Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zodiac nie sposób się z tobą nie zgodzić tylko co mogę dodać to tyle że optymalny silnik do e60 to 3,0l , do e 65 to 4,5l według mnie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zodiac nie sposób się z tobą nie zgodzić tylko co mogę dodać to tyle że optymalny silnik do e60 to 3,0l , do e 65 to 4,5l według mnie

 

Ja bym rzekł, że 3.0l ale w dieslu, to wybór najbardziej optymalny do E60 - moment i moc pozwalają na na prawde fajną jazdę.

 

Sam przechodziłem drogę z planowanego 3.0d właśnie w E60, poprzez 3.0i w E60, na 4.4i w E65 kończąc i powiem szczerze że z mojego punktu widzenia 3.0i przez swój niski moment (bo moc ma fajną) pozostawi pewien niedosyt, czy to w E60, czy E65. Za to w E46 czy E90 3.0i bym nie pogardził.

 

Wracając do benzyn - masz racje ogółem, że 3.0i w E60 wystarczy spokojnie. Tylko zależy dla kogo. Ja znam ludzi co maja 520d i niczego więcej im do szczęscia nie potzeba.

Opublikowano
Zodiac nie sposób się z tobą nie zgodzić tylko co mogę dodać to tyle że optymalny silnik do e60 to 3,0l , do e 65 to 4,5l według mnie

 

Ja bym rzekł, że 3.0l ale w dieslu, to wybór najbardziej optymalny do E60 - moment i moc pozwalają na na prawde fajną jazdę.

 

Sam przechodziłem drogę z planowanego 3.0d właśnie w E60, poprzez 3.0i w E60, na 4.4i w E65 kończąc i powiem szczerze że z mojego punktu widzenia 3.0i przez swój niski moment (bo moc ma fajną) pozostawi pewien niedosyt, czy to w E60, czy E65. Za to w E46 czy E90 3.0i bym nie pogardził.

 

Wracając do benzyn - masz racje ogółem, że 3.0i w E60 wystarczy spokojnie. Tylko zależy dla kogo. Ja znam ludzi co maja 520d i niczego więcej im do szczęscia nie potzeba.

 

520d nie jest złe ale trzeba czasami nieźle machać kijkiem w podłodze aby trzymać w miare dobre obroty

Hmmmm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeździłem 320d E91 i powiem że w zakresie prędkości do 20-80 całkiem fajnie i dynamicznie się to prowadzi. Z automatem. Super zapina, wszystko plynnie, daje rade.

 

520d niestety nie miałem okazji sprobować, ale jakbym wsiadł z 4.4 to pewnie czułbym więcej niż niedosyt. Kwestia przyzwyczajenia, jak wszystko.

Opublikowano
Manual. Opony 235/45/17.

 

Tak, beżowa skóra. Akurat mi się nie bardzo podoba - wolałbym czarną albo szarą, ale cóż... jak się kupuje używany, to nie można mieć wszystkiego tak jak się chce. Czarny kolor nadwozia też nie był idealnym wyborem - szybko się brudzi, wszystko na nim widać, i w dodatku mocno się nagrzewa. To mój drugi czarny samochód, i przyrzekam, że ostatni. :evil:

Witam :D

Mam granatowy, też nie jest łatwy w utrzymaniu :( . Ostatnio zaserwowałem na niego tz. politurę. Podobno nowej generacji teflon na lakiery samochodowe.

Jak na razie spisuje się nieźle, mniej osiada na nim kurz, łatwo się myje na myjni samoobsługowej(w zasadzie wystarcza tylko płukanie)co ważne bo nie zajmuje czasu no i padający deszcz (zwłaszcza niewielki)nie zostawia plamek po wyschnięciu. Zobaczymy jak długo to będzie działać :?

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.