Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moc jest taka sama, moment obrotowy tez - tylko VANOS wczesniej "lapie" maxymalny moment obrotowy niz wersja bez, dokladnie chyba o 500 obr/min nizej.

 

Dodam jeszcze ze osiagi sa identyczne :!:

Opublikowano
moc jest taka sama, moment obrotowy tez - tylko VANOS wczesniej "lapie" maxymalny moment obrotowy niz wersja bez, dokladnie chyba o 500 obr/min nizej.

 

Dodam jeszcze ze osiagi sa identyczne :!:

 

Skoro twierdzisz że osiągi są identyczne to dlaczego moje 325i z vanosem stracilo na mocy gdy vanos mi się wieszał ???

A wiem ze fatycznie moc jest taka sama

(nie piszę tego z pretensjami tylko nie rozumiem )

Pozdrawiam

Opublikowano
To po co vanos skoro to nic nie zmienia ??

niee , Vanos jest nie potrzebny wogóle, wszystkie nowsze silniki bmw mają go tylko dla bajeru , tak jak honda V-teca, Toyota VVTI itp :wink:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
z zalozenia vanos (ogolnie zmienne fazy rozzadu) powinny zmniejszac spalanie, np wtedy gdy nie wykozystuje sie pelnej mocy a jedynie jezdzi np do 3000 obr. jesli sa zmienne fazy to producent moze zastosowac bardziej ostre ustawienia przy wyzszych obrotach. dzieki temu np honda uzyskuje bez problemu 100koni ( i wiecej) z 1lpojemnosci. gdyby na stale bylo ustawione na ostro to auto nie mialo by wolnych obrotow i ciezko bylo by jezdzic nim po miescie w korkach. tak sie wlasnie zachowuja samochody rajdowe lub takie w ktorych zmienia sie walki na sportowe.
Opublikowano
moc jest taka sama, moment obrotowy tez - tylko VANOS wczesniej "lapie" maxymalny moment obrotowy niz wersja bez, dokladnie chyba o 500 obr/min nizej.

 

Dodam jeszcze ze osiagi sa identyczne :!:

 

Skoro twierdzisz że osiągi są identyczne to dlaczego moje 325i z vanosem stracilo na mocy gdy vanos mi się wieszał ???

A wiem ze fatycznie moc jest taka sama

(nie piszę tego z pretensjami tylko nie rozumiem )

Pozdrawiam

 

Ja nie twierdze - ja to wiem :D Jezdzilem autem bez Vanosa i z Vanosem (silniki M50B25) roznica praktycznie zadna - na + Vanosa przemawia minimalnie mniejsze spalanie. Zobacz na dane techniczne i bedziesz mial sprawe jasna (od 0-100 km/h ida tak samo). Kiedys czytalem artykul ze w momencie wejscia na rynek silnika z VANOSEM po glebszej analizie roznicy nie bylo widac - jedyna to jak juz pisalem - spalanie.

 

Oczywiscie mowa tylko i wylacznie o M50. W M52 M54(double Vanos) to juz jest calkiem inna bajka...

Opublikowano (edytowane)

słuchaj dane techniczne owszem pokazuja iz moc jest ta sama ale moje autko w momencie gdy wieszal mi sie vanos bylo sporo slabsze a gdy go zrobilem znow odzyla ... to samo mialo kilku innych mojich kolegow rowniez w silniki m50 2.5l

Mieli takie same odczucia jak ja

Pozdrawiam

Edytowane przez cn_igi
Opublikowano

hee przed momentem zorientowalem się ze popelnilem blad dlatego tesh wstawilem samo m50

Fakt moje przeoczenie m50b20 to silnik 2.0l a m50b25 to 2.5l

:mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.