Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam w przyszłym miesiącu zabieram sie do przeróbki silnika m10b20,plan jest taki spód od 520,m10b20 -góra od m10b18 i z zasilaniem k jetem.

spód,-wymiana panewk,piescionków ,podwójnego łancuszka rozrzadu,ł .... olejowej,wyważenie.

góra,-totalna przeróbka, oczywiście wałek sportowy przede wszystkim

z zewnątrz oczywiscie barany{przerabiane z m42} i cały wydech wolny końcowy,jakis sportowy.

dolot to jakiś stożek,he

ale zamierzam podłonczyć gaz, wiec przed stożkiem będzie bloss

przewody power teca ju mam!

Zastanawiam sie jak wyregulować pod to k-jeta

Może kogoś znacie dobrego?

aparat zapłonowy czy od 1.8i będzie dobry?

I nie wiem czy coś kombinować z zapłonem?

a skrzynia 4 ka i dyfer zwykły od 1.8 co sądzicie?Może macie ceny niektórych cześci?

pozdrawiam.Ps:porady żebym zrobił swapa mnie nie interesują!!!

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Skąd taki pomysł :?: Co chcesz osiągnąć przez tę kombinację :?: Wystarczy dłubnąć M10B18 i będzie gitarka :idea:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

bedzie dużo mniej!m10b20 maja trochę inną budowe niż m10b18 są wytrzymalsze ,lepiej wyważone a poza tym 2 litry to nie 1,8 litra

1.8 i ,miały 105 koni w podstawie

2.0 i ,miały 125 koni w podstawie

20 koni piechotą nie chodzi :8)

Opublikowano

K-Jet i gaz: tego się nie da zrobić. Albo K-jet albo gaz i np. 4 solexy lub webery.

 

M10b20 nigdy niestety nie osiągnie tego w górze co b18 bo ma znacznie dłuższy skok tłoka. wiem to po moim M10b20. Na szybkim wałku góra jest taka sobie za to świetna średnica. Ten silnik poprostu nie lubi wysokich obrotów. A b18 potrafi zaskoczyć.

Opublikowano
1.6 tez może milej zaskoczyć ,bo ma jeszcze bardziej dłuższy skok tłoka????, to nie 2.0 ..Po za tym masz 2.0 ,[o ile dobrze pamientam ,standart solex gażnik]a to tez inna historia ,widziałes jak chodzi 2.0i ?.1.8 k jet chodzi bardzo podobnie do 2.0 na zwykłym soleksie.Ale 2.0 na k jetcie i w górnych i w dolnych partiach obrotów ,bije 1.8 k-jet na głowe.Co do gażników, myślałem na weberami, dellorto albo nawet strombergami,ale to spore koszty,i trzega szukac raczej u niemca,A jak juz to chciałbym weberki 48 no nawet 45,ale kto to wyreguluje?!I gaz pod to?Miałem w swojej 1.8 i, gaz i tak był wyregulowany że nie było żadnych strzałów ,auto smigało na tym i na tym.Dodam że zrobiłem 90 tyś na gazie.Pozdrawiam
Opublikowano

jeszcze raz

318i-105koni,przyśpieszenie do o do 100 -11,5,max171km\h

320i-125koniprzyśpieszenie do o do 100-9,9,max182km\h

wszystkie najmocniejsze sportowe wersje e21 jak i bmw 114 powstawwały na bazie m10b20.pozdrawiam

Opublikowano

1,6 i 1.8 maja KRUTSZY skok tłoka.

A ja już mam założone solexy addhe 40 a nie ditte. Jest inny wałek (264) średni kolektor ssący a barany będą najpóźńiej we wrześniu. Z zestrojeniem nie ma większego kłopotu (każdy serwis motocyklowy to robi) gorzej z wyremontowaniem. Gaźniki można spokojnie kupic w polsce za bardzo przyzwoite pieniądze tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać. Części dostępne bez żadnego problemu tak samo jak do webera jak i solexa.

M10b20 to bardzo rozwojowy silnik ale koszt takiej zabawy jest bardzo wysoki. Chcąc wykonać coś takiego z zasadami i na dobrej jakości częsciach to sam remont to conajmniej 3-3,5 tyś (bez robocizny) + gaźniki 200 remont 1000 + doliczmy zawias + wzmocnienie budy bo np pęka na słupkach + no i hamulce. Nie wspomne o dobrych nowych gumach do takiego potworka.

Właśnie to jest powodem dla którego mój cały czas jest w stanie remontu i odbudowy. Ja założyłem sobie że sama mechanika to mniej więcej 10-12tyś aby to miało ręce i nogi.

Opublikowano
masz szanse oTIO2 sprzedaje baranki na allegro,ale nie będzie chciał tanio!!! a i maja wyjście na dwie rury!aaa gażniki nie chce 40 ek ,tylko jakby co 45 albo 48 które w polsce nie występują często!pozdrawiam ,życze szczęścia a jak czegoś nie będziesz wiedział na temat m10b20 otI powie ci wszystko! :wink:
Opublikowano
Nie rozumiem po co takie kombinacje w perspektywie zakladania gazu ... Albo robimy rakiete i liczymy sie z kosztami przelywu etyliny albo kupujemy tico i montujemy gaz ... Poza tym chyba przyszedl czas zeby m10b20 sluzylo w autach "niedzielnych" a nie do jazdy codziennej i jeszcze meczone gazem.
Opublikowano
Nie rozumiem po co takie kombinacje w perspektywie zakladania gazu ... Albo robimy rakiete i liczymy sie z kosztami przelywu etyliny albo kupujemy tico i montujemy gaz ... Poza tym chyba przyszedl czas zeby m10b20 sluzylo w autach "niedzielnych" a nie do jazdy codziennej i jeszcze meczone gazem.

 

jestem podobnego zdania.

Opublikowano
A WłASNIE, TA TWOJA BORDO PIEKNOśC TRZYMA SIE JESZCZE KUPY! :wink:

 

sprzedałem ją z 1.5 roku temu od tamtego czasu miałem 732i, ale sprzedałem niedawno :cry: za rzecz 628CSi :twisted: :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.