Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich.no i w koncu sie dopchalem do speca od kompow,elektroniki itp.gosc wiecznie nie ma czasu ale przestalem pol dnia u niego i udalo sie.

 

do rzeczy:

 

podlaczyl mi auto pod kompa,popikal,popatrzal i stwierdzil co nastepuje:

 

-kat wtrysku powinien byc zdaje sie 3 stopnie a jest 8 :shock:

 

-dawka wtrysku wydaje sie buc ciut za mala

 

wiecej usterek nie stwierdzono.

 

teraz pytanko jako ze nie jest to mala odchylka od normy,ciekawi mnie czy jest to do wyregulowania na pompie,czy moze faktycznie ktos zle poskladal rozrzad.co prawda jutro jestem umowiony,z kolejnym poleconym czlowiekiem,ktory ma sie zajac ustawieniem tego jak nalezy,ale tak miedzy czasie moze ktos sie wypowie.

 

pytanie kolejne:komp niestety nie pokaze czy wtryski dobrze rozpylaja,i tak mysle nad zakupem rozpylaczy.wiem ze poprzedni wlasciciel wymienil wtrysk sterujacy,natomiast co do pozostalych nie mam zadnych informacji,a jak mam zaplacic za sprawdzenie tych co sa,to wole dolozyc i wsadzic nowe,tyle ze auto nie zostawia zaslony dymnej,co mogloby wskazywac na ich uszkodzenie,i zastanawiam sie czy pakowac sie w koszty,ale z drugiej strony,jesli mialoby to cos pomoc,to nie jest droga impreza.znalazlem rozpylacze za 43 zl/sztuka...

 

co myslicie?

Opublikowano

witam ponownie.bylem dzis na ustawieniu kata wtrysku,i jako ze nie bylo zbyt wiele czasu,to po znajomosci gosc ustawil mi na ucho kat,przy ktorym wedlug niego silnik pracuje najlepiej.wsiadlem,przejechalem sie dos spory kawalek,i co prawda nie bardzo mialem jak pocisnac,ale faktycznie,duzo lepiej sie zbiera,pod gorke przy 120 km/h i 4 biegu,mozna nawet sie jeszcze rozpedzac,niestety dalsze proby,za kilka dni jak wylece w dluzsza trase.

 

niestety jednak zauwazylem,ze o ile po ustawieniu kata,silnik jest zywszy,o tyle gorzej odpala,tzn dluzej musze krecic.dl pewnosci wstawilem drugi zawor zwrotny za pompa,tj.na wezy powrotnym,oraz wrocilem do przezroczystych wezykow,i zauwazylem ze niekiedy po zgaszeniu silnika wezyk powrotny robi sie pusty,czyli w jakims stopniu jednak schodzi paliwo z pompy.rozwazalem nieszczelnosc,ale pompa jest sucha z kazdej strony.dodam ze jesli np.silnik pracuje,gasze go i od razu zapalam to odpala idealnie,a jak odczekam dluzsza chwile to juz ciezko.

 

moze ktos podpowie...

 

pozdrawiam

Opublikowano

prawdopodobnie cofnal i ci zaplon przez co auto jest mocniejsze, ale bedzie tez gorzej zapalac...

 

do tego potrzeba czujnik zegarowy - odchylek to 0.02 mm wiec na oko nie da sie ustawic...

 

a co do uciekajacego paliwa.. z tego co wiem w pompie wtryskowej jest zaworek ktory za to odpowiada, moze sie powoli konczy...

 

zobacz tez czy pompa paliwa znajdujaca sie w zbiorniku dziala i czy jest czysta Czesto jest zanieczyszczona przez co gorzej tloczy paliwo...

Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)
Opublikowano

pompa w zbiorniku dziala,i jest wyczyszczona.co do zaworka w pompie,to na pewno juz sie skonczyl,dla tego pewnie ktos wczesniej zalozyl taki zaworek.

 

podjade i go jeszcze przycisne,zeby mi z zegarem poustawial.

Opublikowano

WITAM

Turbina wymieniona, ale wydaje mi się że jeszcze coś jest nie tak. czy ktoś z użytkowników tds`a może mi napisać ile powinien pójść na 2 i na 3 biegu aż do odciecia . Mój idzie na 2 biegu 90 km/h. To mało??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakieś znajome mi to zagadnienie,tylko...Ale mniejsza o to.Mój,nie wiem ile na 2gim i 3cim biegu"wyciąga"ale na pierwszym biegu-75km/h.a na ostatnim 220/h. :lol:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Choćbyś miał 100000000 koni mechanicznych na tej skrzyni biegów co masz teraz i silnik kręcił się dalej do 4500 obrotów to prędkość na każdym biegu będzie taka sama jak w każdym innym TDSie z taką samą skrzynią biegów.

Może poprostu lepiej lub gorzej przyspieszać, ale prędkość pozostaje ta sama. Prędkość maxymalna może się różnić dopiero na 5 biegu- zależna np od kondycji silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Blazey123,powiedz tak gwoli ciekawości nie tylko mojej,bardzo Cię proszę;gdzie te nieszczęsne filterki się konkretnie znajdują w TDSie?Oczywiście mowa o E34. ok?:wink:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
hmm, auto nadal wydaje mi się słabe ,rozbędza się do 140km/h przyzwicie ,ale dalej to już trzeba długo czekać zanim coś do przodu pójdzie., jakieś propozycje?? może zwiększyć mu dawkę paliwa na początek??
Opublikowano
a tak w kontekscie zwiekszania dawki,to robi sie to mechanicznie przez przesuniecie nastawnika z wykozystaniem podpiecia pod kompa,czy samym kompem?
Opublikowano
silnik dlatego tak pracuje gdyż jego sterownik jest w tak zwanym trybie awaryjnym, oznacza to tylko tyle, że możliwości sterowania silnika są ograniczone celem bezpiecznego zjazdu do serwisu

 

a napisz kolego co te twoje mechniki sprawdziły - ale rzetelnie[/quot

 

bingo kolego

mialem transita ktory mial przestawiony rozrzad o zabek i tez komp pozwalal mu tylko na jazde awaryjna a polegalo to na tym ze ze komp nie pozwalal turbinie

pozdro

Opublikowano
hmm, auto nadal wydaje mi się słabe ,rozbędza się do 140km/h przyzwicie ,ale dalej to już trzeba długo czekać zanim coś do przodu pójdzie., jakieś propozycje?? może zwiększyć mu dawkę paliwa na początek??

 

ja bym nic nie kombinowal tylko poprostu jechal na diagnostyke [ dla chlopakow z okolic polecam aniola w czewie

Opublikowano
może jeszcze ktoś da jakieś propozycje?? byłem podłączyć go na komp. nie wykazuje żadnych błędów, dla mechanika,który specjalizuje się w bmw to wszystko jest ok. Ale ja nie czuje że jeżdże tds`em .
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

i jak?wypowie sie ktos na temat zwiekszania dawki?jak to sie robi?

 

gdzies na forum czytalem ze ktos wlasnorecznie przesuwal nastawnik i wyregulowal sobie bardzo ladnie.

 

z tego co zrozumialem z tamtych postow,to w celu zwiekszenia dawki trzeba go przesunac w strone kabiny,i to najbardziej by mnie interesowalo,gdyz komputer wykazal za mala dawke.nie wiem tylko jakie mam szanse na nie zwalenie czegos.oczywiscie rozumiem ze sa to bardzo male odleglosci i trzeba sporo uwagi i umiaru przy tej czynnosci,ale moze ktos moglby wyjasnic?

Opublikowano
Jak jestes chory to idziesz do lekarza - Jak tedesikowi cos dolega to koniecznie musi go osłuchać jakis doktorzyna , tez sie skłaniałbym w strone przestawionego rozrządu . Zabecalujesz ze 200 stówki za ustawienie ale będzie jeżdzic ! A nawet jesli sie mylimy co do rozrządu to dobry mechanik sobie da rade . Gdybyś był z krakowa to mógłbys zajrzeć na Szczecińska 6 tam są najwieksi specjaliści na Polske południową od tds-ów . :modlitwa:
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW
Opublikowano

widzisz kolrgo,bylem u poleconego mechanika,posluchal,i od razu stwierdzil ze zle pracuje ale z winy wlasnie ustawienia pompy,natomiast po ustawieniu na sluch widac ze byl z siebie zadowolony,pozatym stwierdzil ze jak na ten rocznik to silnik pracuje pieknie i nie ma do niego zastrzezen.wrazenie zrobil,niestety auto jak smigalo 150 km/h tak smiga dalej,choc moze troche lepiej sie zbiera,ale predkosc max nie wzrosla.nie wiem juz co o nim myslec,czy walic do niego i zmusic do dzialaia z zegarem,czy szukac kolejnego?

 

dodam ze polecil mi go specjalista od diagnoz komputerowych,ktory de facto wywiazal sie z zadania,o czym pisalem wczesniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.