Skocz do zawartości

TUDM: long story - DYNAVIN - sierpien


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to daj cenę na priva za ile chcesz go sprzedać .... wprawdzie motocykl też już sprzedałem ale idzie lato i będzie nowy.... a zresztą nie lubię sie nikogo prosić o auto z hakiem....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Odpowiedzi 807
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dwod chyba do wymiany po zalozeniu haka bo trzeba miec wpis. Ile to kosztuje ktos wie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i nadszedł ten czas, że się żegnam z oryg. nawigacją :/.

 

Ceną uzyskana ze sprzedaży jest śmieszna ale nie o pieniądze tu przecież chodzi.

http://images49.fotosik.pl/276/bffa2aebe128c8fam.jpg

 

Będę walczył z wibracjami kompleksowo.

Co jest nie tak na poniższym zdjęciu?

P.S. Ktoś napisał na forum, że nie ważne kto jest na pudełku i tak będzie Corteco - chciałbym to obalić.

http://images42.fotosik.pl/188/a5f9675a566d4e26m.jpg

 

W bagażniku pustka...

http://images45.fotosik.pl/276/04bbcdd927ca8d1em.jpg

Opublikowano
Poduszki duzo pomoga (mi pomoglo). Ja kupowalem na czescidobmw.pl i to sa niby orginalne poduszki BMW. Lepsze sa napewno niz te co kupilem z allegro (nigdy wiecej). Ale i tak wymienial bede tez napinacz za 2 tyg. bo to niby 2 przyczyna drgan.
Opublikowano
P.S. Ktoś napisał na forum, że nie ważne kto jest na pudełku i tak będzie Corteco - chciałbym to obalić.

 

Bo jest pewna różnica. W 320d poduszka silnika jest olejowo-gumowa, natomiast w 330d jest pneumatyczno-olejowo-gumowa.

Do 330d zawsze w opakowaniu jest corteco.

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak im się przyglądałem to jedna jest gumowo-olejowa a druga gumowa.

 

Napinacz hmmy warto popatrzeć, chyba łatwiej zdiagnozować niż poduszki.

 

Na razie udało mi się zlikwidować wskaźnik zużytych hamulców ale to jutro.

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam,

 

Cały czas coś się robi i dłubie ale czasu na wszystko brak:

 

Miałem kłopoty ze wskaźnikiem zużycia klocków hamulcowych.

Diagnoza nie nie pokaże gdzie i co.

 

Empirycznie dotarłem do urwanego kabla w przednim lewym kole.

 

Lutownica, koszulki termokurczliwe, taśma taka filcowa, taśma izolacyjna, miernik i 0,5h pracy.

http://images44.fotosik.pl/282/d71b6c61ecaa9c1cm.jpg

 

http://images39.fotosik.pl/278/a24d7625fe7531c1.jpg

 

http://images36.fotosik.pl/169/e3cb00efd381198bm.jpg

 

http://images50.fotosik.pl/282/c194372787f758ebm.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Wiosna idzie czas opony pozmieniać.

Nie można zapomnieć o wyczyszczeniu hamulców i nasmarowanie/zabezpieczaniu śrub i ET smarem miedzianym.

http://images48.fotosik.pl/282/4ded7f3a62cacaf2m.jpg

 

http://images40.fotosik.pl/278/eb8d54e24ac6fad3m.jpg

 

Przy okazji wypróbowałem elektryczny klucz udarowy i polerkę.

Pomimo zniszczeniu nasadki 17ki (liczyłem się z tym) to wszystko jak najbardziej OK, polerka bardzo przyjemna (zrobiłem dach, maskę i klapę - pastą koloryzującą) szczerze mogę polecić tego allegrowicza:

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7576681.

 

Na koniec aktywną pianą zostało potraktowane podwozię i silnik po zimie, następnie myjka i sprężone powietrze.

http://images40.fotosik.pl/278/f7c696bace71d80cm.jpg

 

http://images48.fotosik.pl/282/b4d01b4a946518f3.jpg

Edytowane przez tudm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawieszenia zespołu napędowego.

 

Po wymianie poduszek skrzyni brak jakiejkolwiek wyraźnie odczuwalnej poprawy.

Wymiana dość łatwa i intuicyjna.

Osłony silnika, wesprzeć skrzynię, odkręcić wspornik i same poduszki skrzyni, wymienić, zakręcić, zapomnieć ;).

Jedyna napotkana trudność to ograniczona ilość miejsca przy odkręcaniu poduszek od skrzyni.

 

http://images49.fotosik.pl/282/f8a27329394d3667m.jpg

 

http://images37.fotosik.pl/277/e100ab0f845c4162m.jpg

 

http://images36.fotosik.pl/169/351285089d96ccd5m.jpg

 

http://images37.fotosik.pl/277/4047e74b85e4a78em.jpg

 

http://images44.fotosik.pl/282/f106796b3f0c1db7m.jpg

 

Niejako przy okazji osłona termiczna została uformowana i podklejona tak by nie były stuków i rezonansów (warto - błoga cisza).

http://images50.fotosik.pl/282/32d2bf6231e62985m.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawieszenie / poduszki silnika.

 

Ze względu na...ehhh...nie ważne dałem do mechanika.

 

Słowo na początek:

Jak kupiłem furę 180k km i oglądałem silnik - poduszki się wydawały nowe ale i tak było czuć wibrację.

Teraz 75k km dalej wibracje znacznie bardzie odczuwalne.

http://images46.fotosik.pl/281/651753c3df5ab420m.jpg

 

A teraz najlepsze - po wymianie na nowe - NIE TEN SAMOCHÓD - od nowa można się zakochać (jak ktoś przestał).

 

http://images48.fotosik.pl/282/d70e94e8bad821a5m.jpg

 

http://images36.fotosik.pl/169/64ee26087ff941e4m.jpg

 

 

Z wyglądu poduszki wyglądają jednakowo. Te stare nawet nie były jakoś wizualnie bardzo zużyte.

 

Stare to Meyle, nowe to Lemforder (ze sklepu, nie allegro) i normalnie inna jazda!

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Używając CRC “air clean sensor” wyczyściłem przepływomierz, subiektywnie idzie jak 'przeciąg'.

 

Bede na dniach na hamowni, zobacze jak mustangi po roku no i moze cos sie dmuchnie :twisted: wiecej :twisted:

 

http://images48.fotosik.pkal/294/ad20a980020ef4a5m.jpg

http://images46.fotosik.pl/293/c4f97f91ec35d217m.jpg

 

Zmuszony uszkodzeniami po uderzeniach od kamieni i skupiskami pęknięć (tylko tam gdzie żarówka mijania) wypolerowałem klosze jeszcze raz.

http://images38.fotosik.pl/290/8d02911f54210393m.jpg

http://images37.fotosik.pl/289/aabe385081423037m.jpg

Edytowane przez tudm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Taka mała rzecz a cieszy – uchwyt do gaśnicy pod fotel.

 

 

Wreszcie się zebrałem i zamontowałem dedykowany uchwyt to gaśnicy, która wcześniej mniej lub bardziej latała po bagażniku.

Wszystko na oryginalnych częściach bez cięcia, gwintowana itp.

http://images41.fotosik.pl/289/1f58a2ebfba26e1bm.jpg

http://images43.fotosik.pl/294/15a8520f55ef8ffem.jpg

http://images47.fotosik.pl/294/a1e1e9cd79bb75f1m.jpg

 

 

P.S. Ze względu na kilka małych odprysków i udział w www.e46fest.pl pod koniec maja tygodniowa wizyta u lakiernika.

Opublikowano

Ten uchwyt to zdemontowales z bagaznika czy kupiles jakis nowy dedykowany to tego celu.

Co do malowania calosci to jestem ciekaw kosztow. Moja mi by pasowala w czerni.

Opublikowano
no wiesz ja zawodowo zajmuje się reklamami i powiem że oklejanie aut to dla mnie lipa :( może będę mało oryginalny w swoim poglądzie ale różne rzeczy oklejałem już folia i wiem jak to wygląda :) koszt takiej operacji to jakieś 3-4 tyś :D i jak możesz to zobacz zdjęcia elementów rogi i ostre krawędzie :) a poza tym folia to nie lakier i UV deszcz i takie tam dają się jej we znaki a jak zacznie odłazić to wygląda paskudnie :) no profesjonalne firmy użyją folii zabezpieczonej przed UV ale to i tak max 3 lata ci wytrzyma w jakości jaka jest akceptowalna a jak trafisz na słabego w te klocki gościa to dopiero auto zacznie fajnie wyglądać :)a i powiem wam jeszcze że widziałem autka w których po próbie odklejania folii dobrze zwulkanizowanej z lakier łatami odszedł on od auta :(pewnie firmy które tylko tym sie zajmują mnie zjedzą wiadomo piszę na ich niekorzyść :)dobre to jest na firmowym aucie w małej ilości i z gustem. a ostatnim krzykiem mody jest oklejanie aut folią bezbarwną :) matt lub błysk w zależności od preferencji :) ma to zabezpieczać :) życzę tylko tym którzy tak myślą by zobaczyli swoje auto jak podejdzie wilgoć pod folię :) ja u siebie takich usług nie chcę robić - za bardzo lubię auta i motoryzację :) choć oklejałem w swoim aucie nerki na czarny mat przy użyciu folii banerowej i wyszło spoko to jednak tylko nerki :)
Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Ten uchwyt to zdemontowales z bagaznika czy kupiles jakis nowy dedykowany to tego celu.

Co do malowania calosci to jestem ciekaw kosztow. Moja mi by pasowala w czerni.

 

mialem malowac 5 elementow za 2k pln ale pojde chyba po calosci i okleje cala fure.

 

nie wiem jeszcze jaki kolor, moze ankietke trzasne. myslalem o czarnym macie bo karbon to tak slabo jakos.

koszt najmniej 3k.

 

uchwyt dedykowany oryginal od goscia z allegro.

 

w bagazniku nie mialem zadnego uchwytu na gasnice.

Edytowane przez tudm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no wiesz ja zawodowo zajmuje się reklamami i powiem że oklejanie aut to dla mnie lipa :( może będę mało oryginalny w swoim poglądzie ale różne rzeczy oklejałem już folia i wiem jak to wygląda :) koszt takiej operacji to jakieś 3-4 tyś :D i jak możesz to zobacz zdjęcia elementów rogi i ostre krawędzie :) a poza tym folia to nie lakier i UV deszcz i takie tam dają się jej we znaki a jak zacznie odłazić to wygląda paskudnie :) no profesjonalne firmy użyją folii zabezpieczonej przed UV ale to i tak max 3 lata ci wytrzyma w jakości jaka jest akceptowalna a jak trafisz na słabego w te klocki gościa to dopiero auto zacznie fajnie wyglądać :)a i powiem wam jeszcze że widziałem autka w których po próbie odklejania folii dobrze zwulkanizowanej z lakier łatami odszedł on od auta :(pewnie firmy które tylko tym sie zajmują mnie zjedzą wiadomo piszę na ich niekorzyść :)dobre to jest na firmowym aucie w małej ilości i z gustem. a ostatnim krzykiem mody jest oklejanie aut folią bezbarwną :) matt lub błysk w zależności od preferencji :) ma to zabezpieczać :) życzę tylko tym którzy tak myślą by zobaczyli swoje auto jak podejdzie wilgoć pod folię :) ja u siebie takich usług nie chcę robić - za bardzo lubię auta i motoryzację :) choć oklejałem w swoim aucie nerki na czarny mat przy użyciu folii banerowej i wyszło spoko to jednak tylko nerki :)

 

hmyy dales do myslenia...

 

A moze Ty zrobisz...zrobimy eksperymenta. zamowimy prof. folie i razem trzasniemy, to jest pomysl !

Opublikowano
no wiesz ja zawodowo zajmuje się reklamami i powiem że oklejanie aut to dla mnie lipa :( może będę mało oryginalny w swoim poglądzie ale różne rzeczy oklejałem już folia i wiem jak to wygląda :) koszt takiej operacji to jakieś 3-4 tyś :D i jak możesz to zobacz zdjęcia elementów rogi i ostre krawędzie :) a poza tym folia to nie lakier i UV deszcz i takie tam dają się jej we znaki a jak zacznie odłazić to wygląda paskudnie :) no profesjonalne firmy użyją folii zabezpieczonej przed UV ale to i tak max 3 lata ci wytrzyma w jakości jaka jest akceptowalna a jak trafisz na słabego w te klocki gościa to dopiero auto zacznie fajnie wyglądać :)a i powiem wam jeszcze że widziałem autka w których po próbie odklejania folii dobrze zwulkanizowanej z lakier łatami odszedł on od auta :(pewnie firmy które tylko tym sie zajmują mnie zjedzą wiadomo piszę na ich niekorzyść :)dobre to jest na firmowym aucie w małej ilości i z gustem. a ostatnim krzykiem mody jest oklejanie aut folią bezbarwną :) matt lub błysk w zależności od preferencji :) ma to zabezpieczać :) życzę tylko tym którzy tak myślą by zobaczyli swoje auto jak podejdzie wilgoć pod folię :) ja u siebie takich usług nie chcę robić - za bardzo lubię auta i motoryzację :) choć oklejałem w swoim aucie nerki na czarny mat przy użyciu folii banerowej i wyszło spoko to jednak tylko nerki :)

 

Pozwolę sobie nie zgodzić się z tym co piszesz :-) Wszystko zależy jakie materiały i jak została wykonana praca.

 

Poniższy design ma już 5-lat i nie nosi jakichkolwiek śladów zużycia

 

PS: Work in progress :-)

 

http://yans.majora.net/bmw/2.jpg

http://yans.majora.net/bmw/3.jpg

Opublikowano

he he ale auto nie jest oklejone całe :) tak jak pisałem, oklejanie części jest ok ale akurat drzwi okolice nadkoli czy przodu i maski są narażone na mocniejsze uszczerbki :) lecz masz szczęście widocznie, firmy które zajmują się takim oklejaniem dają ci gwarancję na rok !!!! to chyba już coś mówi. Jak ktoś ma ochotę wydać 3-4 tysie na rok ?? oczywiście możesz mieć szczęście i jak ty 5 lat jeździć. większość reklam na autach tak ma lecz dużo też zależ od miejsc po których się porusza autko i warunków ... oczywiście jak ktoś mówi ci że za 1500 zł ci zrobi całe auto to możesz być pewny że to będzie lipa bo za tyle to ledwie na materiał starczy a może i nie ( oczywiście dobry materiał ) co do srebrnej bmw kolegi to fajny projekt :) zdjęcia nie oddają tego co jest lecz np. nie dało się nie widzieć łączenia na tylny słupku - chyba że to cień no i przednie słupki nie są do końca oklejone dołem świeci srebrny ( przy zmianie koloru nie dopuszczalne ) ?? ogólnie fajnie zrobione ale nie bardzo trudne w wykonaniu :)no a wyklejanie całych drzwi błotników i zderzaków to już inna bajka :( a jak kiedyś wpadnie ci ochota to zerwać to jeśli nie uszkodzisz lakieru i masz fart to na pewno różnica w odcieniu cię zaskoczy....Np. Firmy robiące to profesjonalnie nie dotykają aut po lakierowaniu - ryzyko straty w lakierze wzrasta mocno :)

 

TUDM fajnie by było zrobić takie autko jak twoje ale ja ci tego nie polecam szczerze ( zresztą jaki mam mieć interes w obrzydzaniu ci tego zabiegu ) polakieruj i będziesz miał spokój takie moje zdanie - decyzja twoja :)

Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
Opublikowano

Całe zdecydowanie nie.. cel był jednak inny :-) Zgodzę się, iż oklejenie calości może być narażone na uszkodzenia... zderzak, błotnik (dolna, tylna krawędź)... Teoretycznie kupić można folię zabezpieczającą odporną na uszkodzenia, jednakże będzie ona w jakimś stopniu widoczna. W wypadku całości praktyczniejsze może być lakierowanie...

 

Co do oklejania: Przedewszystkim materiał. Polecam firmę CFC (cfc.de). Należy się jednak liczyć z ceną... ZTCP 1m/1.22m to cena ok. 40e. W wypadku calego auta będzie to napewno droga zabawa.

 

A co do łączeń:

- słupek przedni oklejony jest do końca, to co widać srebrnego to może być krawędż blotnika.

- z tyłu nie ma łączenia w tym miejscu... widoczny efekt to cień przetłoczenia.

 

Druga sprawa to wykonanie.. wyklejenie dachu bez jakiejklwiek skazy to bardzo trudna sprawa.

Opublikowano
skazy jak skazy :) ale by tam żaden śmieć się nie zaplątał :) ale projekt fajny i fajnie że bez łączeń ;) myślę że dach jak dach przynajmniej płaski ale boki i wszystkie przetłoczenia, zderzaki w niektórych autach ... ehh to sie trza na rozbierać i narobić :) ja dostałem jakieś próbki 3M™ DI-NOC™ Carbon. - nie wygląda źle :) ale też nie tanie ...
Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.