Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak ktos lata po centrum na odcince, z muza na full a potem beczy dookola "ze nie jest lubiany :( ", ze inni tego nie akceptuja, to ja nie wiem co napisac :)

 

To jest zaklocanie spokoju :!:

 

Ciekawe jakie to centrum, chyba to jest centrum miasta do 100 mieszkańców :lol:

 

No jak jedzie po witaminy "Centrum", czy to takie niejasne :worried:

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A mi się Compakcik kolegi qwert'a podoba,te płomienie nawet podchodzą,wydech ładnie wkomponowany w zderzak-fajna duża felga i do tego widać że autko zadbane-a że 1.6 no a co to silnik nie BMW??że wszyscy go tak tępią :?: Do Compacta na zwyklą jazdę wystarcza,a jak mówicie że potrafi jeszcze bokiem zawinąć-to nic tylko się cieszyć że BMW taką konstrukcję zrobiło że nawet przy niskiej mocy i tak można poczuć drift :mrgreen:
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

ALE TO NIE JEST BMW ,TO JEST COMPACT .Według wszelkich prawideł to tego typu auto nie powinno stać nawet przy jakimkolwiek BMW .

A jeśli pracujesz w serwisie BMW jak pisałeś wcześniej to jesteś cokolwiek dziwny mając takie auto (jak Pinki Winki z Teletubis)

BO wszyscy co się szanują i znają historię tego wynalazku poprostu go nie kupują.

Opublikowano

Chętnie poznam tę historię.

 

Czy to ta sama historia, która sprawiła, że COMPACT był najdłużej produkowaną E36?

"... Jednością Silni, Rozumni Szałem... "
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Ja też poznam tą historię-dlaczego uważasz że compact to nie BMW :mad2: . Edytowane przez piotrek1
Opublikowano

Mówi się, że Compact to takie Coupe dla ubogich. :wink: Osobiście uważam, że to jest doskonałe auto dla kobiety, silnik wystarczający do przemieszczania się z punktu A do B, znośne spalanie, a rozmiary auta ułatwiają parkowanie. Przy tym wszystkim jest to BMW ze swoją jakością wykonania, trwałością i prestiżem marki.

 

Co do Compacta qwert6668 to nie ma tragedii. Wyobrażałem to auto sobie jako 316 w sedanie, przesadnie posadzona z wielkimi żółtymi płomieniami na całą długość boków, do tego jeszcze łupanka z bagażnika i dresik :8) a tutaj bardzo ładne autko siostry tudzież cioci. (joke)

Opublikowano

A ja mam 3cm normalną rozczochraną fryzurę, chodzę na Polibudę (Wydział Mechaniczny) i mam E30 318i M40 granat metalic którego myję i woskuję co dwa tygodnie ze stalufelgami 14" bez kołpaków. Silnik zasysa mi 9 litrów LPG przy bardzo spokojnej jeździe, więc naprawdę jeżdżę spokojnie, czyli nie zaliczam się do żadnej z grup (chyba).

 

Jedyny "tuning" jaki mam to tłumik końcowy remusa który niedługo wymieniam na fabryczny, kierownica trójramienna M-Technic, lotka M-Technic na klapie bagażnika i znaczek ///M z przodu.

 

Może kiedyś postawię samochód na aloesach. Niedawno miałem aloesy 17 z oponami Michelin Pilot 225/45/17 ale je zdjąłem (wraz z dystansami) bo niszczyły mi samochód :D

Opublikowano

Combi powiedział:

 

"Mówi się, że Compact to takie Coupe dla ubogich."

 

I z tym się zgadzam, był adresowany dla ludzi młodych/kobiet. Ale to w żaden sposób mu nie ubliża.

 

Idąc podobnym tokiem myślenia Serie 3 to takie Serie 5 dla ubogich, Serie 5 to takie Serie 7 dla ubogich. Więc wszyscy powinniśmy dosiadać 7er. Bo reszta to dla ubogich.

 

Z resztą, NIE ZALICZAM się do zamożnych. Brzydkie/nie brzydkie, kwestia gustu. Mi też się nie podobał, póki sobie nie sprawiłem. Szukałem w COUPE, ale niestety z marnym skutkiem, a SEDANA w czterocylindrówce nie chciałem, a na większy silnik mnie nie było stać.

 

Jeżdże tym czym mogę, jakby było inaczej miałbym E46 M3 CABRIO + E38 750iA.

 

Chyba, że usłyszę coś ciekawego na temat COMPACT, czego zapowiedź była wcześniej, to zmienie zdanie. Jestem otwarty na każdą ciekawostkę dotyczącą BMW.

"... Jednością Silni, Rozumni Szałem... "
Opublikowano
ALE TO NIE JEST BMW ,TO JEST COMPACT .Według wszelkich prawideł to tego typu auto nie powinno stać nawet przy jakimkolwiek BMW .

A jeśli pracujesz w serwisie BMW jak pisałeś wcześniej to jesteś cokolwiek dziwny mając takie auto (jak Pinki Winki z Teletubis)

BO wszyscy co się szanują i znają historię tego wynalazku poprostu go nie kupują.

Hahahahah, niezly pajac z Ciebie... :duh: :duh:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano

Lutrzyk - tyle, że fabrycznie trójki, piątki i siódemki to są zupełnie różne segmenty aut. Tymczasem Compacty i Coupety to ten sam poziom. Compacty są tańsze od Coupe w tym samym roczniku, oferują przy tym takie same osiągi przy silnikach o mniejszych pojemnościach/mniejszej ilosci cylindrów. Co za tym idzie są tańsze w eksploatacji oferując kierowcy to samo co w Coupe. Compacty są dla ludzi którzy chcą mieć dynamiczną, sportowo wyglądającą trójkę jednak przy najmniejszych kosztach. Dlatego mówi się Compactach jako o Coupe dla ubogich.

 

Osobiscie nigdy bym nie kupił Compacta w żadnej wersji silnikowej i wyposażenia, ponieważ dla mnie to jest okrojone z wyglądu i przede wszystkim z klasy Coupe, jednakże to jest każdego prywatna sprawa czym jeździ.

Opublikowano
Co tak zescie sie uparli na tego Compacta :) Mi Compact najbardziej podchodzi ze wszystkich e36, wolalbym go nawet od oklepanego e36 coupe :D
Opublikowano
Compact jest bardziej damski ale i praktyczniejszy od Coupe,szukam właśnie dla żony która musi mieć dobry dostęp do przestrzeni bagażowej(dwa psy) a do kombi nie wsiądzie.Autko autora tematu całkiem w deche tylko ten tłumik,ja osobiście nie znosze głośnych wydechów no chyba że WRC lub WTCC :D
Opublikowano
Compact wygląda tragicznie. Dobrze że tylko w E36 i E46 zaeksperymentowali z takim wynalazkiem. Wygląda fatalnie i wg mnie kupić compacta to tak jak kupić Mercedesa klasy A....
Opublikowano

bartpa dzięki :).

 

Moja przyszła teściowa ma A Class Avantgarde i sobie bardzo chwali :D , Tylko ona jeździ, nikomu nie pozwala siąść za kółko. Mi też A klasa się nie podoba, no chyba, że ta 3 drzwiowa to jeszcze ujdzie.

 

Ale myślę, że lepiej taki COMPACT czy A klasa niż auto w segmencie u konkurencji. Myślę, że pawel_e30 się pod tym względem zgodzi.

 

btw. To samo myślę tyczy się X3. Osobiście nie podoba mi się bardzo, jednak uważam, że BMW dobrze robi czyniąc ukłon do szerszego grona klientów.

"... Jednością Silni, Rozumni Szałem... "
Opublikowano
ALE TO NIE JEST BMW ,TO JEST COMPACT .Według wszelkich prawideł to tego typu auto nie powinno stać nawet przy jakimkolwiek BMW .

A jeśli pracujesz w serwisie BMW jak pisałeś wcześniej to jesteś cokolwiek dziwny mając takie auto (jak Pinki Winki z Teletubis)

BO wszyscy co się szanują i znają historię tego wynalazku poprostu go nie kupują.

 

:duh: Co to za prawidła? Zastanów się co piszesz. Komu tak naprawdę potrzebny jest bagażnik? Kierowcy ze sportowym zacięciem? Fanowi RWD?

Chyba bardziej rodzince, która ma budę na bazarze :mad2:

Opublikowano

qwert6668 mysle ze twoj post mial tu wywolac dyskusje,co Ci sie udalo.(dlatego nie bylo fotki) :norty: A jesli chodzi o Twoje auto to moim zdaniem jest oki.Zadbane bez "wodotryskow"a jednoczesnie wyrozniajace sie na drodze.

dres

wiesniak

burak:jakby ich nie tlumaczyc to pewnie same negatywy.

A jak nazywaja reszte wielbicieli BMW??

Do jakiej grupy sie zaliczamy(tzn ci dobrzy)??? :norty:

Pozdrawiam faraon72

aujourd'hui, demain, toujours BMW

http://images29.fotosik.pl/57/241caa6004072ad7.jpg

Zobacz moja Bunie http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=223

Opublikowano
ALE TO NIE JEST BMW ,TO JEST COMPACT .Według wszelkich prawideł to tego typu auto nie powinno stać nawet przy jakimkolwiek BMW .

A jeśli pracujesz w serwisie BMW jak pisałeś wcześniej to jesteś cokolwiek dziwny mając takie auto (jak Pinki Winki z Teletubis)

BO wszyscy co się szanują i znają historię tego wynalazku poprostu go nie kupują.

 

Ja nic takiego nie pisałem, ja nawet nie wspomniałem gdzie pracuję bo nie ma to znaczenia. Równie dobrze mogę być informatykiem w garniturze czy kasjerem w supermarkecie. Nie mam zamiaru się wywnętrzniać w ten sposób na forum publicznym :twisted2:

Teoria jest wtedy gdy wiesz wszystko, a nic nie chce działać.

Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, a nie wiesz dlaczego.


Ja łącze teorię z praktyką. Nic mi nie działa i nie wiem dlaczego !?

(moje pięć) (moje trzy tbd)

Opublikowano
Ja wiem ze kazdy chwiali swoje, ale nie przesadzajcie w tej krytyce compacta. Ja mialem coupe 325 ktore sprzedalem i kupilem compacta. Za cene starej coupety mozna miec sporo mlodszego compacta i w lepszym stanie. Coupe jest teraz strasznie opatrzony i oklepany. Compact z ladna felga i M-Technikiem wedlug mnie bardzo ladnie wyglada. W mozna go traktowac jako taki hot-hatchback jak Golf GTI tylko duzo lepsze :mrgreen: . Pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)

Czyli podsumowując to:

 

1. My (właściciele BMW) zgadzamy sie z opisami określonych grup przedstawionymi przez qwert6668

 

2. Zapewne przez dość duże grono osób nie posiadających BMW jesteśmy przedstawicielami wszystkich tych 3 grup na raz :)

 

3. Robert-Lesiu BMW :duh:

 

4. Misiu84 ma problemy z ortografią :twisted:

 

Także proponuję zamknąć

Edytowane przez abtar
Opublikowano (edytowane)
do kasacji ... Edytowane przez qwert6668

Teoria jest wtedy gdy wiesz wszystko, a nic nie chce działać.

Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, a nie wiesz dlaczego.


Ja łącze teorię z praktyką. Nic mi nie działa i nie wiem dlaczego !?

(moje pięć) (moje trzy tbd)

Opublikowano

3. Robert-Lesiu BMW :duh:

 

Z tym poprostu muszę się zgodzić. :duh: :duh:

 

dodam jeszcze piąty wniosek

 

5. . Misiu84 :duh:

Teoria jest wtedy gdy wiesz wszystko, a nic nie chce działać.

Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, a nie wiesz dlaczego.


Ja łącze teorię z praktyką. Nic mi nie działa i nie wiem dlaczego !?

(moje pięć) (moje trzy tbd)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.