Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moje 530 v8 93r mialo 236tys jak je sprzedawalem i zachwycalo mechaniorow ze tak mieciutko silniczek pracuje - przywozilem jako motorschaden (auto chodzilo ale cos straszliwie rzezilo w motorku) wymienilem lancuch tylko ten duzy napinacze i zaczal chodzic jak tralala!!

A teraz mam 325 Coupe Automat i ma nachulane 192tys. Tylko ciagle cos sie z nia dzieje - a to chlodnica - zawias tylny - a teraz niemilosiernia duzo pali i sie ciezko nagrzewa - a i jeszcze amory z przodu do wymiany (juz leza na polce w garazu B4 tylko trzeba sie zebrac w sobie).

Pozdrawiam zacne grono forumowiczow :hand:

Dobre auto nie jest zle...
  • Odpowiedzi 775
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moją Coupe'te E-36 1800 is z marca 92' sprowadziłem miesiąc temu z niemiec narazie narzekam tylko na zurzycie paliwa i strasznie twarde zawieszenie hammana (czy jakoś tak to sie pisze) :lol: Przelatane ma 230tyś.
Opublikowano
Obserwując popularność tematu "Ile jechaliście swoim BMW" postanowiłem dodać temat o przebiegach naszych pociech

 

Piszcie proszę ile mają przebiegu ogólnie i ile Wy zrobiliście oraz awarie ale tylko te poważne (jeśli używacie samochodu jako utylizator opon itp nie zapomnijcie o tym wspomnieć :wink: )

 

Moje 525 24V z 91 roku ma 172 000km wedlug licznika stan wnetrza i karoserii to mozna uwiezyc ze tyle ma :liar: chociaz glowy nie dam .Ja zrobilem nia az 2 000km :mrgreen:

Awarie: 1 nie dzialajacy spryskiwacz sam naprawilem :nienie:

2 instalacja gazowa platala figle ale sam sobie poradzilem z naprawa :8)

Co mnie czeka jeszcze na 100% to: rozwalone oslony na polosiach musze wymienic ale sie mi niechce bo zimno :twisted2: ,

pomyslec o nowym tlumiku koncowym bo ratowany juz spawaniem kilka razy i za glosno auto chodzi jak na dostojna limuzyne :D

BMW 730iA wcześniej

BMW 520i E34, BMW 318 E21, BMW 525 TDS E34, BMW 525i E34

Opublikowano
moja e30 318i ma 235100km jak ją kupilem to miała 230tys po zakupie wymienilem wszystkie filtry i oleje. później po ok 1000km wymieniałem przewód łączący kolektor ssący z przeplywomierzem bo poprzedni wlasciciel sklejil go po peknieciu tasma izolacyjną :clap: teraz mi puka lewy tylni amortyzator wiec ida do wymiany, no i miska spawana bo oslona ktora miała ją chronic wbijała sie w nią ... ogólnie silniczek chodzi bardzo dobrze. poprzedni właściciel zaniedbał ją :/ i mam pare drobnych spraw do zrobienia jak np. lyrający sie reflektor, przetarty fotel kierowcy, pare wgniecen od gradu:/ klamka do schowka pozdrawiam Fasola
Opublikowano
Witam. Mojego touringa kupiłem w sierpniu tego roku. Do Polski auto trafiło z Belgii. Mam do niego papiery - książka serwisowa kończy się na trzeciej inspekcji w 2001 roku :duh: . Auto ma 160 tys. przebiegu i nie wiem czy jest to przebieg realny, ale ze stanu technicznego wnioskuję, że raczej tak. Wszystko w tym aucie było jeszcze fabryczne poza radiem niestety. Wymieniłem oleje i filtry, gumę przepływomierza, szkło prawego reflektora, wyprałem tapicerkę (w kabinie znalazłem pomiędzy siedzeniami pięć belgijskich zapalniczek i około 10 euro w drobnych oraz bilety autostradowe z 1999 roku + siano pod kołem zapasowym i waliło oborą), pomalowałem tylni prawy błotnik. Tydzień temu wymieniłem filtr paliwa - był od nowości. Została do wymiany osłona tylnego amortyzatora i wygląda na to, że jeszcze ostatni tłumik się kończy.
Opublikowano

to ja sie skromnie przyznam ze nie wiem :duh: :duh: :duh:

jak kupilem to licznik byl juz zatrzymany na 299960 :mad2: :mad2: :mad2:

moze ma 400000 moze 500000 jezdzi sie super silnik w bdb stanie wiec osobiscie mnie to nie interesuje aczkolwiek pewna ciekawosc jest :modlitwa: :P :lol:

Opublikowano
E36 320i 1993rok 241000 i oleju jeszcze nie bierze sam nią przez dwa lata zrobiłem około 60000km ... tylko tak szczerze to juz mi sie troszke znudziła i poluje na e39
KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano
moje kochanie urodzilo sie w 1994 rowu. W kwietniu 2005 roku zostala sciagnieta z niemiec i miala 200 tys przebiegu mam ja od tamtego czasu i na chwile odbcna jej przebieg wynosi 261.674 tys :) jezdzi jak jezdzila jak ja kupilem musialem wymienic tuleje tylnego wachacza i nic wiecej ostatnio problem z grzejacym sie silnikiem myslalem ze to cos powaznego ale wystarczylo odpowietrzyc uklad chlodniczy :mrgreen: cos mi tlumik brzeczy ale to normalne rzeczy przy tym roczniku . a pozatym igielka :mrgreen: ci ktorzy twierdza ze BMW to Bedziesz Mial Wydatek sa w BLEDZIE POZDRAWIAM WSZYSTKICH :cool2:
Opublikowano

Tak sobie czytam te posty i tak myślę ile razy juz te liczniki kręcono zanim je nabyliśmy.

Ja mam E 32 750 1990 373 000 na liczniku.

Czy to wszystko, ale kto to wie ?

 

Najciekawsze jet to, że jak samochód przekracza Odre to mu ubywa 100 do 200 tyś km. :cool2:

Zobaczcie proszę nasze ogłoszenia a zachodnie.

Wszyscy piszą że od emeryta i 1 właściciel.

A czy 7 i silnik 5000 to domena emerytów. :clap:

Lub inne szybkie i drogie machiny ?.

Opublikowano
hehe, dokładnie :cool2: moja kupiona u Smorawińskiego w czerwcu 2002 a już ma 250tyś km , te zza odry mają podobne przebiegi - dieselek minimum 50tyś/rok a na 10 letnie już się na licznik nie patrzy tylko na stan - brat kupił sprowadzaną mazde 323 - 14 letnia i zadowolony że ma 150tys km czyli mniej o 100tyś jak moja :))
Opublikowano
Witam moja beti E-30 z 1990 roku ma nakrecone 248 000 i jeszcze sie buja na syntetyku pełnym żadnych wycieków :D
Opublikowano
...te zza odry mają podobne przebiegi - dieselek minimum 50tyś/rok...

...ja nie byłbym taki pewny, że diesel zza Odry robi minimum 50tyś/rok... utarło się u nas, że jak Niemiec kupuje auto średniej lub wyższej klasy w dieslu to po to aby dużo nim jeździć po autostradach...bzdura (bzdura, że zazwyczaj!) ...znam paru Niemców co mają: Volvo S80 D5, Mercedes 320CDI, BMW 530d, VW Passat 1.9 TDI ...i ich roczne przebiegi nie przekraczają 30tyś. km... a jeden nie przekracza 20tyś. km. ...praktycznie używają swoich pojazdów na dojazdy do pracy czyli do 30 km dziennie oraz na zakupy... ja osobiście zakupiłem samochód (525 tds) ,którego roczne przebiegi nie przekraczały 15tyś.km (pierwszy właściciel przez pierwsze 5 lat) potem było nieco gorzej bo do 25tyś.km (również pierwszy właściciel :))...ale i tak średnia wynosi 18tyś.km! ...oczywiście dla mnie najwazniejszy był stan auta a nie stan licznika... mówię o tym bo nie raz można uznać za realny stan licznika...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.