalną sprzedażą , 416 KM jest dokładnie wynikiem pomiarów z chamowni i co było zgodne z briefiem auta . Jak kogoś to interesuje to powiem że 2,8 i 3,0 silniki ale niepamiętam dokładnie której bmw tak naprawdę to mają tą samą pojemność 3,0 i tylko elektronicznie są zróżnicowane moce i różnią się osprzeętem , tak samo jak pierwsze VW W12 niemiały tak naprawde podawanej mocy w chwioli sprzedaży lecz była ona wykręcona dopiero kilka miesięcy później , chłopcy nie zdążyli i były za ostre ścięcia z działem EKO . Szkoda że kumpel tam nie pracuje bo nieszukał bym fachowców . Nie pisze się o traktowaniu kogoś jak szczeniaka nie sprawdzając informacji . N a forum podałem vin auta i jeśli masz taką ochotę to sprawdz w pożądnym servisie BMW co to jest . Smorawiński robił mi opinie dla ubezpieczyciela i nie robiło pracownik lecz on osobiście . Auto jest robione na zamówienie pod dyktando pierwszego właściciela . Ma wszystko co można było wsadzić w tamtym okresie , brak tylko elektrycznie przesuwanej kanapy i podgrzewania jej , pozostałe gadzety ma na maksa . Nie ździw się jak w serwisie otrzymasz odrazu informacje że to auto to alpina b12 a nie bmw Alpina . Do identyfikacji auta zawsze musiałem podawać orginalny nr nadwozia ten który alpina przekreśliła ponieważ numeracja alpiny nie pasuje i wychopdzą bzdury . Nie będe ci się spowiadał co to za auto i co w nim jest , traktuje je jako konik hobby bo z ekonomicznego punktu widzenia powinienem je wysłać na żeletki .

 

nie wierze i tyle ci powiem..twoj vin jest od 730 skoro ci nabili nowy to podaj nowy,i nie sadze ze ktos kupil 730 i wsadzil do niej wszystko od b12..a jesli chcesz zeby wiekszosc w tym i ja ci uwierzyla to poprostu zrob fotki,pokaz brief,..zrozum ze malowiarygodne jest to co piszesz..

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano
Boogie , niewiem do czego zmierzasz ? w okresie swojej świetności ( a auto mam od 96r. )auto przeszło testy mocy na Uniwersytecie Berlińskim wydziale testów próbnych mechaniki pojazdowej ( miałem tam kumpla ) ( tak a pro po to tam jest aktualnie wykrencana moc w samochodach przed produkcją seryjną dla bmw i vw ) Miałem okazje jeździć modelami bmw jeszcze przed ich oficjalną sprzedażą , 416 KM jest dokładnie wynikiem pomiarów z chamowni i co było zgodne z briefiem auta . Jak kogoś to interesuje to powiem że 2,8 i 3,0 silniki ale niepamiętam dokładnie której bmw tak naprawdę to mają tą samą pojemność 3,0 i tylko elektronicznie są zróżnicowane moce i różnią się osprzeętem , tak samo jak pierwsze VW W12 niemiały tak naprawde podawanej mocy w chwioli sprzedaży lecz była ona wykręcona dopiero kilka miesięcy później , chłopcy nie zdążyli i były za ostre ścięcia z działem EKO . Szkoda że kumpel tam nie pracuje bo nieszukał bym fachowców . Nie pisze się o traktowaniu kogoś jak szczeniaka nie sprawdzając informacji . N a forum podałem vin auta i jeśli masz taką ochotę to sprawdz w pożądnym servisie BMW co to jest . Smorawiński robił mi opinie dla ubezpieczyciela i nie robiło pracownik lecz on osobiście . Auto jest robione na zamówienie pod dyktando pierwszego właściciela . Ma wszystko co można było wsadzić w tamtym okresie , brak tylko elektrycznie przesuwanej kanapy i podgrzewania jej , pozostałe gadzety ma na maksa . Nie ździw się jak w serwisie otrzymasz odrazu informacje że to auto to alpina b12 a nie bmw Alpina . Do identyfikacji auta zawsze musiałem podawać orginalny nr nadwozia ten który alpina przekreśliła ponieważ numeracja alpiny nie pasuje i wychopdzą bzdury . Nie będe ci się spowiadał co to za auto i co w nim jest , traktuje je jako konik hobby bo z ekonomicznego punktu widzenia powinienem je wysłać na żeletki .

 

nie wierze i tyle ci powiem..twoj vin jest od 730 skoro ci nabili nowy to podaj nowy,i nie sadze ze ktos kupil 730 i wsadzil do niej wszystko od b12..a jesli chcesz zeby wiekszosc w tym i ja ci uwierzyla to poprostu zrob fotki,pokaz brief,..zrozum ze malowiarygodne jest to co piszesz..

 

 

nikogo nie obrazajac chce powiedziec co ja o tym mysle.zgadzam sie dokladnie z tym co mowi GermanStyle.malo to jest przekonujace po tam jak z vin wyszla 730i...A druga sprawa jak chlopaki wczoraj stwiedzili na forum nie ma full opcji bo np jesli masz ASC to nie masz szpery. a jesli chcesz zobaczyc full opcje wejdz na ta strone i zobacz prawie na samym dole czarna BMW e-32 z jasnym srodkiem....to jest full opcja :mrgreen:

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/option_list/Options750.html

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Boogie , niewiem do czego zmierzasz ? w okresie swojej świetności ( a auto mam od 96r. )auto przeszło testy mocy na Uniwersytecie Berlińskim wydziale testów próbnych mechaniki pojazdowej ( miałem tam kumpla ) ( tak a pro po to tam jest aktualnie wykrencana moc w samochodach przed produkcją seryjną dla bmw i vw ) Miałem okazje jeździć modelami bmw jeszcze przed ich oficjalną sprzedażą , 416 KM jest dokładnie wynikiem pomiarów z chamowni i co było zgodne z briefiem auta . Jak kogoś to interesuje to powiem że 2,8 i 3,0 silniki ale niepamiętam dokładnie której bmw tak naprawdę to mają tą samą pojemność 3,0 i tylko elektronicznie są zróżnicowane moce i różnią się osprzeętem , tak samo jak pierwsze VW W12 niemiały tak naprawde podawanej mocy w chwioli sprzedaży lecz była ona wykręcona dopiero kilka miesięcy później , chłopcy nie zdążyli i były za ostre ścięcia z działem EKO . Szkoda że kumpel tam nie pracuje bo nieszukał bym fachowców . Nie pisze się o traktowaniu kogoś jak szczeniaka nie sprawdzając informacji . N a forum podałem vin auta i jeśli masz taką ochotę to sprawdz w pożądnym servisie BMW co to jest . Smorawiński robił mi opinie dla ubezpieczyciela i nie robiło pracownik lecz on osobiście . Auto jest robione na zamówienie pod dyktando pierwszego właściciela . Ma wszystko co można było wsadzić w tamtym okresie , brak tylko elektrycznie przesuwanej kanapy i podgrzewania jej , pozostałe gadzety ma na maksa . Nie ździw się jak w serwisie otrzymasz odrazu informacje że to auto to alpina b12 a nie bmw Alpina . Do identyfikacji auta zawsze musiałem podawać orginalny nr nadwozia ten który alpina przekreśliła ponieważ numeracja alpiny nie pasuje i wychopdzą bzdury . Nie będe ci się spowiadał co to za auto i co w nim jest , traktuje je jako konik hobby bo z ekonomicznego punktu widzenia powinienem je wysłać na żeletki .

 

 

 

416kucy bylo tylko w b12 coupe. :duh: nie wciskaj ludziom kitu ze twoje e32 ( alpina ) ma tyle, bo z vinu wyszla 730 :doh: :mlotek: . pokaz kolego zdjecia,jaki masz numer seryjny tej "" ALPINY"",czy moglbys zrobic zdjecie tabliczki informacyjnej znajdujacej sie w miejscu schowka,przed pasarzerem ( zazwyczaj tam sie powinna znajdowac,ja tak mialem :cool2: ), . A tak z ciekawosci ,jaki jest kolor tego magicznego pojazdu???????

Opublikowano

Kolor : niebieska perła w słońcu mieniąca się w fiolet .

co do vin : win jest alpinoski a wy z uporem maniaka staracie się podsatawić do bmw , jak pisałem auto było skradzione i dzisiaj nie ma żadnych cech nabitych przez alpine jedynie mam vin alpiny z dokumentów gdzieś w papierach muszę odszukać vin bmw który orginalnie był przekreślony na podszybiu . Polacy zawsze mieli negowania tego co inne . Jednak na forum widze że jest sporo niedowiarków , aby skończyć to wasze zadufanie w sobie i negowanie nowych którzy mają swoje zabawki ( może trochę nietypowe) zeskanowałem wam kawałek briefuktóry mi pozostał . Pewnie zaraz kroś powie że mam brief nie od tego auta ( ale cóż tak już jest ) , Jeszcze niech ktoś mi powie jak to jest że 730 ma v12 i 5 l oraz szeroką nerkę ? . Jeśli ktoś nie wierzy , to wasza racja mój spokuj , przecież to ja tym jeżdze nie wy i co mi by było potym że was bym kitował , podałem wam kilka info jako ciekawostki a nie jako chwalenie się , ja i tak mam wiele problemów z autem i nie tylko żeby brać sobie na głowe wasze dywagacje na temat mojego samochodu .%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img242.imageshack.us/img242/229/alpinab12jr0.jpg

Opublikowano

hehe pewnie powiesz ze sie czepiam..ale B12 nie moze miec 15" felg bo chyba zacisk nie pozwala na wsadzenie..a takie masz w zamienniku..

fakt napisane jest Alpina B12..poj 4988..nie wiem czy to dolozone czy nie ale wogole po co to jest napisane skoro to ori Alpina ale masz ze kierownica,felgi,przedni spoiler od alpiny..generalnie nie czepiam sie tylko nie spotkalem sie nigdy z takim czyms z vinem od 730 a w rzeczywistosci jest to 5.0..i do tego alpina...sam mialem kiedys nabijane nr przez urzad od tego odpowiedzialny..przekreslone zostaly tamte stare przebite przez zlodziej,i nabite zostaly nowe chyba 6 znakow..wiec wiem o co biega..ale hehe daj w takim razie jakies fotki silnika auta itp..poprostu jestem ciekawy ,jestem maniakiem 7er..

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano
PRZECZYTAJ DOBRZE POPRZEDNIE MOJE WYPOWIEDZI. Pierwszy numer to bmw WBAGB810 10DC02912 NASTĘPNY TO ALPINY WAPBC50000D1000141 A TERAZ MAM NABITY PRZEZ POLSKĄ STACJE DJAGNOSTYCZNĄ PO KRADZIEŻY JAKI TO NIE MA ZNACZENIA . NIE MOŻNA UŻYWAĆ nr alpiny do bmw sprawdz sobie numer bmw ten pierwszy , wyjdzie ci że to jest 750
Opublikowano
nie masz co się denerwować po prostu wszyscy którzy interesują się BMW serii 7 wiedzą że to jest moc 416 KM z silnika 5.7 l który był montowany w serii 8 Alpiny! właśnie dlatego wszyscy drążą temat bo to trochę dziwna sprawa ... :jawdrop:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
a co do słabej mocy to sprawdzałeś czy uszczelki pod kolektorem ssącym są szczelne , to jest przypadłość silników V12 , może zasysa lewe powietrze i jest problem.... :(

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
właśnie wruciłem z kompa , wszystko zostało pokasowane i na ten moment pozostał jeden problem , bardzo duże upływności na kablach wysokiego napięcia , poprostu ma przebicia . co do nieszczelności pod kolektorami ssącymi sprawdze . dzięi
Opublikowano
wapbc50000d100141

 

rozumiem ze to jest ten nr co ci nabili...dziwie sie bo powiem szczerze ta instytucja nie moze bic nr innych bmw...moga nabijac tzn..pod tym nr jak widzisz jest inne auto..dlatego jak pare postow wczesniej napisalem jest to specialny nr chyba nie wiecej jak 10 zakow..ja mialem 8..no chyba ze cos sie pozmienialo..

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.