Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmienilem usiebie amortyzatory z tylu na nowe

tzn wlasciciel poprzedni dal mi takie sa to czerwone (czy cos oznaczaja ze czerwone?)

ale problemjest w czym innym

chodzi o taka blaszke (ta w czerwonym zakresleniu) co jest pod nakretka a nad gumka czyli tulejka

jak ma byc zalorzona tak jak na rysunku 1. czy 2. ?

prosze o odpowiedz

 

http://img213.imageshack.us/img213/8448/amordw7.th.jpg

Opublikowano
w przypadku spreżyn np czerwone są najtwardsze. Zdaje sie ze z amorkiem bedzie podobnie i bedą mialy krotki skok.
Opublikowano
Zmienilem usiebie amortyzatory z tylu na nowe

tzn wlasciciel poprzedni dal mi takie sa to czerwone (czy cos oznaczaja ze czerwone?)

ale problemjest w czym innym

chodzi o taka blaszke (ta w czerwonym zakresleniu) co jest pod nakretka a nad gumka czyli tulejka

jak ma byc zalorzona tak jak na rysunku 1. czy 2. ?

prosze o odpowiedz

 

http://img213.imageshack.us/img213/8448/amordw7.th.jpg

 

 

tą blaszkę pod nakrętkę zakładasz tak jak na rysuneczku zaznaczonym cyfrą 2

 

 

 

loks Wysłany: Sob Maj 26, 2007 2:03 pm Temat postu:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

w przypadku spreżyn np czerwone są najtwardsze. Zdaje sie ze z amorkiem bedzie podobnie i bedą mialy krotki skok.

 

 

kolega zapytał jak zamontować blaszkę a nie o porady z twardości sprężyn czy amortyzatorów.

Opublikowano
Zmienilem usiebie amortyzatory z tylu na nowe

tzn wlasciciel poprzedni dal mi takie sa to czerwone (czy cos oznaczaja ze czerwone?)

ale problemjest w czym innym

chodzi o taka blaszke (ta w czerwonym zakresleniu) co jest pod nakretka a nad gumka czyli tulejka

jak ma byc zalorzona tak jak na rysunku 1. czy 2. ?

prosze o odpowiedz

 

http://img213.imageshack.us/img213/8448/amordw7.th.jpg

 

 

tą blaszkę pod nakrętkę zakładasz tak jak na rysuneczku zaznaczonym cyfrą 2

 

 

 

loks Wysłany: Sob Maj 26, 2007 2:03 pm Temat postu:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

w przypadku spreżyn np czerwone są najtwardsze. Zdaje sie ze z amorkiem bedzie podobnie i bedą mialy krotki skok.

 

 

kolega zapytał jak zamontować blaszkę a nie o porady z twardości sprężyn czy amortyzatorów. :mad2: :mad2: :duh:

Opublikowano
Zmienilem usiebie amortyzatory z tylu na nowe

tzn wlasciciel poprzedni dal mi takie sa to czerwone (czy cos oznaczaja ze czerwone?)

 

to w taki razie ja nie wiem co tam pisze.

:mad2: :mad2:

 

andre e36 szukasz problemów jak stara baba.

Opublikowano
Zmienilem usiebie amortyzatory z tylu na nowe

tzn wlasciciel poprzedni dal mi takie sa to czerwone (czy cos oznaczaja ze czerwone?)

 

to w taki razie ja nie wiem co tam pisze.

:mad2: :mad2:

 

andre e36 szukasz problemów jak stara baba.

 

kolor nie gra roli w amorach napis i specyfikacja katalogowa to określają .

 

 

a babe to sobie z nosa wydłub :duh: :worried:

Opublikowano

Kurcze to zle zamontowalem :((((

A jeslijest zle zamontowane to co sie moze stac?

Sa to amortyzatory firmy Gabriel dobra firma?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.