Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
powiedzcie mi drodzy koledzy prawde czy na waszych betach tez pojawiaja sie ogniska rdzy?? jak to mozliwe przeciez auto jest ocynkowane mialem audi i nie mialem grama rdzy a w e39 mam na tylnej klapie fakt ze male ale sa ogniska rdzy oraz na tylnym pasie miedzy klapą a zderzakiem nie wiem czy to taka przy padlosc czy moze byla walnieta? moje audi bylo walone kilka razy mialo 15 lat i nic wiec dziwna sparawa a jesli chodzi o moja bmw to moze i byla gdzies z tylu otarta ale po sciagnieciu tapiserek w bagazniku w kole zapasowym itp nie ma zadnych nierownosci zadnych wgniecen profile są idealne wiec nawet jesli byla gdzies szurnieta to z pewnoscia delikatnie stad moje pytanie czy u was jest podobie???
:))))))))
Opublikowano
na mojej nie ma ani śladu rdzy az dlatego kupiłem to auto bo blachark w stanie wzorowym heh ale zobaczymy jak długo, jak wywalą zimą tony soli na drogi to sadze ze napewno cos sie pojawi :mad2:
Opublikowano

u mnie w touringu jest rdza dookoła tylnej szyby....i to duzo duzo ;]

a na karoserii jest wszystko ok!

co do soli w zime to wystrczy ja spłukać przd wiazdem do garażu i tyle,

Aleksander Malanowski
Opublikowano

Rdza na klapie w E39 jest znanym problemem, element ten byl dostarczany przez dwoch czy trzech producentow i u jednego z nich wyszly problemy techniczne z ocynkiem. Oczywiscie problem wyszedl po paru latach i nie dalo sie zareagowac odrazu, bo nikt nie wiedzial ze cos takiego wystapi.

Do tej pory auta jezdzace w niemczech podlegaja kulancji na ten element i jak komus ruda wyjdzie, to wymieniaja klape bez szemrania.

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

ja mam jedno miejsce gdzie jest mikro rdza na tylnej klapie ale jest to spowodowane tym ze obudowa rejestracji ocierala i sie stało.

 

Wiec powod jest mechaniczny i z winy uzytkownika ( nie mnie bo juz tak kupilem ) a nie wada fabryczna .

 

A tak nawiasem to kazde autko kiedys zacznie rdzewiec .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rdza na klapie w E39 jest znanym problemem, element ten byl dostarczany przez dwoch czy trzech producentow i u jednego z nich wyszly problemy techniczne z ocynkiem. Oczywiscie problem wyszedl po paru latach i nie dalo sie zareagowac odrazu, bo nikt nie wiedzial ze cos takiego wystapi.

Do tej pory auta jezdzace w niemczech podlegaja kulancji na ten element i jak komus ruda wyjdzie, to wymieniaja klape bez szemrania.

 

nie jest tak rozowo, e39 mialy gwarancje na 6 lat, aso w de pozytywnie rozpatruje gwarancje, tylko pod warunkiem ciaglego serwisowania samochodu (pelna ksiazka serwisowa), sporo nt. temat jest na niemieckich grupach dyskusyjnych

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Rdza na klapie w E39 jest znanym problemem, element ten byl dostarczany przez dwoch czy trzech producentow i u jednego z nich wyszly problemy techniczne z ocynkiem. Oczywiscie problem wyszedl po paru latach i nie dalo sie zareagowac odrazu, bo nikt nie wiedzial ze cos takiego wystapi.

Do tej pory auta jezdzace w niemczech podlegaja kulancji na ten element i jak komus ruda wyjdzie, to wymieniaja klape bez szemrania.

 

nie jest tak rozowo, e39 mialy gwarancje na 6 lat, aso w de pozytywnie rozpatruje gwarancje, tylko pod warunkiem ciaglego serwisowania samochodu (pelna ksiazka serwisowa), sporo nt. temat jest na niemieckich grupach dyskusyjnych

 

dlaczego nie rozowo :wink: kupujac auto i podpisujac umowe w ktorej pisze ze auto musi byc serwisowane zeby podstawa gwarancja nie przepadla a tych wymogow sie nie spelnia, to sorry :twisted:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

najczęściej widać korozję na drzwiach (wszystkich) na łączeniu blachy poszycia zewnętrznego z ramą drzwi tą co do niej zakładamy tapicerkę . wygląda to jak chlorokauczuk a w żeczywistości jest dużą ilością rdzawych pęcherzyków pod lakierem i jest dobrze aż odpadnie cały pasek lakieru . No i progi i podłoga kumpel co ma warsztat blacharski pokazywał mi że w autach bezwypadkowych ale dawno sprowadzonych nasza sól zżera pogłoge a naprawa do łatwych nie należy bo pod nogami pasażera jest kupa elektroniki i główny kabel "+" .

a swoją drogą czy wie ktoś co za moduły są pod nogami pasażera ?

Opublikowano

u mnie podobnie jak u alexandraM tylna klapa tzn oprawka tylnej szyby (taka czarna) jest skorodowna dosc dosc i tak jak dajan napisal czyli w drzwiach zaczynaja sie pojawiac delikatne ogniska w okolicach laczenie poszycia zew ze srodkiem. Po za tym wszystko OK.

 

Ale nie ma co sie ludzie dziwic, moja auto np juz ma prawie 10 lat (10.97), nie jest garazowane i nie bylo, w dodatku nasz klimat i solanka zima na ulicach no i nie ma cudu.

Opublikowano
U mnie w tds z 97 roku i przejechaniu ponad 300.000 km rdzewieją drzwi kierowcy od dołu. Z koleji e36 z 95 roku ani śladu.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.