Skocz do zawartości

[E39] 528i - Co zrobić, żeby podrasować silnik w BMW ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kupic M albo zalozyc turbo....to jedyna droga.

 

Te auta sa tak perfekcyjnie dopasowane ze bez prob na hamowni po kazdej zmianie nie mozesz byc pewnym czy pomoglo czy popsulo...

 

P.S. Mozna pobawic sie w tuning elektroniczny sterownika...napisz do uzytkownika slawo to ci naswietli sprawe.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
lej benzyne 98 :wink: albo poprostu kup cos lepszego jezeli wydaje ci sie za slaby
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Zmień sobie dyfer na inne przełożenie, też daje wymierne efekty zależy czy chcesz jeździć szybciej czy zrywniej...

Greg

E30 318i 1985

Wąska lampa rządzi!

Opublikowano
ja w mojej beemce place za caly bak ok.350zl bo leje v-power racing 99, ale czuc efekty...polecam..ale tak jak mowi marco jak masz - kase

 

 

ja nie widze jakiejs roznicy miedzy V racinh 99 i zwykla 98 , v racing 99 to nazwa handlowa Shella , naprawde napewno niczym szczeogmnym sie nie rozni

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
ja w mojej beemce place za caly bak ok.350zl bo leje v-power racing 99, ale czuc efekty...polecam..ale tak jak mowi marco jak masz - kase

 

 

ja nie widze jakiejs roznicy miedzy V racinh 99 i zwykla 98 , v racing 99 to nazwa handlowa Shella , naprawde napewno niczym szczeogmnym sie nie rozni

 

Masz za dużą moc misu i u ciebie nawet jakbyś wlał ropy to by dobrze chodziło!!!!!!

Opublikowano
ja w mojej beemce place za caly bak ok.350zl bo leje v-power racing 99, ale czuc efekty...polecam..ale tak jak mowi marco jak masz - kase

 

mozesz mi powiedziec jakie efekty ---- do jakiej benzyny jest przystosowany twoj silnik - 95 czy 98 oktan ??

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
silnik przyzwyczail sie juz do tej benzyny... a chodzi mi o efekty nie przyspieszenie predkosc czy cos w tym stylu ale o prace silnika itd....
BMW - the best of all
Opublikowano
silnik przyzwyczail sie juz do tej benzyny... a chodzi mi o efekty nie przyspieszenie predkosc czy cos w tym stylu ale o prace silnika itd....

Silnik nigdy ci się nie przestawi na inne paliwo. Zazwyczaj auto jest przystosowane np. do 95 i takie powinno się lać. BMW wersje Mpower są przystosowane do 98.

Co do odczuć w jeżdzie między 95 a 98, to nie powinny być raczej zadne, bo z tego co wiem, paliwo 98 jest nieznacznie mniej kalroyczne (ale to bardzo małe różnice, więc praktycznie nieodczuwalne). Wydaje mi się, że różnice są bardziej psychiczne właściciela niż w osiągach.

Różnica między 95, a 98 jest taka, że paliwo 98 zmniejsza efekt spalania stukowego.

Uprzedzając przyszłe pytania jeżdziłem na paliwie 98, nawet sprawdzałem czy ma lepsze przyspieszenie. Auto spaliło średnio 22 l/100km i dałem sobie spokój z ostrymi testami :D

  • 6 lat później...
Opublikowano
hej, jesli jestes z warszawy sprobuj podjechac do Pawla, dla mnie w e39 530d z 2001 w ciagu 15 min z 193 KM i 400Nm zrobil 230 KM i 500 Nm :lol: . nic nie przerabial tylko wgral nowa mape do sterownika, Pawel 693344258
GDYBY PAN BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH
Opublikowano
najlepsza opcja to wymiana calego wydechu z kolektorem wlacznie ale to koszta beda spore gdzies czytalem ze kompresor da sie zamontowac od mercedesa nie wiem czy nie lepiej zmienic poprostu na model z wiekszym silnikiem
Opublikowano
Na paliwie 95 auto osiągnie większą moc,gdyż spalanie jest agresywniejsze.

 

ja bym sie z Toba tu nie zgodzil...

 

od lat jezdze na paliwach v-power shell-a, roznie ludzie gadali i wiele wersji slyszalem i czytalem, wiec sam sobie test zrobilem, najpierw byl diesel, ktory robil wiecej mil i silnik lepiej pracowal na v-power diesel, a teraz jest benzyna i tez lepiej pracuje silnik i wiecej mil robie na v-power,

sprawdzalem na zwyklych paliwach i v-power paliwach, a swojego czasu robilem i 500mil tygodniowo przez prawie rok, w trybie mieszanym, wiec porownanie mialem dosyc spore, jeden tydzien na zwyklym, drugi tydzien na v-power, staralem sie jezdzic tak samo, i zawsze lepiej wychodzil v-power...

ja zauwazylem mniejsze spalanie, lepsza prace silnika a co za tym szlo i idzie, lepsze osiagi...

 

pozdro 4@ll

Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...


BMW 330Ci Sport - Moje BMW E46 330Ci Sport<---

BMW 320Ci - -->Moje BMW E46 320Ci<--

Opublikowano
ale tutaj jest poo-land, gdzie trudno znaleźć stację, gdzie paliwo nie jest chrzczone :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.