Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest jakaś paranoja. Mam standardowe opony 195/65/14 i przy komplecie osób nie ma mowy o jazdy przez polną drogę, chyba że 2 km/h i odmawianie różańca żeby nic nie pierdykło w podwoziu. Mało tego, tłumik środkowy też jest na podobnej wysokości, dyfer może troche wyżej, ale ludzie dajcie spokój, mam standardowe sprężyny, standardowe opony i musze trzeć podwoziem na progach przy 4 osobach na pokładzie? Ja nie wiem, ale jak wszystkie BMW mają takie niskie zawieszenie, to ja się przesiadam na jakiegoś francuza w którego moge wbić 5 osób, załadować bagażnik i na polnych drogach słyszeć tylko jak trawka gilga podwozie...

 

JA rozumiem że to nie jest samochód terenowy, ale bez przesady...

Opublikowano
To jest jakaś paranoja. Mam standardowe opony 195/65/14 i przy komplecie osób nie ma mowy o jazdy przez polną drogę, chyba że 2 km/h i odmawianie różańca żeby nic nie pierdykło w podwoziu. Mało tego, tłumik środkowy też jest na podobnej wysokości, dyfer może troche wyżej, ale ludzie dajcie spokój, mam standardowe sprężyny, standardowe opony i musze trzeć podwoziem na progach przy 4 osobach na pokładzie? Ja nie wiem, ale jak wszystkie BMW mają takie niskie zawieszenie, to ja się przesiadam na jakiegoś francuza w którego moge wbić 5 osób, załadować bagażnik i na polnych drogach słyszeć tylko jak trawka gilga podwozie...

 

JA rozumiem że to nie jest samochód terenowy, ale bez przesady...

 

 

bez obrazy.... ale na polne drogi jest polonez...

3 są doś niskawe z reguły... jednak żeby aż tak...napewno nie masz nic kombinowane..??? Może kombinował ktoś wcześniej

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
Ja rzadko jeżdżę po wertepach no ale czasami zabiera się ludzi i jedzie się na działeczke czy jeziorko. NA leśnych drogach to jazda w 4 osoby + coś w bagażniku jest praktycznie niemożliwa, cały czas coś słychać, ostatnio połamałem osłone po silnik na jakimś korzeniu (na szczęście miska cała). Nie wiem, może wymienię sprężyny i je wzmocnię jakimiś krążkami czy coś..
Opublikowano
Jakby ktoś zmierzył wysokość miski nad ziemią (albo innego najniższego punktu podwozia) w E30 na zwykłych laczach to byłbym wdzięczny.
Opublikowano

Ja w E30 założyłem (nowe) zawieszenie -35 i nie doszło nigdy do takich rewelacji, a zdażały się wypady po bezdrożach (w granicach zdrowego rozsądku), ale przypominam sobie że miałem problem ze starymi sprężynami (też H&R), były tak miękkie że po przejechaniu po głębszej nierówności z większą prędkością opona obcierała przy dobiciu o górną część nadkola.

 

...może poprostu spręzynki już kucają :cry2:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
A amorki? Ja tak mialem u siebie w E30 Touring- pomimo tego, ze przod byl w standardzie auto siedzialo totalnie nisko. Dopiero po wymianie amortyzatorow przod poszedl w gore do normalnej wysokosci. Moze warto sprawdzic stan amorow?
(O=00=O)
Opublikowano

sprawdz to moze ci pomoże na forum

"DLA TYCH KTÓRZY CHCIELIBY PODNIEŚ ZAWIESZENIE"

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
Witam

Az poszedlem z ciekawosci zobaczyc :P

U mnie wiecej jak 15 cm to nie ma.

pozdrawiam

No to pewnie tak tez było w serii, bo 15cm to już jest wg mnie full komforcik, można jechać z zamkniętymi oczami :wink:

 

Wbiję krążki w springi i zobacze czy to pomoże. Rozumiem, że krążki zakłada się po podniesieniu auta, gdy sprężyna się trochę rozciągnie tak? Jeżeli tak to faktycznie może nawet 2-3 cm zyskam a to już coś :)

Opublikowano

powiedz mi tylko co cie tak pawel trzyma przy tych kiblowatych 14-tkach ?

nie dosc ze to nie wyglada, nie ma to komfortu to jeszcze same problemy.

Opublikowano

To, że poprzednie 17' 225/45 były za duże (tarły podczas skręcania mocnego), opony na nich (Michelin Pilot) były już dość zużyte i nie było nie stać na ich wymianę. Poza tym naprawdę czułem że to kloce są za wielkie i za ciężkie do tego samochodu. Ponadto chciałęm kupić 15 czy 16 ale przy tym jest za dużo kombinacji (w przypadku używanych). Rodzaje przetłoczenia, dystanse itp. Póki co na zimę zakładam 195/65/14 (zalecane przez BMW) a na następny sezon będę myślał o jakichś aluskach z najchętniej nowymi oponami.

 

Bo akurat sprawa jest taka że naprawde nie bardzo widzi mi się wydawanie 1000 zł na 4 koła :) Po prostu nie stać mnie, studiuję.

 

Poza tym takie wielkie koła nie są dobre dla zawieszenia i układu kierowniczego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.