Skocz do zawartości

co wybrac??


maciek_bmw

Rekomendowane odpowiedzi

mam mały dylemat... chce zmienic autko tylko nie wiem co dokładnie kupic

 

poczatkowo myslałem o e39 530d tylko te które mi sie podobaja kosztuja około 60-70 tys wiec czy nie lepiej kupic e60 za około 100tyś ??

przez mysl przeszła mi tez x5 tylko osiagi jakies słabe (mówie tutaj o 3.0d żeby nikogo nie urazic) i znowu te ładne to wydatek ok 120tys to juz troszke za dużo na moja kieszeń. idąc dalej doszedłem do e39 m5 tylko to spalanie :mad2: :mad2:

juz nawet znalazłem ładna 330d tylko ze juz nie chce 3ki oprucz m3 tylko że ta znowu za mała

 

i tak chyba zostaje do wyboru e39 e60 i x5 co kupić

 

albo inaczej co byście kupili majac na autko około 100tys

prosze o opinie bo juz sam nie wiem a e36 to juz mi sie znudziło

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

ja bym kupil E60, ale nie jestem pewien co do silnika, teraz mam E39 w benzynie i nie wiem czy z moim stylem jazdy diesel to dobre rozwiazanie...

kilka przykladow:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2669662

http://moto.allegro.pl/item196289766_bmw_525d_touring_2005_navi_xenon_100_bezwypadkowy.html

http://moto.allegro.pl/item196615507_bmw_e60_525i_2004r.html

 

patrz jakie przebiegi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeszcze pytanie gdzie chcesz je kupic. Niedawno przejechalem od Belgii do Monachium w poszukiwaniu swojego E39 530d... Kupilem 540iA bo...

 

- 2001-2002 diesla dostac z przebiegiem >100.000km to jak wygrac w lotka, powyzej tego przebiegu auta byly strasznie zniszczone w srodku.

- Zawsze marzylem o 4.4 V8. Z kolega nazwalismy ja "suszara", bo dzwiek przypomina nadchodzacy huragan, ludziska z przystankow uciekaja a inni uczestnicy ruchu instynktownie przepuszczaja :wink: :P ...

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko pali 18 literkow a ja rocznie robie jakies 50 - 60 tys kilometrów

prawda najchetniej kupiłbym m5 albo wlasnie 540i tylko to spalanie mnie przeraza a z drugiej strony to przy mojej jezdzie nawet 320i czasem spali około 16

 

juz sam nie wiem

 

co do tego czy diesel wytrzyma tez mam obawy ale raczej nowa generacja silników powinna sobie dac rade z delikatnym mordowaniem

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
kiedys sie przejechalem kolegi Octavia, po prostu depnalem normalnie jak benzyna, a tu tak nie mozna na zimnym...i po przejechaniu zaledwnie 1 km ledwo jechal, jakby mial z 50 kM, oddalem mu ale nic nie mowil, wiec moze to chwilowe, moze cos z przeplywomierzem, nie wiem, ale wiem jedno, Diesel jak dla mnie to ograniczenia, trzeba bardzie uwazac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
mało, duzo - pojecie wzgledne, ja mam 150 kM - 1500 kg, mi wystracza, i tak wiekszosci mocy nie wykorzystuje a ciagle jade za szybko...przejedz sie i zobacz, jesli chodzi o spalanie, to 525 i powinno spalac wg mnie niewiele wiecej niz 530 d, mysle ze jakies 2 l / 100 km rozncy bedzie, mi moja 520i pali w miescie (Wrocław) 12 - 13 l / 100 km, 530 d spali jak nic 12 l, a na trasie 8 - 9 l. Nie namawiam Cie na benzyne, ale pisze swoje wnioski i w tym przypadku mysle, ze bym wlasnie kupil 525 i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już to zdecydowanie E60, widzę że masz rozterki disel czy benzyna,

pewne jest że musi mieć 200 KM !. Poniżej nie masz tej radości z jazdy, zresztą BMWB zobowiązuje. Jeżeli masz tylko 100 tys., to koszty dla Ciebie rozumiem są istotne, 530D zadowoli Cię swoją dynamiką i elastycznością przede wszystkim. Benzyna 530 się nie równa, a przecież

możesz jeszcze dołożyć 30-40KM, praktycznie bez zwiększania spalania.

Owszem dźwięk nie ten, ale to jedyna wada.

Życzę udanego wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
nowa generacja silników powinna sobie dac rade z delikatnym mordowaniem

:twisted2:

Podoba mi sie sformuowanie "delikatne mordowanie"...

 

Proponuje abys sie nie nastawial ze chcesz wersje z okreslonym silnikiem i koniec... Przyjmij kryteria i priorytety, czym chcialbys sie kierowac i potem zobacz co jest dostepne. Tak jak wspomnialem, rowniez jechalem po zew rozsadku 3.0d a wrocilem zewem natury :8) ... Nie zawsze bedzie tak jak to sobie zaplanujesz. Pozatym im szerzej bedziesz sie rozgladal, tym latwiej wyhaczysz okazje...

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko jak odrzuce te priorytety to przyjade do domu m3 w cabrio

 

a tak na poważnie to nie upieram sie na 530d chce zeby miała m-pakiet lub minimum sportowe siedzenia bo z zewnatrz zawsze można zmienic na pakiecik i bedzie miodzio...

 

ok nie męcze was już pochwale sie jak kupie..

 

jeszcze jedno czy pytanie o szpere :roll: w 530d jest nie na miejscu :?: :?:

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny dylemat. Jeżdże 10-15 tys km rocznie, więc zdecydowałem się na 745i/545i (z naciskiem na 7).

 

Rocznik 2001/2002 (dla 7er), żeby zmiescic się w okolicach 100 tys. 545i są za drogie, a 120-140 tys na auto nie chce wydac, bo to dla mnie za dużo aktualnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.