Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio nabyłem bmw 318is z gazem ziemnym CNG. Juz od poczatku cos w niej nie chodziło jak nalezy gdzy po zatrzymaniu np: na swiatłach na biegu jałowym silnik falował (dodam ze na benzynie rowniez).Autko jednak jezdziło dobrze jednak przy zapalaniu czasem musiałem krecic 5 sekund a czasem palił od razu.

Jednak ostanio zdarzyło sie cos bardziej powaznego gdy wracałem do domu

silnik zaczał przerywac i gasnac na niskich obrotach!Nastepnego dznia rano przy probie uruchomienia bez gazu nie dało sie go zapalic !!!!!Daje sie uruchomic tylko po wcisnieciu pedału gazu i na biegu jałowym chodzi tak nierowno ze gasnie silnik zachowuje sie tak jakby nie trafiał z zapłonem !!!!Po dodaniu gazu wbija sie normalnie .Da sie nia jechac jednak słabiej przyspiesza i po puszczeniu gazu na wyzszym biegu pojawiaja sie "skoki".Dodam ze przepływomierz i silnik krokowy jest dobry gdyz sprzedaje czesci do bmw e36 i je sprawdziłem.Moze to cos z elektronika i ktos miał podobne objawy .

Jezeli nie to stawiam na głowice i bedzie jej potrzebny kapitalny remont ale czy da sie ja uszkodzic w 1 dzien przy normalnej jezdzie ?!?!?!I to az tak mocno .

Dodam ze takie same objawy sa na benzynie i gazie .Gaz nigdy nie strzelał a teraz mu sie to zdarzyło 3 razy !!!!!

Opublikowano
jezeli dzieje sie tak i na benzynie i na cng to mozesz wykluczyc awarie ukladu paliwowego, czyli wtryski sa ok. a swiece sprawdzales? kable wysokiego napiecia? lub jakies nieszczelnosci w dolocie. to sa chyba jedyne mozliwoaci plus komp, tak jak kolega pisal wyzej zresetuj.

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Opublikowano
Swiece wymieniłem od razu !!!!Co do kabli sprawdze je jutro !!!!Mozliwe ze pojawiła sie jakas nieszczelnosc w dolocie bo słysze jakis dziwny dzwiek .Jednak do komputera to mam pytanie jak go zresetowac pewnie potrzebny jest do tego interface ???????Czy jest to drogi zabieg ????
Opublikowano
komputer zalezy gdzie od 50zl male warsztaty do 170 servis bmw sprawdz silnik krokowy on odpowiada za wolne obrotu moze jest uszkodzony lub zanieczyszczone czesto sie zdaza na chodzacym siliku odlacz od niego napiecie kabel zobacz czy silnik inaczej zanie pracowac jezeli padl ci silnik krokowy przepustnica przepluwomierz sonda lambda itd komputer sterujacy przechodzi w tryb awaryjny najlepiej jechac na komputer skasuje bledy przeprowadzi test i powie ci co masz padniete
  • 1 rok później...
Opublikowano

Kolego sprawdz sobie sade Lambda albo tak jak koledzy wyzej napisali mozesz miec nieszczelnosc jakas i o tym nie wiesz , ja tak mialem przy krokowcu wlatywalo mi powietrze i obroty skakaly od 300 do nawet 1500.

Wtryski nie beda napewno poniewaz na gazie chodzilby ci dobrze - tez juz przerabialem ten temat.

Opublikowano

WAŻNE jak sprawdziłes krokowca że jest dobry?? jak sprawdziłes przepływkę ze ok??

po 3 strzałach to juz bym sie nad przepływomierzem zastanawiał

 

na moje oko to zajmij sie układem dolotowym, sprawdź czy wszystkie rurki są na miejscu i czy szczelne, sprawdź gumę,

a kolejno obstawiałbym układ zapłonowy, cewki kable świece? kable najważniejsze, sonda na końcu ale też ważna, odepnij zobacz czy cos sie bedzie działo.

 

Co te IS'y tak sie wszystkie na wiosne pochorowały :roll2:

Opublikowano

miałem tak w swojej ni z tego ni owego w wawie w korku stoję zaczeła gasnąć gaz / PB to samo musiałem trzymać na około 2,5 - 3 tyś. rpm

okazało się że przewody WN do d..wymiany

Opublikowano
sprawdz koniecznie gume laczaca przepustnice i przeplywomierz. I tonajlepiej wez ja wyciagnij na wierzch i bardzo dokladnie poogladaj. Bo czesto z pozoru (z gory) tego nie widac a ma jakies male peknicie
Opublikowano
ja tak tez miałem i co okazało sie ze mechanicy uszczelnili mi kolektor sascy silikonem i silikon wciagneło do sierodka i tak jakies tam klapki sie zablokowały i takie objawy były ale pojechałem do inego i jest ok powodzenia !!
Opublikowano

sorki pojechałem do inego mechanika i wyczyscił mi tenj kkolektor i wsadził orginalan uszczelke i jest git nie strzela nie dycha nie prycha jestem zadowolony a naprawde meczyłem sie 3 tygodnie i pisałem tu do chłopakow na forum i to nic nie dało poprostu zły mechanik spartolił robote i tyle warto posprawdzac czy wszystko jest tak jak powinno byc powodzenia!

:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.