Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
poprostu uwarzam ze mialbys lepsze auto jakbys zrobil wzdloz paski takie jak ma viper :)

 

Bizzley nie wnosisz nic do tematu.

To nie targ przekupek.

Zreszta sam masz auto udajace model o kilka lat mlodszy.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tu nie chodzi o udawanie poprostu nie mam lampasow na samochodzie ale nie rozumiesz tego widze ...

 

ok nie odzywam sie bo racja nic nie wnosze

pozdro

Adamus

-----------

Opublikowano

Panowie co do tych napędów to widzę że zdania są podzielone i nie dojdziemy do jednoznacznej odpowiedzi.

Proponuję zamknąć temat i wrzucić na luz.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Jednoznacznej odpowiedzi nie ma, bo nie moze byc.

Dobranie optymalnego ukladu napedu w kontekscie przyspieszania to rownianie "wieloczynnikowe", i rozwiazanie zalezy od:

- nawierzchni (przyczepnosci)

- dystansu wyscigu (lub predkosci ktora ma byc osiagnieta)

- rzedu mocy porownywanych aut.

A i tak o czyms moglem zapomniec.

 

Ale rozmawiajmy na temat, bez osobistych wycieczek czy nie wnoszacych nic uwag n/t gustu.

 

Pozdro.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Bizzley daj spokój. Autko AlexaMastaha ma swój styl, a to czy się komuś podoba czy nie to jego prywatna sprawa. Nie każde BMW musi być czarne z silnikiem co najmniej 2.5, tak jak Twoje czy moje. Ja takiej fury bym nigdy nie kupił ze względu na silnik, Twojej z resztą też nie, bo w ogóle nie podobają mi się 3-jki w sedanie. Są różne gusta.
Opublikowano

 

zgadzam sie ze przekazanie napedu na tyl powoduje jakas strate w mocy w stosunku do przedniego, ale nie sadze zeby ta strata byla tak znaczaca zeby robic z tego afere, a juz napewno nie 15% bo to troszke chyba przesada.

 

Tak BTW kłania się czytanie ze zrozumieniem. Nie O 15% WIĘKSZE tylko wynoszące ok. 15%.

 

nie rob ze mnie barana, nie napisalem ze o 15% wieksze!!!!!! Bo to by byla juz chyba paranoja. Ty kolego czytaj ZE ZOZUMIENIEM!!!!!

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
moze to pomoze co niektorym zrozumiec roznice pomiedzy rwd a fwd:

 

wyscig rownolegly - okolo 1km - auta to VW Golf III VR6 i BMW E36 325i coupe.

 

Wynik - beema jest jadana przez vr6 - od startu do konca wyscigu - niby ma wieksza moc ALE to wlasnie jej straty spowodowane tylnym napedem decyduja o wyniku starcia. Oczywiscie beemka latwiej ruszyc bez poslizgu ale niewiele to zmienia. Ten sam golf Vr6 pieknie leczy Impreze 220 konna ktora idealnie ciagnie ze startu ale powyzej 100-140 km/h zjada ja golfik jak i beema.

 

właśnie to mnie zaskoczyło , dlaczego ja startując moją zawsze doganiam przeciwnika dopiero jak osiągamy ok 90km/h - myślałem ,że to wina automatu u mnie a to pewnie tylnego napędu zostaję z tyłu na poczatku - miałem tak przy A4 jak i nowym Passacie - te mocne diesle

Opublikowano
w sumie nigdy nie bralem sie z dieslami na starcie tylko w trasie, i zawsze czekalem kiedy im braknie oddechu i wychodzilo tak miedzy 3 a 4 biegiem, ale sa to zupelnie rozne konstrukcje i nigdy nie przyszlo mi do glowy porownywanie rodzaju przeniesienia napedu.....
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
i mnie też ale mając wcześniej A4 / ośka / 1.8T z wirusem na 180km a teraz BMW 2.0d o podobnej mocy widzę różnicę - Audi rwało jak wściekłe ze startu , mieliło kołami na trzecim biegu nawet ale do pewnej granicy bo od 100km/h obecny diesel RWD jest żwawszy
Opublikowano
Ale napisz czy przy tym lepiej ciągło czy tylko lepiej mieliło? Bo jak piszczy na starcie to jeszcze nie znaczy, że jest szybsze. Strzel porządnie ze sprzęgła a BMW powinno wysartować jak z procy z minimalnym uślizgiem albo i bez jak opony są szerokie. Co jak co, ale start musi być na plus dla rwd.

 

widzisz , w BMW mam tiptronik i tak się nie da dlatego początek w tyle , Audi aż przodem żucało :mrgreen: miało poniżej 7s do setki więc miało prawo nosić - BMW nie sprawdzałem na hamowni i to mnie drażni , nie znam dokładnej mocy - będę szukał hamowni dla automatów rwd w Krakowie chyba że wcześniej sprzedam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.