Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Piszę po raz pierwszy na forum. przymierzałem sie do zakupu e39 na tym forum powstał podobny temat dla piątki. I po jego przeczytaniu troche się zastanowiłem nad zakupem. Teraz mysle o e46 i pytanie do Was. Co najczęsciej pada w tym modelu? W e39 najczęsciej wymieniano zawieszenie i elektronikę (to pierwsze drobie bo wielowahaczowe i aluminium). Ile kosztuje Was utrzymanie ogólnie? Jak wyglada spalanie w Waszych silnikach? Zastanawiam sie nad 320 w dieslu, czy to dobry, mało awaryny silnik, odpowiedniej mocy? Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

 

Pozdrawia mam nadzieje przyszły właściciel bawarki :)

Opublikowano

koszty utrzymania nie są porażające, porównywalne z autami tej klasy np.Audi. Mam 2 litrowego diesla spalanie 7 litrów koszt części wahacze kompletne przód po 300 zł sztuka tarcze hamulcowe po 150 zł sztuka kupowałem ostatnio w aso BMW wąż gumowy do chłodnicy 130 zł.

Przy zakupie zwróć uwagę na turbinę :duh: najlepiej poczytaj trochę na forum tylko nie zadurzo bo nic nie kupisz :D

Opublikowano

no właśnie jak sie naczytałem o e39 to zrezygnowalem z zakupu :cry2:

 

A jak jest z zawieszeniem? Da sie jakoś sprawdzić przy zakupie stan turbiny bez wizyty u mechanika?

Opublikowano

Zawieszenie najlepiej i najtaniej na zwykłej stacji tam gdzie robią przeglądy a turbinkę najłatwiej gaz do dechy musi się nieźle zbierać autko, dobrze ciągnąć.

Ja swoją 3 kupiłem 6 m-c temu i od razu wymieniłem wahacze chociaż nic nie tłukło i nie biło jak podniosłem koło oczywiście w domu :shock: to luz był bardzo spory.

Zwróć uwagę aby silnik pracował równo i nie dymił to podstawa. :D

Opublikowano
a przy dodaniu mocno gazu to dobry diesel (chodzi mi o 2.0 w e-46) pusci dymka?? Bo wTDI mamy nawet jak mial 10tys to przy odpalaniu i duzym dodaniu gazu mogl puscic dymka. Pytam bo zarazila sie ona bakcylem BMW i chce zmienic swogojego VW na ta jedyna sluszna marka :) . Tylko ze w gre wchodzi tylko diesel. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koszty utrzymania nie są porażające, porównywalne z autami tej klasy np.Audi. Mam 2 litrowego diesla spalanie 7 litrów koszt części wahacze kompletne przód po 300 zł sztuka tarcze hamulcowe po 150 zł sztuka kupowałem ostatnio w aso BMW wąż gumowy do chłodnicy 130 zł.

Przy zakupie zwróć uwagę na turbinę :duh: najlepiej poczytaj trochę na forum tylko nie zadurzo bo nic nie kupisz :D

 

Myślisz że w audi a4 np.jest taniej,to byś się zdziwił ile w tym czymś kosztują wahacze i jak często siadają na polskich drogach.Te ceny które podałeś nie są wcale drogie,tym bardziej że większość zawieszenie jest z aluminium.

A po drugie nie zawsze z każdą pierdołą smaruje się do serwisu,bo to najwięksi zdziercy.Przecież oni też skądś biorą części.Chyba że serwisujesz swoje auto.Przerabiałem ostatnio ten temat z moim szwagrem ma e36 zdziwił się jak pracują serwisy-są po prostu podwójnie drodzy i nie zawsze wiedzą najlepiej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no właśnie jak sie naczytałem o e39 to zrezygnowalem z zakupu :cry2:

 

A jak jest z zawieszeniem? Da sie jakoś sprawdzić przy zakupie stan turbiny bez wizyty u mechanika?

 

Pisz na priva opowiem ci o e39 wszystko,to co tu piszą to tylko opinie i nie warto się zrazać i dołować.Poczytaj na forum audi o audi a6 to zemdlejesz :mrgreen: .Pisz śmiało co chcesz wiedziec.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.