Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No niby stoi jak wół 11.1 :) ale to samo jest w danych z forum- też jasno i czytelnie 12.4 :D dla jasności: mi to kompletnie bez różnicy kto ma racje tyle że rozbieżność jest... i tyle w temacie .... chyba. Co by nie powiedzieć to po chipie będzie mniej

 

:D

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
słuchajcie ja głowy nie dam ,że ktoś tam już grzebał w sterowniku w sumie kupiłem go już filtrem K&N więc bardzo możliwe, gość miał tyle szelestu ,że wcale się nie zdziwię jak coś już dłubali okaże się jutro w Master Tuning :wink: :wink: :wink:
Opublikowano

czyżby Chip Chipa Chipem Poganiał :dance: :dance: :dance:

 

może po chipie nie bedzi mniej bo juz jest jak ma być............... a Ty byś chciał jeszcze lepiej :lol: no to 330d Ci zostaje :D

 

 

daj znac jutro i wykres pamiętaj zapodać :!: :!: :!:

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
sylwek ma takie pomiary jak po chipie i jutro sie okaże :D czy mu achipują czy juz nie muszą :D comprente :?:
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

Już po bólu :wink:

właśnie wróciłem od Aligatora, samochód był seria 136KM & 290Nm

na bardzo lekkich nastawach wyszedł 151KM & 338Nm na hamowni obciążeniowej MAHA przy tem. otoczenia 31st :D

jak powiedział Ali wyjątkowo dobry egzemplaż , dawki podniesione minimalnie a parametry takie jak w niektórych M47 na maksymalnych dawkach :D :D :D

chciałem program bardzo lekki i całkowicie bezdymny i taki mam, dodam ,że moja pompa VP44 spisuje się wzorcowo, daje tyle paliwa i się zapragnie :wink:

niebawem wrzucę turbinę z wersji M47N bo pasuje bez problemu i jak powiedział Ali przekroczymy 170KM :D

BĘDZIE PIERWSZA TAK MOCNA M47 w PL :wink:

aaaaa Panowie , wiem co robi te tajemnicze schodki na charakterystykach, to ten cudowny elektrozawór od sterowania turbiną,

rozmawialiśmy dziś z kolegą Aliego , specem od tych aut i mówił,że ostatnio miał taki elektrozawór,w M47, który schodkował całą charakterystykę, poprostu działał w sposób przerywany, te elektrozawory ulegają zużyciu .

Opublikowano
wszystkim pisze , że tunerzy z Masters'a są the best :mrgreen: tylko nie wiem dlaczego nie chcą mi uwierzyć i jadą na chip do pana Kazia bo on bierze 1000zł a potem jest płacz :twisted2:
Opublikowano

jasne :wink:

jeszcze kata mi kazał wywalić to pare koni i newtonów przybędzie :D

jutro jadę na ściemnienie szyb do Radomia i będzie gitara :D

Opublikowano

No to gratulacje :D

Parametry wzorcowe. I jak wrażenia z jazdy? Jest o niebo lepiej co nie?:D

 

Ale tak sie zastanawiam ze mi podniósł moc do 153 ze 126 ty masz też 150 ale z 136Ps czyli na starcie 10 węcej!!! a moment z 295 na 370 - i ciut mi dymi jak żyłuje- czy oby nie za mocno mam moc podciągniete? Chociaz nie korzystam cały czas z tego dobrodziejstwa więc chyba nie jest źle. Co sądzicie?

 

A zna sie ktoś na PS i niutonometrach? jak to jest ze koni miałem mniej a niutonów ciut więcej niz Sylwek. Nie to żebym zazdrościł czy coś innego złego ale tak sie zastanawiam z samej ciekawości???

 

A macie namiary na zamiennik elektrozaworu bo w serwisie krzyczą 330zeta :duh:

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Odpowiedź na wcześniejsze pytanie: standardowe ciśnienie doładowania 1.0bar'a.

 

Ładnie nawet M47 się widzę virusuje, ale dalej dużo gorzej niż silniki VAG.

 

Wg mnie slabo dosyc te virusy wypadaja jesli chodzi o max wartosci szegolnie mocy ..przyrosty po ok. 15 KM :oops: :cry: . Ale co zrobic ... :|

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

ja chciałem lekki program i taki mi zrobił Ali, gdyby mi zrobił na takich nastawach jak robi wszystkim ,było by jakieś 165KM ale ja wolałem całkowicie bezdymnego lajcika :wink:

jazda jest zupełnie inna i spalanie super Katowice - Wawa -5,8l i klima non stop prędkości 130-140km/h

Opublikowano
A jak z tym doładowaniem o które dopytywałeś mnie... Ty wiesz ile masz? :D
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
Już po bólu :wink:

właśnie wróciłem od Aligatora, samochód był seria 136KM & 290Nm

na bardzo lekkich nastawach wyszedł 151KM & 338Nm na hamowni obciążeniowej MAHA przy tem. otoczenia 31st :D

jak powiedział Ali wyjątkowo dobry egzemplaż , dawki podniesione minimalnie a parametry takie jak w niektórych M47 na maksymalnych dawkach :D :D :D

chciałem program bardzo lekki i całkowicie bezdymny i taki mam, dodam ,że moja pompa VP44 spisuje się wzorcowo, daje tyle paliwa i się zapragnie :wink:

niebawem wrzucę turbinę z wersji M47N bo pasuje bez problemu i jak powiedział Ali przekroczymy 170KM :D

BĘDZIE PIERWSZA TAK MOCNA M47 w PL :wink:

aaaaa Panowie , wiem co robi te tajemnicze schodki na charakterystykach, to ten cudowny elektrozawór od sterowania turbiną,

rozmawialiśmy dziś z kolegą Aliego , specem od tych aut i mówił,że ostatnio miał taki elektrozawór,w M47, który schodkował całą charakterystykę, poprostu działał w sposób przerywany, te elektrozawory ulegają zużyciu .

 

Jak juz masz zamiar pakować większą turbinę , to zapodaj np Garrett GT20 , dobra używka kosztuje tyle samo co GT17 a będzie pompować niemal dożywotnio przy mocy 160 - 170 KM :) Aby uzyskać ok 170 KM ciśnienie doładowania Wojtek będzie musiał Ci podnieść do ok 1,4 bara.

Edytowane przez EmilWAW
320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
ile kosztuje lakki chip u Master's Tuning??

 

czy lekki czy mocny...tyle samo kosztuje :)

 

Pisz maila do Master`s Katowice albo Master`s Wawa, polecam również Compsport Bielsko Biała i Diagtronika Janki

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
gt 20 ma spory lag więc nie bardzo , na turbie z m47n ustawimy 1,45bara i dawki z 16% na 25% :D będzie lalunia tylko cięzko takie dobre turbo znależć ... i to jest ból zaczynam także rozpytywać o sportotowe wałki rozrządu do 320d tak jak to miałem w golfie tdi... :wink:
  • 7 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.