Skocz do zawartości

Niespodzianka z fotoradaru


macies

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj współwłaściciel mojego samochodu czyli moja mama dostala wezwanie na policje w Lublinie. OKazało sie ze na chodzi o zdjęcie z fotoradaru moje oczywscie w krakowie. Dzisiaj minął juz miesiac od wykroczenia. Policja ma odesłać powiadomienie spowrotem do krakowa, bo tam obecnie mieszkam, lecz zameldowany jestem jeszcze w lublinie (jestem studentem).

Czy wiecie ile policja ma na dostaczenie wezwania do sprawcy wykroczenia?

Co mi grozi gdy nie odbiore tego wezwania ?

Zdjecie jest ponoc niewyraźne i nie widac kto jedzie samochodem?

 

Czy ma ktos jakies doswiadczenia w tej sprawie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem, co prawda 2 lata temu ale wtedy miały być max. 2 tygodnie na dostarczenie zdjęcia, ale i tak się nie zmieścili w terminie.

 

Jeśli chodzi o złą jakość zdjęcia, to jeżeli właściciele nie udzielą informacji kto w tym czasie porwadził samochód to dostana mandat, co prawda bez punktów karnych.

 

Z własnego doświadczenia wiem, iż żadne odwołania ze względów proceduralnych (przekroczony termin) czy sytuacji materialnej (studia) nic nie dają.

 

Życzę powodzenia, Jawor!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w polsce jesli nie zdaza do 30 dni (od wykrycia wykroczenia ) to sprawa automatycznie trafia do sadu grodzkiego w miescie w ktorym mialo miejsce wykroczenie !!! wiec nie ma sie z czego cieszyc jesli zdjecie nie dojdzie na czas. pomysl ze mieszkasz na slasku i dostajesz wezwanie na rozprawe w gdansku, bo akurat byles tam na wczasach.

 

p.s. osobiscie jesli nie bylo by wyraznie widoczne kto prowadzi upieralbym sie i wolalbym isc do sadu. zyjemy w XXI wieku i skoro nie stac policje na lepsze aparaty niz 2mpixele to niech nie robia fotek albo zainwestuja w sprzet. autem mogl jechac ktokolwiek, a trudno zebys pamietal co i jak. najlepszy jest sposob na Rywina - nie pamietam, nie wiem, bylem pijany.