Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam szanse moim bmw wygrac z takim audi?

SZANSE Są zawsze tylko ,ze tam wystarczy lekko dlubnąc i pozamiatane co w twoim bmw jest 10 razy kosztowniejsze w stosunku do wyników

Opublikowano
Napisze tak ,gdyby BMW miały uturbione motory to napewno wygralyby z 1.8T,A tak są bez szans.Pisze tylko o 1.8T po modach.Bo w seri 1.8T nawet 180KM nie ma szans do 328 czy 528.1.8T jest mułowate jak osioł na polu :lol:
Opublikowano
Mam szanse moim bmw wygrac z takim audi?

SZANSE Są zawsze tylko ,ze tam wystarczy lekko dlubnąc i pozamiatane co w twoim bmw jest 10 razy kosztowniejsze w stosunku do wyników

 

Podłubać to ty sobie w nosie możesz. Kolega pytał wyraźnie o A4 1,8 turbo więc nie gdybaj, bo zaraz dojdziemy do McLarena F1 z silnikiem BMW vs Audi R8.

 

A co do tematu - seryjne 328 robi seryjne A4 1,8 t jak chce, gdzie chce i kiedy chce.

Opublikowano

Podłubać to ty sobie w nosie możesz. Kolega pytał wyraźnie o A4 1,8 turbo więc nie gdybaj, bo zaraz dojdziemy do McLarena F1 z silnikiem BMW vs Audi R8.

 

A co do tematu - seryjne 328 robi seryjne A4 1,8 t jak chce, gdzie chce i kiedy chce.

 

W serii sie zgadza, ale sprawdz najpierw, o ile latwiej modyfikuje sie auta juz uturbione samym programami.

 

Takie 1.8T z programem pozamiata kazda trojke oprocz M3.

 

Pisze to mimo, ze sam jezdze 328... Milosc do auta nie powinna przeslonic rzeczywistosci.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano

Żadna 1.8T w serii nie da rady nawet 325, więc z 328 nie ma się co mierzyć. A4 1.8T (150KM) ma 16,2s na 1/4 mili, A4 1.8T (190KM) 15,9s. 325 ma już 15,6s, 328 schodzi jeszcze niżej. Najmocniejsze 1.8T A4 ma aż 190 KM, ale też swoje waży - 1475kg, dlatego jej osiągi nie są wbrew pozorom rewelacyjne. Ponadto Beemki ze względu na moc i pojemność silnika łapią drugi oddech powyżej 100 km/h kiedy większość aut z małymi silnikami dostaje zadyszki, dlatego Bawarczykami najlepiej ścigać się na nieco dłuższych odcinkach, np. co najmniej 400-metrowych.

 

Co do programów to sądzę, że na po sofcie +20% 1.8T mogłoby już powalczyć z 328, ale o pozamiataniu nie ma mowy. Dla 328 bezpośrednią konkurencją jest A4 2.8, która ma praktycznie taką samą moc, moment i osiągi.

 

Oczywiście mowa tu o znających się na rzeczy kierowcach i sprawnych autach.

Opublikowano

Sprawdzilem... I zwracam czesc racji.

To 1.8T z filmu ma wsadzone wieksze turbo, jest wiec fizyczna modyfikacja.

Poza tym to A6...

Ale zbiera sie niesamowicie jak na takiego kloca.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Wczoraj robilismy z 325 znajomego, wyjechalismy na test i trafilo sie A6 1.8T. Dostawalo baty z kazdej strony.. Koles dopiero sie odgryzl jak bylo ostro z gory i lyknal nas na luku :duh:
Opublikowano

Na turbo przyjdzie czas... jak kupie drugie auto tylko do wyglupow.

Na razie potrzebuje cos bezawaryjnego.

Zrobie dolot, moze zmienie wydech powinno byc jakies 210-220 KM.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

  • 9 lat później...
Opublikowano
Masz i to duze 1.8t to wcale nie takie cudo zaraz ktos napisze ze bez probkemu wycisniez z sinika vaga ponad 300 koni wycisnac to mozna pryszcza a 300 koni z 1.8t to w morde kasy i wiedzy samym programem dobijesz do troche ponagpd 200 koni reszta to juz zmiana turbo plys kilka gratow ze srodka chcialem kiedys przekladac to do innego samochodu ale zrezygnowakem caly silnik od camry 300 konny kupisz taniej niz silnik audi plus modyfikacje no i masz 3 litry v6 a nie 1.8 silniki toyoty fajnie sie modyfikuje nawiasem masz szanse ale jak audi ma softa to bedzie ciezko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.