Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Moja E36 z 1995 przy przebiegu 175tys zaczela wydawac dziwne dzwieki. Najpierw zaciekawil mnie szum silnika (jakies wytarte lozyska???), ale gdy podnioslem maske i przygazowalem to pojawil sie stukot przy 2tys obrotach i wiecej.

Czestotliwosc stukotu (wydobywajacego sie jakby spod pokrywy silnika) odpowiada obrotom. Kiedys cos podobnego mialem w moim 4 cylindrowym oplu gdy rozregulowaly sie zawory. Ale to V6 wiec chetnie uslysze Wasze zdanie,

 

Generalnie auto ma dalej moc, nic nie dymi, nic nie cieknie, olej jest, temperatura OK...

 

Z gory wielkie dzieki, pozdro,

Vinyl

Opublikowano
Witam,

Kiedys cos podobnego mialem w moim 4 cylindrowym oplu gdy rozregulowaly sie zawory. Ale to V6 wiec chetnie uslysze Wasze zdanie,

 

Vinyl

 

to nie v6 tylko r6 zasadnicza róznica jest taka ze r6 to silik rzedowy (6 garów w jednym rzedzie a v6 ma 2 rzedy po 3 gary)

Opublikowano
Kiedys cos podobnego mialem w moim 4 cylindrowym oplu gdy rozregulowaly sie zawory. Ale to V6 wiec chetnie uslysze Wasze zdanie,

 

Vinyl

 

:nienie: tak jak juz kolega napiał wcześniej to jest r6 :twisted:

a co do stukotu to poczytaj sobie o uszkodzeniach vanosu moze to byc to

Opublikowano
huhu, v6!!!! :lol: dobre, chyba pierwszy silnik w systemie V w serii 3 to najnowsze serce m3;

tez stawiam na vanos

 

Dobre :lol: :wink:

Alpina była V8.

B8 4.6 E36

Opublikowano

Moze koledzie sie literki pomylily :P :shock:

 

wiec jezeli jestes pewny ze wtedy to byly zawory i byly takie same zjawiska , sprawdz je. No i jak kolega wyzej, poszukaj o vanosie. POZDRO :8)

B M W
Opublikowano
Moze koledzie sie literki pomylily :P :shock:

 

wiec jezeli jestes pewny ze wtedy to byly zawory i byly takie same zjawiska , sprawdz je. No i jak kolega wyzej, poszukaj o vanosie. POZDRO :8)

 

kolega walczyl z tym kilkanascie dni temu, wymienil szklanki, wymienil caly razrzad i dalej to samo, dzialo sie tak tylko na goracym silniku

 

wyszlo na to ze to pompa oleju!

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

  • 5 lat później...
Opublikowano

Widze tu same odpowiedzi specjalistow:)))

A moze tylko drwina ze kolega niewiedzial ze to w rzedzie. Bo nie kazdy sie tak zna jak wy.

 

Szukaj odpowiedzi u dobrego mechanika bo po tych odpowiedziach widze ze zaraz moze silnik bedziesz zmieniac.

Co do vanos to mozesz sobie na yt znalesc jaki odglos wydaje i porownac ze swoim ale to kopletnie nieprzypomina zaworow tak wiec bedziesz wiecej wiedzial.

Dobry i nawet drogi mechanik jest o wiele "tanszy" niz darmowe porady i super fachowcy za bezcen

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
]

 

Dobre :lol: :wink:

Alpina była V8.

B8 4.6 E36

Zasadniczo 8-cylindrówki są widlaste....Niezależnie od marki czy modelu.

Kolega przesiadł się z opla do BMW wiec mu się pomyliło. No ale nie widzieć pod maską co się ma :nienie:

 

PZDR>

Opublikowano

Vinyl, spróbuj nakręcić jakiś film, choćby i telefonem, na którym będzie to słychać. Bo to może być i panewka, a może być i vanos.

 

Chociaż jak stuka powyżej 2 tys. rpm to skłaniam się ku vanosowi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.