Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie szykuje mi się dłuuuugi majowy wyjazd za granicę, ale wcześniej muszę zmienić klocki z tyłku bo właśnie zapaliła się kontrolka. Zakupiłem już odpowiednie TEXTARy i nowy czujnik.

 

Może ktoś doradzi czy w tym dużo filozofii? Może macie jakś artykuł z fotkami? W dziale Zrób to sam znalazłem opis wymiany przodu - z tyłem jest podobnie?

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano (edytowane)

... z tyłem jest tak samo ....

 

a tą zębatką regulujesz ręczny - można to zrobić poprzez otwór w tarczy bez jej zdejmowania - widzisz gdzie ona jest , wystarczy poświecić latarrką a potem już podkręcać ...

 

 

%5B541%3A480%5Dhttp%3A//img2.bimmerdiy.com:8007/diy/e36brakesystem/ebrake2.jpg

Edytowane przez misiek_525i
* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

Witam.

 

Jeżeli wymieniasz same klocki (bez szczęk do ręcznego) to jest to praktycznie to samo co z przodem i nie jest to jakaś straszna filozofia o ile nie bedzie jakichs niemiłych niespodzianek jak sparciałe gumki zacisków lub zapieczone zaciski.

 

Pozdrawiam.

http://images49.fotosik.pl/48/b15dcef712d56319.jpg


..."The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"...

Opublikowano

Było dokładnie jak z przodu. najpierw odkrecamy imbusem(nietypowo 7), prowadnice po ktorych porusza sie zacisk i wymieniamy klocuszki. Warto zaopatrzyc sie wczesniej w smar do zaciskow zeby wszystko ladnie wysmarowac. Ogólnie jakaś godzinka pracy.

 

Okazało sie ze tarcze tez sie kwalifikuja do wymiany raczej. Wiec niedlugo czeka mnie ponowna rozbiorka, bo zeby ja wymienic trzeba znow zdjac zacisk. Ogolnie praca dosc prosta a mozna zaoszczedzic kilkadziesiad zł ;)

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
w zrobo to sam umiescilem wlasnie ten temat ze zdjeciami-ale z tego co czytalem rowniez wynika ze jesli tarcze sie kwalifikuja do wymiany to najlepiej to robic kompletem..nowe tarcze i nowe klocki, ale jesli tarcze jeszcze dadza rade to nie ma co wpedzac sie w koszta i wymienic przy nastepnej okolicznosci
Opublikowano
w zrobo to sam umiescilem wlasnie ten temat ze zdjeciami-ale z tego co czytalem rowniez wynika ze jesli tarcze sie kwalifikuja do wymiany to najlepiej to robic kompletem..nowe tarcze i nowe klocki, ale jesli tarcze jeszcze dadza rade to nie ma co wpedzac sie w koszta i wymienic przy nastepnej okolicznosci

 

Dokładnie do tego tak podszedłem. Moglbym na nich jezdzic ale ja zawsze musze miec na TipTop wszystko :] Wiec jak tylko z Austrii wroce zakladam nowki ;) Kwestia jeszcze tylko na jakie sie zdecydowac... :roll:

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.