Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dowiedziałam się z kilku źródeł ze jednym z najlepszych silników w e36 jest właśnie silnik m50b52 poprzez to ze ma mocny żeliwny blok i potężne korbowody, ponoć tez jest to świetna baza do wsadzenia turbo. Co o tym sądzicie?? :evil: :D
Opublikowano

Podłączę sie pod temat choć pytanie mam z trochę innej beczki.

Czy ktoś może w sposób jak najbardziej prosty wyjaśnić na czym polega różnica pomiędzy M50 a M52? Jak je rozpoznać po otworzeniu maski?

I jeszcze sprawa vanosa. Czy były montowane we wszystkich szóstkach?

I również jak rozpoznać który silnik go ma?

Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Podłączę sie pod temat choć pytanie mam z trochę innej beczki.

Czy ktoś może w sposób jak najbardziej prosty wyjaśnić na czym polega różnica pomiędzy M50 a M52? Jak je rozpoznać po otworzeniu maski?

I jeszcze sprawa vanosa. Czy były montowane we wszystkich szóstkach?

I również jak rozpoznać który silnik go ma?

Z góry dzięki.

 

Najszybciej dla kogos kto nie ma o tym zielonego pojęcia - korek wlewu oleju z przodu silnika (przy chłodnicy) w M52 a z tyłu (przy podszybiu) w M50.

 

A autorce tematu i risto gratuluje silników m50b52 ho ho to dopiero stroker :wink:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Wydaje mi się że autorka popełniła mały bład na klawiaturze bo jak widać w temacie jest dobrze.

Wybaczamy :wink:

Dzięki za informacje :D

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Podłączę sie pod temat choć pytanie mam z trochę innej beczki.

Czy ktoś może w sposób jak najbardziej prosty wyjaśnić na czym polega różnica pomiędzy M50 a M52? Jak je rozpoznać po otworzeniu maski?

I jeszcze sprawa vanosa. Czy były montowane we wszystkich szóstkach?

I również jak rozpoznać który silnik go ma?

Z góry dzięki.

 

A autorce tematu i risto gratuluje silników m50b52 ho ho to dopiero stroker :wink:

 

Pozdrawiam

 

lepiej sobie poczytaj tekst w temacie. Nigdy ci sie liternki nie pomylily na klawiaturze. Jak bys byl na tyle inteligenty to bys wiedzial ze nie ma takiego silnika m50b52. Poza tym pod moim avatarze jasno widniej nazwa 325i wiec takie zarty sa nie na miejscu Jesli bys dokladniej przeczytal tresc pierowszego posta to bys nie gratulowal autorce takiego silnika. Tyle z mojej strony.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano

 

A autorce tematu i risto gratuluje silników m50b52 ho ho to dopiero stroker :wink:

 

Pozdrawiam

 

...Nigdy ci sie liternki nie pomylily na klawiaturze.

Pomyliły mi się :)

 

Jak bys byl na tyle inteligenty to bys wiedzial ze nie ma takiego silnika m50b52.
Wiem :)

 

Poza tym pod moim avatarze jasno widniej nazwa 325i wiec takie zarty sa nie na miejscu

Dlaczego :?:

Jesli bys dokladniej przeczytal tresc pierowszego posta to bys nie gratulowal autorce takiego silnika.

Ależ dokładnie przeczytałem treść pierwszego posta. Wiem też jaki silnik ma autorka postu, ponieważ wypowiadałem się w innych bliźnieczych tematach założonych przez nią ostatnio. Zauważyłem nawet, że w temacie nie ma tej literówki i wszystko jest tak jak powinno być. Mało tego - byłem nawet na tyle inteligentny aby domyślić się, że jest to literówka. :dance: Stąd taki, a nie inny ton mojej wypowiedzi i :wink: na końcu.

 

Po wypowiedziach kilku innych użytkowników forum wnioskuję, że oni również "wychwycili" iż był to taki żart...

 

Więc pytam - po co się tak napinać :?: :lol: Czyżbyś nie był na tyle inteligentny (czego nie podejrzewam) aby jak większość zrozumieć że to żart, czy nie można zażartować bo w jakimś stopniu dotyczy to również Ciebie ? :) Wyluzuj troche :D

 

Pozdrawiam

Opublikowano

m52b25 nie czy tam b28 ma aluminiowy blok, ale wcale nie są słabe.

 

jesli byłby zamiar uturbienia to pozostaje kwestia mocy docelowej- w zależności od tego wybrać odpowiedni silnik.

 

nie bardzo rozumiem twój tok rozumowania, ale skoro w planie byłoby założenie turbo i chęć uzyskania jak największej mocy (co wiąże się ze sporymi kosztami) to pewnie lepiej kupić na start silnik m54b30 lub zainwestować w m3.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.