Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc!

 

Przednie zawieszenie mam do naprawy, czyli tuleje + wahacze + stabilizatory. Koszt części w serwisie jest duzy. Natomiast znalazlem oferte wahacze + tuleje firmy meyle za 30% taniej. Pytanie tylko czy firma meyle robi dobre czesci?! Czy warto kupowac czesci tej firmy?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Hey!

 

A czy te wahacze sa wytrzymale? Oryginaly kosztuja znacznie wiecej.

A wahacze firmy Meyle sa typu HD, czyli podobno bardziej wytrzymale.

 

Czy warto je kupowac? Zwlaszcza ze umozliwiaja wymiane samych sworzni jesli padna bez wymiany wahacza.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
A czy te wahacze sa wytrzymale? Oryginaly kosztuja znacznie wiecej.

A wahacze firmy Meyle sa typu HD, czyli podobno bardziej wytrzymale.

 

Generalnie na polskich drogach zajedziesz wszystko, naweet jak jest "HD"

Xdrive

Koder

Opublikowano

Na innym forum pisali odnośnie Meyle:

http://www.bmwautoklub.pl/forum/viewtopic.php?t=558&start=15

 

W szczególności post użytkownika Frank wiele wyjaśnia:

 

ja rowniez polecam. Kupuje co się da od Meyle i jestem bardzo zadowolony.

 

Dodam rowniez,ze na forum www.e34.de znawcy tematu dosc jednogłosnie orzekli ,ze czesci zawieszenia Meyle są jakosciowo lepsze i trwalsze od ich 3x drozszych odpowiedników z Lemfordera.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
O Meyle było już tu mnóstwo... wpisz to słowo w szukaj i poczytaj posty Kowala.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Mnie moj mechanik polecil Lemfordera, dokladnie to samo co oryginal, tylko ze zdrapanym znaczkiem :lol: Narazie malo na nim przejechalem, wiec nie wiem jak z trwaloscia. Na pewno nie polecam Teknorota, to gow%$@ padlo po niecalych 10 tys km :evil:
I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Ile tam wahaczy jest w zawieszeniu ? czy np. jest jeden na strone czy więcej ? chodzi o E46 , mam do wymiany lewy / od strony kierowcy to chyba lewy :mrgreen: / oraz czy jest jakaś możliwośc sprawdzenia czy faktycznie jest on do wymiany ?? bo to słowa diagnosty po czerpakach na przeglądzie mimo że ja nic nie słysze podczas jazdy
Opublikowano
kolego to nazywają sie szarpaki a nie czerpaki:) i jest tam jeden wacacz aluminiowy do tego końcówka drązka stablizacyjnego+ oczywiście końcówa drązka kierowniczego. Najcześciej puka sworzeń bądź wyrobiona tuleja gumowa na wachaczu
Opublikowano
to tak , szarpaki :mrgreen: ale u mnie nic nie puka nic nie stuka i dlatego jestem zaskoczony po przeglądzie okresowym i szukam już wahacza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.