Skocz do zawartości

TUDM: long story - DYNAVIN - sierpien


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 807
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdziłem wszystko a więc: bezpieczniki, przycisk do otwierania, nawet sam zamek i w życiu bym nie pomyślał, że poniższa wypowiedź będzie słuszna (myślę jak w takiej klasie samochodu może się kabel przełamać).....

 

to może wiązka elektryczna która idzie do klapy

 

Zobaczcie co znalazłem :/

http://images25.fotosik.pl/215/ebd8abc77897527e.jpg

 

Po lutowaniu i zabezpieczeniu klapa otwiera się i z przycisku i z kluczyka.

Dodatkowo ustał efekt szybkiego migania (jakby spalona żarówka) lewego kierunkowskazu przy pierwszym włączeniu (przy kolejnym włączeniu działa ze normalną prędkością).

 

 

Kupiłem tuleje wahacza tylnego i powoli się wymieni.

 

P.S. Czy ktoś z Was wymieniał tuleje na ramie pomocniczej tylnego zawieszenia?

Opublikowano

Proponuje wysypać w bagażniku trutkę na szczury :D

 

Dopatrzyłem sie 4 uszkodzonych przewodów...masakra. A niby w osłonce....

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Stuki z tyłu:

Do wymiany poszło:

- gumowo metalowe tuleje z tyłu na wahaczu - koszt: 32zl x 2szt,

- tuleje z przodu na wahaczu, koszt: 60zl x 2szt,

 

Kupiłem również komplet sworzni wahacza przedniego ale mój mechanik mówi, że nie widzi sposobu by je wymienić. Zaznaczam, że mam wahacze oryginalne. Tak więc jak twierdzi jeden z kolegów na forum, że da się wymienić sworznie w oryginalnym wahaczu ja bym się z tym nie zgodził.

Teraz kupię całe wahacze i je wymienię a dla "sportu" wyprasuję sworznie i sprawdzę jak to wygląda. Wrzucę jakieś fotki z tej operacji.

 

Podsumowując: stukotu jest mniej ale jednak dalej występuje, żałuję tylko tych sworzni i tego, że sam nie mogłem tego wymienić.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Stuki z tyłu:

Do wymiany poszło:

- gumowo metalowe tuleje z tyłu na wahaczu - koszt: 32zl x 2szt,

- tuleje z przodu na wahaczu, koszt: 60zl x 2szt,

 

Kupiłem również komplet sworzni wahacza przedniego ale mój mechanik mówi, że nie widzi sposobu by je wymienić. Zaznaczam, że mam wahacze oryginalne. Tak więc jak twierdzi jeden z kolegów na forum, że da się wymienić sworznie w oryginalnym wahaczu ja bym się z tym nie zgodził.

Teraz kupię całe wahacze i je wymienię a dla "sportu" wyprasuję sworznie i sprawdzę jak to wygląda. Wrzucę jakieś fotki z tej operacji.

 

Podsumowując: stukotu jest mniej ale jednak dalej występuje, żałuję tylko tych sworzni i tego, że sam nie mogłem tego wymienić.

 

W mnie moj mechanik wymienil mi sworznie w org. przednich wahaczach - te od strony kola, kupilem same sworznie meyle i nie sprawilo mu to problemu by je wprasowac w OEMowe wahacze . Wiec - nie ma reguly ? :worried:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za szybko migający kierunkowskaz powrócił więc zakładam, że tymczasowa naprawa nie zdała egzaminu i skończy się bądź na porządnym polutowaniu wszystkiego bądź na elektryku.

 

Z powyższego można tylko wywnioskować albo coś zrobić dobrze albo powróci jak bumerang - generalnie jak w życiu.

 

Mniejsza z tym - idąc tropem mody i chęcią zrobienia czegokolwiek dodałem takie oto cuda:

http://images33.fotosik.pl/323/bb86c21904f62332.jpg

http://images33.fotosik.pl/323/8a72636502dbf5a0.jpg

 

Oczywiście mam je od kolegi "Massi" polecam - jakość na wysokim poziomie no powiem jest dobrze.

 

Sam montaż jest prosty, nie będę opisywał ale gdyby coś to wiadomo...

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Stuki z tyłu:

Do wymiany poszło:

- gumowo metalowe tuleje z tyłu na wahaczu - koszt: 32zl x 2szt,

- tuleje z przodu na wahaczu, koszt: 60zl x 2szt,

 

Kupiłem również komplet sworzni wahacza przedniego ale mój mechanik mówi, że nie widzi sposobu by je wymienić. Zaznaczam, że mam wahacze oryginalne. Tak więc jak twierdzi jeden z kolegów na forum, że da się wymienić sworznie w oryginalnym wahaczu ja bym się z tym nie zgodził.

Teraz kupię całe wahacze i je wymienię a dla "sportu" wyprasuję sworznie i sprawdzę jak to wygląda. Wrzucę jakieś fotki z tej operacji.

 

Podsumowując: stukotu jest mniej ale jednak dalej występuje, żałuję tylko tych sworzni i tego, że sam nie mogłem tego wymienić.

 

Stuki z tyłu okazały się stukami z przodu ;).

Po wymianie łączników stabilizatora z przodu (TRW 2x70zł) po odgłosach nie ma śladu.

Przy okazji klocki, czujniki zużycia i szczęki ręcznego, które wraz z delikatnym przetoczeniem bębnów definitywnie zakończyły kłopoty ze słabym ręcznym.

 

Dołożyłem ALU ramki na liczniki ale tak po prawdzie średnio mi leżały na początku, piszę na początku bo teraz się powoli przyzwyczajam.

http://images44.fotosik.pl/5/43ec720929cf4344.jpg

http://images37.fotosik.pl/5/32e64d976905abd1.jpg

 

Montaż banalnie prosty, nawet jest gdzieś na forum opis.

 

Coś staram się robić przy BieMWi ale czas, czas, czas...

Opublikowano

witam,

 

też chętnie popatrzyłbym jak szybko i bez szarpaniny dołożyć ramki na zegary. Podejrzewam że szczegółowa instrukcja (może fotki ) miałaby wzięcie u wszystkich - bo ramki wyglądają naprawdę estetycznie a i koszt niewielki w porównaniu z wymianą licznika.

 

z góry dziękuję

 

pozdrawiam

Opublikowano
witam,

 

też chętnie popatrzyłbym jak szybko i bez szarpaniny dołożyć ramki na zegary. Podejrzewam że szczegółowa instrukcja (może fotki ) miałaby wzięcie u wszystkich - bo ramki wyglądają naprawdę estetycznie a i koszt niewielki w porównaniu z wymianą licznika.

 

z góry dziękuję

 

pozdrawiam

 

Wydaje mi się ze to będzie tak jak w Audi robiłem , 2x trox i licznik wychodzi , odpiecie kostek i mamy już na warsztacie , potem kilka spinek i rozdzielony plastik , upychamy ramki i powtarzamy w odwrotnej kolejności ale... wszystko delikatnie i z wyczuciem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przed wyciągnięciem liczników zalecają odpiąć aku.

Ja tego nie zrobiłem i na szczęście nic się nie stało.

 

Tak jak piszę Mike, dwa torx'y zaznaczone poniżej.

http://images32.fotosik.pl/351/0823148dc2ec2558.jpg

Wyciągamy licznik z daszkiem bądź sam daszek potem licznik - wszystko jedno.

 

Wypinamy z tyłu dwie kostki.

Kolejno kilka śrubek i licznik jest nasz.

http://images27.fotosik.pl/269/555f665fd1cd8ca6.jpg

 

Montaż ALU ramek zgodnie z instrukcją dostawcy, podginanie boków od tyłu liczników.

 

Przy składaniu trzeba uważać na "bolce" od przebiegu i zegara, najlepiej je rozebrać i gumową część założyć po skręceniu liczników.

Opublikowano

Przy składaniu trzeba uważać na "bolce" od przebiegu i zegara, najlepiej je rozebrać i gumową część założyć po skręceniu liczników.

właśnie czytałem w jakimś wątku że ktoś ma problemy z tym bo coś żle poszło i nie może ustawić teraz nic tymi pokrętłami , napisz może jakie re ramki są OK te matowe alu czy połysk i u kogo kupowane , do Audi jak wkładałem to wypadały :mad2: i kropelką musiałem ale to już nie było to

Opublikowano

No to właśnie ja jestem tym "szczęściarzem" który rozbierał licznik, jak się okazało trochę za ostro. Nie dało się zdjąć gumek z popychaczy czy bolców bo były sklejone - pewnie ktoś majstrował wcześniej przy liczniku. Przy podnoszeniu tej części z szybą popychacze zaczepiają o dolne paski plastików z ikonkami a że są grubości ok 1 mm to tyle ich widziałem. U mnie wyłamały się tak równo że do dzisiaj nie wiem nawet w którym miejscu były. Ramki wkładałem od tyłu i największy problem to uzyskać poziom na dolnej krawędzi licznika. Poza tym trudno coś popsuć chociaż ramki nie są idealne i trzeba je naprawdę mocno wciskać. A potem "rozjechać" od tyłu. A potem jakoś przykleić te popychacze. Czy ktoś z kolegów pamięta jaką długośc powinny mieć be pionowe bolce?

Pozdrawaim, Hary.

Pozdrawiam, Hary.
Opublikowano

witam,

 

dzięki za fotki zegarów - przyłączam się do pytania : u kogo kupić - ceny są różne a wiadomo że i tak chinczycy wszytkie je robią - tyle że czasami lepiej lub gorzej - w orginale jest mat. aluminium czy wysoki połysk?

Opublikowano

UU tudma trzeba prosic zeby wrzucil foto relacje i poradnik ja co zrobic, czy te stare czasy wroca jak co tydzien w tym temacie byl nowy opis prac :oops: ? :8)

 

A sworzenie w wahaczach przod zmieniales w koncu ? jak to poszlo ? jakies fotki posiadasz ? :)

 

pozdr.

piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
witam,

 

dzięki za fotki zegarów - przyłączam się do pytania : u kogo kupić - ceny są różne a wiadomo że i tak chinczycy wszytkie je robią - tyle że czasami lepiej lub gorzej - w orginale jest mat. aluminium czy wysoki połysk?

 

Ja kupilem tutaj http://dido.win.pl/sklep/product_info.php?cPath=21_26&products_id=43 , fakt ze z 2 lata temu ale mysle ze jakosc wykonania jest dobra.Nic nie odstaje,nic nie trzeba dociskac,przylega tak jak ma przylegac

Opublikowano
też u niego kupowałem kiedyś do Audi i musiałem kropelką niestety bo wypadały , różnie bywa , ja nie wiem jakie kupić , chrom czy alu , chodzi o połysk
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy składaniu trzeba uważać na "bolce" od przebiegu i zegara, najlepiej je rozebrać i gumową część założyć po skręceniu liczników.

właśnie czytałem w jakimś wątku że ktoś ma problemy z tym bo coś żle poszło i nie może ustawić teraz nic tymi pokrętłami , napisz może jakie re ramki są OK te matowe alu czy połysk i u kogo kupowane , do Audi jak wkładałem to wypadały :mad2: i kropelką musiałem ale to już nie było to

 

Ja kupiłem u http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1575324.

Mógłbym je polecić z czystym sumieniem gdyby nie to, że troszkę ciężko było jw włożyć. Podejrzewam, że wszystkie one są robione z jednego "szablonu".

 

Jedyne co bym zrobił inaczej to kupił mat (jak na mój gust to trochę mnie ten połysk po oczach świeci) no i nie zarysował szyby zegarów :/.

 

UU tudma trzeba prosic zeby wrzucil foto relacje i poradnik ja co zrobic, czy te stare czasy wroca jak co tydzien w tym temacie byl nowy opis prac ?

 

A sworzenie w wahaczach przod zmieniales w koncu ? jak to poszlo ? jakies fotki posiadasz ? Smile

 

pozdr.

piotrek

 

Czekam i ja na te czasy, oby szybko wróciły.

Generalnie chodzi o CZAS.

 

Sworznie mają się dobrze te stare. Jak się okazało przyczyną stuków był łącznik stabilizatora przód.

 

P.S. Obiecuję poprawę!

Opublikowano
ja to już chyba nic do mojej nie kupię bo czym więcej ma tym bardziej żal sprzedawać :mad2: no ale 70zł to nie aż taki koszmar więc pewnie jeszcze kupię te matowe oringi
Opublikowano
Myślę nad światłami tylnymi typu LED.

Takie za ok. 600zł z allegro.

 

Ma ktoś wiedzę czy warto? Jakość? Check? Bezpieczeństwo?

 

Fotki??

 

do coupe tak ale do innej wersji to w/g mnie to troszkę agro zalatuje więc jak chcesz , lepiej już coś w stylu clear

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.