Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Ku mojemu zdziwieniu na korku oleju zobaczyłem brązową maź, jakby skondensowany olej. Mechanik powiedział ze tam osadzają się opary oleju i tam ich nic nie wypłukuje. Mam zalany Motul 10W40, jeden z klubowiczów napisał mi, że pownienem zalać tam mineralny.

 

I kto ma racje?

Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
uuuuu..... To nie dobrze moze Ci sie dostawac woda do oleju :?: a jaki byl wczesniej olej :?: bo ze nie mozna z nizszej klasy przejsc na wyzsza bo ci silnik wypluka i kaput!!! czyli nie mozna z 15w40 na 10w40 nizej mozna.pozdro :8)
Niech MOC bedzie z Toba!!!
Opublikowano
Ale po wodzie jest biały nalot, taka śmietana a tu jest taka brazowa maź jakby skondensowany olej.
Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
uuuuu..... To nie dobrze moze Ci sie dostawac woda do oleju
tak jak napisal Robert Bmw3.moim zdaniem to albo poszla uszczelka pod glowica i woda(ewentualnie plyn) dostaje ci sie do oleju(jak tak jest to bedzie ci ubywalko plynu z chlodnicy a bedzie przybywalo oleju na bagnecie) albo poprostu nie dogrzewa ci sie silnik.jak z temperatura??
Opublikowano

A wczesniej tej mazi nie bylo?Czy wczesnierj nie zagladales?

Koledzy z kompleksem uszczelki,trochw strasza ,ale moim zdaniem ,to normalka.

Daj sobie spokoj :P

pozdrawiam

Opublikowano
Koledzy z kompleksem uszczelki,trochw strasza ,ale moim zdaniem ,to normalka.

Daj sobie spokoj

pozdrawiam

Jezeli Bulkake nie przybywa oleju na miarce albo plynu w zbiorniczku a silnik sie dobrze grzeje to moze sobie dac spokuj ale w innym przypadku to musi dzialac.Pozdrawiam

Opublikowano
Koledzy. niedawno kupiłem to autko silniczek chodzi ekstra. A to było chyba już od kupna. Olej niedawno wymieniałem. A to wygląda jak po prostu jak skondensowany olej. W polonezie to miałem białą śmietanę ale to od gazu. Do bmw nie zamierzam wkładać gazu. a tego nalotu/mazi nie przybywa. to jest tez na ściankach pokrywy takie ciemno brązowe. Brdziej wyglada na zaschnięte niż płynne.
Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
To jest normalne ja jezdzisz na krutkich odcinkach i silnik się niedogrzewa a co do oleju to M 40 powinno jezdzic tylko na syntetyku inne go zabijają
Opublikowano
moim zdaniem o może być reakcja po zmianie oleju. Nawet inna firma przy tych samych parametrach, ale inny troszeczkę skład. Czy jak zlałeś olej przepłukałeś go trochę nowym ?
Opublikowano
o losie ile byków :duh: Chodzi o to, że jak lejesz nowy (inny) olej dobrze jest zanim wlejesz słuszną porcję - jeszcze na starym filtrze zalać z 1.5 l tego nowego i odpalić na 8 - 10 sek aby ten pozbierał resztki starego i zabrać się za wymianę tak jak byś to robił od początku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.