Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

z silnika wydobywa mi sie głośne metaliczne stuaknie, wraz ze wzrostem obrotów stukot też przyśpiesza,

Jestem po wymianie popychaczy hydraulicznych i nic to nie dało,

wałek rozrządu też dobry sprawdzany ;/

Opublikowano

MOze ktorys korbowód sie poluzowal :?: TYlko to mi przychodzi do głowy :| albo masz luz na sworzniach korbowodowych ktores z tych dwóch

pozdrawiam :8)

Niech MOC bedzie z Toba!!!
Opublikowano
Sprawdz luz na sworzniach tłoków miałem to samo ale zanim znalazłem 3 dni przy aucie siedziałem ,luz był minimalny ale słychac auto z kilometra .pozdrawiam
Opublikowano
Sprawdz luz na sworzniach tłoków miałem to samo ale zanim znalazłem 3 dni przy aucie siedziałem ,luz był minimalny ale słychac auto z kilometra .pozdrawiam

 

sam sprawdze czy do mechanika znowu ?

Opublikowano
Wszystko zalezy od twoich uzdolnien mechanicznych jak poradzisz sobie ze zrzuceniem miski,porozkrecaniem korbowodów,rozkreceniem głowicy i wyjeciem tłoków to dasz sobie rade :D :lol: :mrgreen: :mrgreen: a tak na powaznie to chyba tylko mechanik ito DOBRY!!!pozdrawiam
Opublikowano
mam to samo jezdze juz długo z tym a;le teraz sie wziełem za to 12 czerwca robie rozrzad chociaz mam przejechane tylko 110 tys stukanie jest takie jak u ciebie mysle ze jak by to był luz na korbowodzie to po przejechaniu 30 tys to juz by mi silnik urwało
POZDRAWIAM !!!
Opublikowano
Słuchałem tego i to mi wyglada na ten swozeń jednak ale spróbuj to sprawdzic wykrecajac kolejno swiece {pojednej }oczywiscie jak wykrecisz i ucichnie to sworzen bo bez oporów bedzie pracował i powinno byc znacznie ciszej .pozdro
Opublikowano
u ciebie to mi wyglada na pompe ja mam wolniejsze i cichsze te stuki

 

pompa wtryskowa po regeneracji, przed regeneracja były już te stuki, wiec to chyba nie ona ?

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Rudy 102 napisał:

mam to samo jezdze juz długo z tym a;le teraz sie wziełem za to 12 czerwca robie rozrzad chociaz mam przejechane tylko 110 tys stukanie jest takie jak u ciebie mysle ze jak by to był luz na korbowodzie to po przejechaniu 30 tys to juz by mi silnik urwało

 

Masz więcej najechane niż 110 tyś. - dużo więcej :?

 

A to stukanie nie wygląda mi na rozrząd - bardziej podpada mi pod walnięty wtrysk lub stuki w pomie wtryskowej - stawiam na wtrysk :8) - może sie zawiesił - trzeba odkręcić wtrysk - ten odpowiedni który stuka - wyczyścić i po kłopocie.

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

nie mam wiecej niz 110 kolega miał tds od nowosci miał 3000 tys jak go kupił po 2 latach po pijaku przestawili zuka t/z przezucili go nad soba i tak ten silnik przelezazł prawie 7 lat w szopie pod płachta ze skrzynia tak wiec wiem ile ten silniczek ma bo latałem nim w poprzedniej budzie

 

 

latam nim juz 2 lata i mysle ze wtrysk by sie odetkał po siedmiu latach stania zapalił prawie na dotyk

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano
Rudy 102 napisał:

mam to samo jezdze juz długo z tym a;le teraz sie wziełem za to 12 czerwca robie rozrzad chociaz mam przejechane tylko 110 tys stukanie jest takie jak u ciebie mysle ze jak by to był luz na korbowodzie to po przejechaniu 30 tys to juz by mi silnik urwało

 

Masz więcej najechane niż 110 tyś. - dużo więcej :?

 

A to stukanie nie wygląda mi na rozrząd - bardziej podpada mi pod walnięty wtrysk lub stuki w pomie wtryskowej - stawiam na wtrysk :8) - może sie zawiesił - trzeba odkręcić wtrysk - ten odpowiedni który stuka - wyczyścić i po kłopocie.

 

Krzysiek.

 

Pompa wtryskowa była regenerowana , i ludze w serwisie tez stawiali na popychacze;/

Opublikowano

jestem własnie po sprawdzeniu wtrysków .... niestety to nie one

u mnie stukanie na wolnych obrotach to jest z czestotliwoscia niecałej sekundy na jeden stuk to jest na wolnych zwieksza sie czestotliwosc ze wzrostem obrotów

zawieszony wtrysk zminiejszył by moc silnika a jest rewelka

przy rozrządzie znowu roałaził by sie zapłon na wolnych u mnie jest 1.1 do 4.7 nie wiem w jakich jednostakach to jest i czy to jest dobrze

POZDRAWIAM !!!
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

witam

 

nie ma juz tego pliku z nagraniem dostepnego jakbys mogl mi wyslac na maila [email protected]

 

bo u nas tez cos stuka, caly silnik przekopany glowica po regeneracji a slychac jakby walil zawor... tez myslimy ze moze popychacze.. stuka w calym zakresie obrotow tylko w momencie dodawania gazu przestaje... to jest pojedynczy stuk poza tym chodzi idealnie, dzisiaj wymienilismy wszystkie wtryski i poza tym ze nie dymi i ma wieksza moc nic sie nie poprawilo...

 

bardzo licze na Twoja albo kogos innego pomoc, moze razem cos ustalimy, jestem mechanikiem ale w tym wypadku nie wiem co jest nie tak.. tez mysle ze to popychacze ale po Twoim poscie sie zastanawiam.. bo popychacze byly sprawdzane przy okazji robienia glowicy, korbowody byly robione... a w sprawie sworzni koles ze szlifierni powiedzial ze sa dobre i juz sam nic nie wiem :(

 

pozdrawiam i prosze o filmik

Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)
Opublikowano
u mnie ustaliłem przyczyne stuków myslałem ze dzwon który zrobił poprzedni własciciel silnika nie miał wpływu na silnik a jednak przy uderzeniu naciągnął sie łańcuch rozrzadu napedzajacy pompe wtryskowa i to on powodował te pukanie po wymianie jego błogsławiona cisza
POZDRAWIAM !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.