Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ostatnio zauważyłem, że coraz częściej i mocniej śmierdzi benzyną po jeździe samochodem.

E36 318i kat. Sprawdziłem już wszystkie przewody i nie ma na nich żadnych luzów, ani też żadnych wycieków. Czy ktoś z was spotkał się z podobnymi objawami i jak temu zaradzić?

Dzięki za sugestie

Opublikowano
Śmierdzi w aucie? Jak tak to stawiam na uszczelki do zbiornika pod tylną kanapą.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano

Witam,

W samochodzie nie smierdzi wogóle. Śmierdzi tylko na zewnatrz i tylko po jeździe - jak stoi kilka dni nie ruszany to także nie czuć benzyny. Raczej zapach pochodzi z przedniej częsci samochodu - można go umiejscowić gdzieś spod kolektora ssącego, natomiast zadnych szumów, głośniejszej pracy, widocznych wycieków.

Myslałem, że może być to uszczelka pod kolektorem ssącym, ale wtedy słychać byłoby szum zasysanego powietrza i głośnijszą pracę, poza tym auto chodziłoby nierówno i łapałoby powietrze - natomiast nie ma żadnych objawów.

Nie wiem, czy ma to jakieś znaczenie, ale zaczęło się to od podładowywania akumulatora nieodłączonego od samochodu. Myslałem że pompka paliwa pracuje przez zwarcie - ale nic nie słychać - więc nie ma mowy o tłoczeniu paliwa bez włączonego zapłonu.

Opublikowano
Ja też sądzę, że to przewody. Jeśli masz m40 sprawdż dokładnie przewody za silnikiem doprowadzajęce paliwo do listwy wtryskowej. Oczywiście szukasz przy pracującym silniku.
Opublikowano
Witam mam ten sam problem od niedawna w M42. Ta sama sytuacja czuć paliwo pod machą po jeździe samochodem. Najbardziej czuć w okolicach listwy wtryskowej zastanawiam sie czy któryś wtrysk nie leje, oraz czuć w okolicach puchy od filtra węglowego lub też pod podwoziem po tej stronie co jest filtr węglowy, bezpieczniki, jest filtr paliwa. Tak że w tych okolicach też delikatnie czuć paliwo.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Znalazłem przyczynę. Mianowicie pod kolektorem dolotowym są krótkie przewody gumowe (około 3cm) zamocowane na opaskach i zasilające listwę z wtryskiwaczami. Przewód zasilający uległ zniszczeniu - czeka mnie wymiana przewodów. Małe gówienko, ale dostęp utrudniony :(.

 

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano
Witam u mnie ta sama przyczyna :) Dokręciłem mocniej opaskę zaciskową i jest git (już nie śmierdzi). Ale i tak postaram sie zmienić te przewody. Dostęp może utrudniony ale nie ma tragedii. Pozdroo.
Opublikowano

Przewody wymieniłem na nowe. Niestety trzeba odkręcić kolektor dolotowy i rozkręcić kilka przewodów ale w godzinę do opanowania. Najgorzej zdejmuje się stare, zapieczone przewody - ja rozcinałem nożem do tapet.

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.