Skocz do zawartości

[E46] Centralny Zamek Fabryczny i problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
daniel...naprawde od serca radze Ci wymien te przekazniki, za 2szt. zapłacisz 50zł wiec nie sa to duze pieniadze. Ja jestem zagorzałym przeciwnikiem jakis kombinacji, najlepiej zrobic cos raz a konkretnie :) Aby wyczyscic styki tego przekaznika musisz poprostu zniszczyc ich obudowe, inaczej nie dostaniesz sie do srodka !!! No a wtedy nie beda juz one hermetyczne, idzie zima, dostanie sie tam wilgoc i narobisz sobie jeszcze wiekszych problemow- a niepotrzebnie. Pozdrawiam serdecznie
  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmm, a mnie się wydaje że przyczyna może być prozaiczna i nie zawsze leży w przekaźnikach. Po stronie pasażera drzwi dużo rzadziej się używa /przynajmniej u mnie/, a warunkiem odryglowania drzwi jest 'wyskoczenie' do góry tego dzyndzla i to on odpowiada za nieodbezpieczanie drzwi. U mnie najwyrażniej siłownik nie ma na tyle siły żeby go wypchnąć całego tylko czasami blokuje go w połowie albo tylko nim ruszy ale go nie wypycha. Można spórbować wyjąć tulejke w której on się porusza i wtedy opór będzie na pewno mniejszy.

 

Oczywiście z elektrycznego punktu widzenia brak mocy /prądu/ w siłowniku może być spowodowany 'słabym' przejsciem na przekaźniku ale może najpierw sprawdzić prostsze i mniej inwazyjne rozwiązanie.

 

Pozdro.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Mam ten sam problem z centralnym zamkiem w mojej E46 , ale też nie wiem jak go rozwiązać , proszę o pomoc jeśli ktoś wie co jest nie tak.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, nie moge znalesc w sieci nigdzie tego przekaźnika siemensa V23084-C2001-A303 , prosze o pilną pomoc :)

 

pozdrawiam

Opublikowano
Witam, nie moge znalesc w sieci nigdzie tego przekaźnika siemensa V23084-C2001-A303 , prosze o pilną pomoc :)

 

pozdrawiam

 

Kolego, jakbys sie pofatygował kilka postów wyzej to w jednym z nich kolega LaRocco podał link do sklepu internetowego z elektroniką, tam jakbys w okienko wyszukiwania wpisał ten własnie symbol co to go tutaj zamiesciłes to by Ci wyskoczył JEDEN wynik wyszukiwania z orginalnym przekaźnikiem siemens za 25pln. Właśnie przed sekunda sprawdziłem i jest.

ja czasem nie rozumiem jak mozna pisac posty w topicu, którego sie nawet nie czyta

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

witam, ostatnio problem z centralnym zamkiem dotknął i mnie, post ten jednak pomógł, cała operacja zajęła 3 godzinki, przekaźniki kupowałem tu: http://www.aphelektra.com/cgibin/shop?info=216vd&sid=4e53c307 25 zł za szt. teraz wszystko jest ok, centralny się otwiera za każdym razem.

 

 

 

Aha zapomniałem podziękować kolegom :cool2:

Edytowane przez Ryniu

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano

No i super :cool2:

 

U mnie 3 dni....... kupa stresów, nerw itp.........

do tego stracone 2 dni w robocie że o spóźnieniu jednego dnia nie wspomnę.... do tego jeden dzień bez wycieraczek pogoda oczywiście z deszczem aha i brak autoalarmu na całą noc... (dodatkowe koszty...)

a miało być tak pięknie, wszystko w jeden dzień 1-2h max roboty, wszystko gotowe i na miejscu miało być....

a o kosztach szkoda pisać....

Opublikowano
mówię całkiem serio to jest problem skorodowanych kabli w podłodze jest ciepło i wnętrze schnie dlatego nie ma przejścia rozbierz podłogę i sprawdź a ja ci gwarantuję że to to. są tam dwa mostki oddzielny do szyb usytułowiony wyżej i ten od centralnych ułożony niżej i bardziej podatny na korozję jestem w 100% pewny że to to ja już na tym zęby zgryzłem całą wiązkę przeleciałem i okazało się że to właśnie tu wina leży więc mówię proponuje tam sprawdzić możesz to zrobić sam i to za darmo nic nie kosztuje a podziękujesz później

 

Ale gdzie dokładnie szukac tych połączen i jak sie tam dostac?

U mnie problem nie ma chyba zwiazku z upałem wiec raczej wykluczam przekaznik i sklaniam sie ku szukania przyczyny w kablach i połączeniach...

Opublikowano
mówię całkiem serio to jest problem skorodowanych kabli w podłodze jest ciepło i wnętrze schnie dlatego nie ma przejścia rozbierz podłogę i sprawdź a ja ci gwarantuję że to to. są tam dwa mostki oddzielny do szyb usytułowiony wyżej i ten od centralnych ułożony niżej i bardziej podatny na korozję jestem w 100% pewny że to to ja już na tym zęby zgryzłem całą wiązkę przeleciałem i okazało się że to właśnie tu wina leży więc mówię proponuje tam sprawdzić możesz to zrobić sam i to za darmo nic nie kosztuje a podziękujesz później

 

Ale gdzie dokładnie szukac tych połączen i jak sie tam dostac?

U mnie problem nie ma chyba zwiazku z upałem wiec raczej wykluczam przekaznik i sklaniam sie ku szukania przyczyny w kablach i połączeniach...

 

Sam bym sie za to osobiście nie brał, poza tym pół samochodu trzeba rozebrać, co za tym idzie na pewno z 2 dni roboty w słoneczny dzień ...

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Mam problem polegajacy na tym ze powiedzmy raz na 10 otwarc centralnego zamka nie chce sie otworzyc :( . Pilot wtedy nie otwiera, a jak przekrece kluczyk w drzwiach kierowcy to otwieraja sie tylko drzwi kierowcy , przycisk otworzenia centralnego na tunelu srodkowym takze nie dziala . Wiec to napewno nie wina samego pilota zreszta sprawdzalem i na obu kluczykach mam tak samo . Po kilku minutach (powiedzmy 5 min) wraca wszystko do normy - tj otwieram centralny pilotem lub przyciskiem na tunelu srodkowym . Ale jest problem jak czasami sie to zatnie a autem jedzie wiecej jak 1 osoba bo po prostu nie moze druga osoba wejsc do auta :( . :mad2:

 

E46 touring 12.2000r.

 

Ktos mial podobny problem ? :doh:

 

pozdr.

dzieki

Piotrek

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
nie latwiej wymienic baterie i zaprogramowac pilot :jawdrop: 100% skutecznosci :!: i nie sluchaj podpowiedzi typu ,, wymien przekaznik" :mad2: pozdrawiam

 

Baterie w tym kluczyku ? Poza napisane jest, ze sprawdzane z dwoma kluczykami.

Opublikowano

Kup przekazniki, wymontuj centralke, ZANIEŚ do jakiegos elektronika zeby wymienil. Ciesz sie super pracujacym centralem.

 

Odnosnie tego zanoszenia - ja mimo dosc sporych umiejetnosci władania lutownicą nie dałem rady (skonczylo sie na "odrutowaniu" plytki dodatkowymi przewodami), dlatego lepiej niech zrobi to ktos ze stacja lutowania goracym powietrzem. Pozdr!

Xdrive

Koder

Opublikowano (edytowane)

Dzieki Panowie a szczegolnie duze dzieki dla tomasz'af za PDFa opisujacego po kroku co i jak - szkoda ze po niemiecu :? .

 

zmienia sie 2 czy wszystkie 4 sztuki przekaznikow (sorki moze to jest w tym PDFie ale nie znam niemca, dobrze ze foty tam sa :8) ) ?

 

dzieki

pozdr.

Piotrek

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
nie latwiej wymienic baterie i zaprogramowac pilot :jawdrop: 100% skutecznosci :!: i nie sluchaj podpowiedzi typu ,, wymien przekaznik" :mad2: pozdrawiam

 

Nie latwiej przeczytac dokladnie moj post i nie pisac glupot ? Sorki ale naprawde meczy mnie juz to ze ludzie nie czytaja postow poprzednich a pisza odpowiedzi .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

wiesz co piotres u mnie to nie przekaźniki dziś wziąłem drugi kluczyk i zamykanie działa tylko na rugim przycisku LOCK(nie mam alarmu) a otwieranie tylko na pierwszym przycisku, trzeci otwiera bagażnik ale tym kluczykiem nie odpalę auta nie wiem co jest grane?

Pozdro dla Wszystkich.

Opublikowano
wiesz co piotres u mnie to nie przekaźniki dziś wziąłem drugi kluczyk i zamykanie działa tylko na rugim przycisku LOCK(nie mam alarmu) a otwieranie tylko na pierwszym przycisku, trzeci otwiera bagażnik ale tym kluczykiem nie odpalę auta nie wiem co jest grane?

Pozdro dla Wszystkich.

 

to ja mam inny problem . bo u mnie jak juz nie dziala to nawet przycisk na desce rozdzielczej do zamka nie dziala a nie tylko piloty.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

http://www.aphelektra.com/p/pl/216vd/przekaznik+12vdc+podwojny+siemens+v23084-c2001-a303.html

 

Wiec jeden przekaznik kosztuje 25 zl - kupic 2 czy zmienic wszystkie 4 szt. ? :roll: Ten koles od PDF'a zmienial tylko 2 szt ...

 

Ktos ma doswiadczenie w tej kwestii ?

 

pozdr.

dzieki

piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Ktos ma doswiadczenie w tej kwestii ?

 

Jak masz elektryke z tyłu to masz 4 jak masz tylko korbke to 2. Ot cala filozofia

Xdrive

Koder

Opublikowano

mam elektryczne szyby tylko z przodu . W zyciu bym swoja droga nie pomyslal ze sterownik centralnego ma zwiazek z elektrycznymi szybami :oops: .

 

Wiec zamawiam 2 szt.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
mam elektryczne szyby tylko z przodu . W zyciu bym swoja droga nie pomyslal ze sterownik centralnego ma zwiazek z elektrycznymi szybami :oops: .

 

Wiec zamawiam 2 szt.

 

Mało tego, na tej plytce są tez przekazniki m.in od wycieraczek, oraz np elementry odpowiedzialne za podswietlanie kabiny. Ot taki ci moduł komfortu ;)

Xdrive

Koder

Opublikowano
mam podobny problem (tzn. mialem do dzis) pojechalem do serwisu i tam stwierdzili ze kluczyk nie laczy sie z modulem centarlnego a odpowiedzialna za to jest bateria w kluczyku bo ,, kluczyk z modulem jest w stalym kontakcie" wymienili mi baterie w obydwu kluczykach i zaprogramowali i powiem szczerze ze jak reka odjal. powiedzieli jeszcze zeby uzywac kluczykow na zmiane czyli co jakis czas zmieniac a i ze przekaznika sie wymienia chyba ze wogole nie mozna otworzyc a wtedy to nie przekaznik a caly modul bo u nich tak wystepujue ,, swoja droga to jak zasugerowalem im ze to moze przekaznik to zaczeli sie smiac i odpowiedzieli ze chyba naczytalem sie podpowiedzi supermechanikow z jakiegos forum" pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.