Skocz do zawartości

problem z E32 750i alpina b12 , słaba moc na niskich obrotac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
szukam pomocy , e32 750i v12 . na obrotach do 3000 ma słabą moc . nawet na wyłączonym asc palenie gumy jest nierealne . czym to jest spowodowane , czy ktoś może mi wskazać gdzie szukać przyczyny ? Nie chodzi mi o szlifowanie opon ale czasem jest problem przy wyprzedzaniu . pozdrawiam
  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a od jak dawna masz to auto? wczesniej jezdzil lepiej? to wejdz nim na obroty... a to jest manual czy automat? jak automat to tak muli chyba kazde bmw przy takich obrotach
Opublikowano
Automat . Mam ją już 10 lat , jeżdziłą super do czasu gdy 7 lat stała w częściach na policyjnym parkingu po kradzieży . problem powstał po złożeniu , zamówiłem sondy lambda bo wykazują błąd , i jak się nagrzeje to jest całkowity mół . pali sporo . mam jeszcze jeden problem z hamulcami , gwałtowne naciśnięcie hamulca skutkuje twardym pedałem i hamowanie przez około 2sekundy jest słabe poczy to ustępuje . dotego pojawia sie komunikat złe ciśnienie w układzie hamulcowym . wymieniłem czujniki i wdzystkie elementy układu hamowania i problem występuje nadal , może to coś z podciśnieniem ?jest to możliwe?
Opublikowano
nic nie powinno mulić :nienie: to nie silnik 2.0 :mrgreen: najprościej podjechać gdzieś na komputer i wszystkiego się dowiesz! a wymieniałeś świece itd? aha gdzie dorwałeś tę alpine i za ile? jaką ma moc ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
kupiem ją 96r w hanowerze od gościa który właśnie kupił sobie 850i . wtedy troszeczkę kosztowała . dziś to tylko ci którzy wiedzą co to jest dadzą więcej niż za zwykłą 750 . ma 416 kucyków . orginalne 17" alpiny ( apropo szukam jednego kapsla ) zgubiłem ostatnio . w przypływie fantazji kiedyś zakręciłem bączka to kumpel mi tapicerki pobrudził . miałao to niesamowitą moc , sam jechałem 310km/h nie jeden na niego się nacioł , z wyglądu zwykłe e-32 . mam rekord prędkości na radarze w Gorzowie wlkp. 249 bo hamowałem , na trasie Poznań -konin 300 ale bez postoju ( był tylko polonezem ) (powyżej 260 nie przeczyta się rejestracji , z kolorem też bywa problem -testowane) . wracając do problemu , co zrobić z tą gruszką czy są sposoby naprawy czy wymiana ? . świece zmieniłaem a sondy będe miał w poniedziałe . zadtanawiam się jeszcze nad układem paliwowym ? moze tam tkwi problem ?
Opublikowano
a myślałeś o wywaleniu sond ? ja już nie mam i żadnych problemów... spalanie oczywiście niewiele wzrośnie a tyle nawet nie zauważysz :mrgreen: aha jeden z kolegów na forum ma chip podnoszący moc pomijający przy tym sondy lambda , cena jest niewygórowana....tylko sprawdź jaki masz numer sterownika

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
siema. motor M70,pojemnosc 4.988cc, orginalnie powinno byc 350kucu ( niewiem skad sie wzielo kolesiowi 416 :doh: ) moja po zaczipowaniu miala 385,przyspieszenie do setko 5.8s .Pozatym predkosc max .to 285km/h,a skrzynia tylko automat :duh:
Opublikowano
dlatego pytałem o pojemność , ponieważ tylko silnik z BMW 850 o poj. 5,7 l Alpiny miał 416 KM a tu proszę :roll: a co do automatów to nie tylko w takiej skrzyni wychodziły bo podobno na specjalne zamówienie można było dostać wersje z manualem!!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
a wie ktoś może w jaki sposób Alpina zyskała w tym silniku 5 l wzrost mocy o 50 KM czy tylko przez podniesienie stopnia sprężania? bo wiem że lepsze przyspieszenie niż seria zyskała Alpina stosyjąc inne przełożenie ok 3,43 ( seria 3,12)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
niewiem jak to zrobili , w ogginalnych papierach , jest 5 l i podana moc , mam orginalny brief od niej , jestem jej drugimwłaścicielem . Była robiona na zamówienbie , koszt rzeeróbki był 40,000 marek . co do komuterów to niewiadomo jaka to seria bo niema oznaczeń boshowski lecz alpinowskie , i niewiem jaka to seria , mie ma ogranicznika , licznik w niej orgnalnie świeci na czerwono a max speed 320km/h. ma wymienione hamulce na lukasa po za tym środek ma wyposażony na maxa , poprostu limuzyna z piekielnym silniczkiem . czy ktoś mi powie jak wyżucić sądy lambda i co zrobić z przewodami po nich . albo jak dobrać się do kompa żeby ignorował sondy ? Silnik mułowato wchodzi na obroty nawety na N więc problem jest w nim napewno . tylko pytanie gdzie , komp wykazywał błąd sąd lambda i czujników na kole zamachowym więc je wymieniłem sądy wymienie we wtorek były problemy też z czujnikami trmp.silnika ale je też wymieniłem , silnik ma przejechane 174.tyś więc jak na niego to niedużo . skżynia wymieniona ale nie ona była przyczyną bo nic się niezmieniło . gdzie szukać przyczyny , moze macie kogoś kto podejmie wyzwanie i doprowadzi do stanu jakim winna być ?
Opublikowano
...E32 750i alpina B12...

 

a to jest manual czy automat? jak automat to tak muli chyba kazde bmw przy takich obrotach

 

:duh:

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
@KRZYCHO b12 ... jakby co to moja wypowiedż powyzej była skierowana do kolegi joka ... to ze to automat (i nie tylko) to sie rozumie
marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano

jezeli biega o hamulce to warto by bylo plyn zmienic w calym ukladzie byc moze sie gotuje tuz przy tloczkach podczas hamowanie.

 

co do reszty zerknij na swiece i cala reszta jak wyglada.

 

jak na ten przebieg to nic nie powinno sie dziac.

 

zapodaj numer z tabliczki znamionowej/Modyfikacji lub fotke.

 

tak zwana Grucha jest nietykalna ,jedyne to jak jest chydrauliczny ABS to odpowietrzyc uklad ABS zmiana Plynu na nowy.Nie jestem pewien lecz mysle ze e32 mial dwa obiegi Hamulcowy i ABS

Opublikowano
wywalasz sondy i kasujesz błędy na kompie i to wszystko komp bez sond będzie brał wartości średnie aha katalizatory też już nie będą potrzebne! a pisałeś coś o skrzyni że była wymieniana ale może to przez sterownik skrzyni...;

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

zaraz zaraz..cos mi tu nie pasi...tu jest link..

 

http://www.mobile.de/SIDOzXk70C7jhGFYPugT8YXvw-t-vaNexlCsCsK~BmSB11Iindex_cgiJ1181471580A1D1100CCar/cgi-bin/index_cgi.pl?refinement=0&formType=pkwQuick&_form=search&sr_qual=GN&sr_make=1100&sr_modelId=3&sr_priceTo=-2&sr_registrationDateFrom=-2&sr_mileageTo=-2&sr_engineType=-2&sr_country=-2&sr_zip=&sr_zipRadiusTo=-2&doSearch.x=42&doSearch.y=15

 

znajdz mi b12 ktora ma tyle koni co ty,i ma pojemnosc 5.0..po 1e to e38 ma silniki nie 5.0 a 5.4..

 

rozwiej moje watpliwosci i podaj VIN.. ciwekawe jest to ze alpina b12 6.0 ma do setki 5,9 max predkosc 291km/h..

 

:liar: :liar:

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano

nie 5.4 , a 5.7 :duh: w e38. w e32 jest 5.0 i orginalnie 350kucy- do setki 6.9 ( nie 5.8-cos mi sie pomylilo :doh: )

a u krzychab12 te 416 koni to chyba lekka przesada :liar: :naughty:

Opublikowano
nie 5.4 , a 5.7 :duh: w e38. w e32 jest 5.0 i orginalnie 350kucy- do setki 6.9 ( nie 5.8-cos mi sie pomylilo :doh: )

a u krzychab12 te 416 koni to chyba lekka przesada :liar: :naughty:

 

fabrycznie w e38 750 jest 5.4 ....5.7 byla w alpinie,potem chyba po fl 6.0

a w e32 750 nie 350 kucy tylko 300 a w e38 750 326..z

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano
nie 5.4 , a 5.7 :duh: w e38. w e32 jest 5.0 i orginalnie 350kucy- do setki 6.9 ( nie 5.8-cos mi sie pomylilo :doh: )

a u krzychab12 te 416 koni to chyba lekka przesada :liar: :naughty:

 

fabrycznie w e38 750 jest 5.4 ....5.7 byla w alpinie,potem chyba po fl 6.0

a w e32 750 nie 350 kucy tylko 300 a w e38 750 326..z

 

 

kolego,chodzilo mi tutaj o alpine,a nie o zwykla serie :duh: :mad2:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.