Skocz do zawartości

[E46] Centralny Zamek Fabryczny i problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na starym zamku:

- działa centralny zamek - nie działa czujnik otwartych drzwi

Na nowym zamku z anglika:

- nie działa centralny zamek w ogóle, nie reaguje ani z pilota ani z przycisku - działa czujnik otwartych drzwi :mad2:

  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam wszystkich forumowiczów, u mnie sprawa wyglądała tak: nie działał centralny z pilota w kluczyku. Jako pierwszy sprawdziłem kluczyk, napięcie na akumulatorze było ok tak więc poskładałem go i pojechałem do elektronika, tam w celu sprawdzenia celowałem w takie urządzenie kluczyk okazał się na 100% OK, następnie przeglądanie forum i decyzja padła na wzmacniacz antenowy (samochód 2005r kombi lokalizacja wzmacniacza tylna klapa). Diagnoza trafiona, zamontowanie używanego wzmacniacza, zakodowanie kluczyka i wszystko działa. Powodzenia innym i dziękuję za informacje na forum. Pozdrawiam Piotr.
Opublikowano
Witam. Piszę ponieważ nie mogę nic znaleźć na mój temat. Może mi ktoś wyjaśnić skąd te braki napięcia. Całą sytuacja miała po kupnie auta nie działa centralny tz po przejechaniu się szło go zamknąć ale to wszytko. Pomyślałem aku ok zamówiłem wymieniłem udało się zakodować także spoko. Po dwóch miechach zaczął krzaczyć nieraz działał od razu nieraz po paru naciśnięciach. Rozebrałem go na nowo sprawdzam napięcie 2,4V. Pobudziłem go zasilaczem tak 4V na 20 sek. wskoczyło 2,9V złożyłem go do kupy i spoko działa bez kodowania ale tylko na chwile praktycznie jeden dzień także znowu na stół i znowu spadek napięcia na 2,6V. Cewkę w kluczyku sprawdzałem i ma przejście także spoko dostałem się do stacyjki i sprawdziłem wtyczkę, która jest podpięta właśnie pod nią i po włożeniu kluczyka podaje napięcie około 3V ale po jej odpięciu nie idzie zapalić auta owszem kontrolki się palą ale nic z tego. Myślałem że jest tam tylko napięcie do drugiej takiej cewki aby ładować aku ? Jeżeli jest taka druga cewka w stacyjce to czy jest jakiś do niej dostęp jak ją sprawdzić bo skoro napięcie dochodzi do stacyjki a w aku spada to tak jak by była przerwa po drodze. Ma może ktoś jakiś pomysł co można jeszcze sprawdzić. Przyciski na tunelu działa kluczy też ale tylko jak ma napięcie jak tylko spadnie od razu lipa
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam problem z centralnym zamkiem, który zaczął się już w zimę, a ostatnio sam go pogorszyłem :mad2: Początkowo mogłem pilotem otworzyć samochód, ale zamknąć tylko w określonych sytuacjach. Po otwarciu drzwi kierowcy nie dało się tego zrobić, ale otwierając którekolwiek inne lub bagażnik nie było z tym problemu. Dodatkowo po tankowaniu i otwarciu oraz zamknięciu klapki od wlewu mogłem już normalnie zamknąć samochód z pilota. Przekopałem forum i czytałem o antenie w tylnej klapie, która działa, bo wtedy pilot nie działałby w ogóle. Wyczyściłem przekaźniki w module komfortu i zero zmian. Całą sprawę pogorszyłem próbując zaprogramować na nowo kluczyk, co skończyło się tym, że teraz pilot w żadnym z nich nie działa. Poprzednio oba piloty działały w sposób jaki opisałem wcześniej. Czy winnym na 90% będzie moduł komfortu w sensie któryś z procesorów/coś, czy ktoś ma jakiś jeszcze inny pomysł?
Opublikowano

Akumulatorek w kluczyku

 

Tylny wzmacniacz antenowy

 

Moduł komfortu

 

to tyle

 

zacznij od wzmacniacza i akumulatorka koszty groszowe wzmacniacz około 25zł akumulatorek 18

Opublikowano
Takie cuda dzieją się najczęściej z powodu wypalonych styków w przekaźnikach modułu komfortu. Koszt przekaźnika nieduży, gorzej z robocizną. Stki siedzą w "tunelach " i bez odsysania cyny się nie uda. Dodatkowo zabezpieczona płytka też nie jest łatwą do przebycia rzeczą. Ja zleciłem wylutowanie i wlutowanie panu w zakładzie naprawy sprzętu rtv. Kosztowało całe 10 złotych i kłopot z głowy :cool2:
Opublikowano
Przekaźniki czyściłem, antena i akumulatorki działają na 100%, bo oba piloty zawsze otwierały i prawie zawsze zamykały drzwi przed moja próbą zakodowania ich. Problem z zamykaniem pojawiał się tylko po otwarciu drzwi kierowcy, gdy ich nie ruszałem, a otwierałem inne, to wszystko było ok. Postaram się podmienić moduł komfortu (o ile znajdę w Szczecinie moduł o takich samych numerach) i zobaczymy.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam mam pytanko po zmianie baterii w pilocie a następnie zakodowaniu pilota.. przy zamykaniu z pilota odsuwa się szyberdach do góry, nie działają też również odsuwanie i zamykanie szyb z pilota po przytrzymaniu... a (działało wcześniej) :( ... jest opcja programowania szyberdachu do kluczyka? Na dzień dzisiejszy nie mogę sprawdzić poprzez włożenie kluczyka w zamek ponieważ rozleciała się wkładka i kluczykiem kręcę w prawo i lewo bez żadnych oporów....
Opublikowano

Witam mam podobnie... środka zamyka elegancko.. kluczyk w drzwiach też zamyka

 

natomiast z pilota jak mu się uwidzi..raz otworzy raz nie.. przeważnie tylko klapę bagażnika otwiera

 

ale co dziwniejsze.. gdy próbuje z kluczyka zamknąć nic lipa..raz na 20 razy uda się otworzyć... ale gdy rozebrałem kluczyk i nie mam go w obudowie już tylko płytka wyjęta+dociskam palcem baterię i otwieram to mogę w kółko otwierać i zamykać...

 

ale jak tylko włoże w obudowę to już lipa...

 

kluczyk oddałem do seriwsu RTV na wymianę akumulatora+poprawnie wszystkich styków na płytce..koszt 20zł jutro mam odebrać i zobacze co i jak

 

albo.. coś ze wzmacniaczem antenowym

Opublikowano
Tracs, napisz co z tym pilotem, bo ciekawy jestem. Mam podobnie, ale u mnie w ogole jest dziwny motyw. Nie zamyka z pilota tylko po otwarciu drzwi kierowcy. Gdy otworze z pilota, pozniej bagaznik lub jakiekolwiek inne drzwi, to jest ok, a otworze drzwi kierowcy, to juz musze zamykac kluczykiem. Obstawiam u mnie modul komfortu, moze w ktoryms mikroprocesorze cos sie przestawilo i stad te cyrki. Po weekendzie wroce do PL, podmienie go i zobacze co bedzie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Brawo Stanisławie! Chociaż jedną usterkę udało się naprawić :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam są różne przypadki z centralnym zamkiem ale nie mogłem wyszukać mojego problemu a więc tak mam bmw e90 2008 problem polega na tym że otwieram samochód z pilota wszystkie drzwi się otwierają lecz tylko jedne mają problem guziczek nie wiem jak to nazwać skacze i się zamyka dodaje filmik żeby było jasne na czym polega ten problem sprawdzałem bezpieczniki ale są dobre. może ktoś z was miał ten sam problem?????????????????????

https://www.youtube.com/watch?v=AAuQWJF7zqA&feature=youtu.be

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Ja mam inny problem

Mianowicie pilot chodzi OK tzn zamyka z pilota ,otwiera nie ma problemu. Problem jest wtedy gdy chcę otworzyć lub zamknąć drzwi z kluczyka, raz zamkną/ otworzą się tylko drzwi kierowcy a raz wszystkie. Do dam jeszcze że zginęło mi domykanie szyb z kluczyka i z pilota.

Gdzie tkwi problem. Zamek (te blaszkę) wymieniałem już 2 krotnie w przeciągu 2 lat.....

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, po przeczytaniu wielu tematow nadal nie rozjasniła mi się kwestia czy jeżeli nie działa mi tylko centralny zamek z pilota to czy można wykluczyć moduł komfortu?

Zamykanie i otwieranie na konsoli działa prawidłowo, po otworzeniu kluczykiem wszystkie drzwi sie otwieraja i zamykaja, zapala się rownież swiatlo w aucie po otwarciu.

Probowalem zakodować kluczyk lecz nic sie nie działo.

 

E46 sedan 2000r kluczyk poliftowy.

 

Ew. Jezeli ktos zna ogarnieta osobe z Warszawy, ktora ogarnie temat to czekam na kontakt.

Opublikowano

Moduł jest sprawny skoro wszystko po za kluczykiem działa, ostatnio kumpel tez nie mógł dojść do ładu z kluczykiem, rozebrał pół auta a ja od niechcenia zakodowałem mu kluczyk choć twierdził że próbował wcześniej - kluczyk miał tak wymiętolone przyciski że trudno było 3 razy przycisk pod rząd wcisnąć.

W 2gim miał padniętą baterie.

Opublikowano

Próbowałem wiele razy kodować lecz to nie przynosiło porzadanego rezultatu. Nic się nie działo.

Sprawdzilem napiecie na akumulatorku w kluczyku wyszlo 3,2 V a przy nacisnietym przycisku spadalo do 2.8 V.

Czy da się jakos sprawdzic czy sygnał z pilota dochodzi do urzadzenia ktore go odbiera w tym przypadku do wzmacniacza ?

Opublikowano
Ale to ci sie nagle stalo czy od poczatku tak masz? Ja mialem dokladnie tak samo, po prostu sprzedawca wlozyl byle jaki modul komfortu ktory nie powinien w tym samochodzie byc. Odpisz numery z modulu, wejdz na realoem i wpisz swoje numery VIN, znajdz w odpowiedniej kategorii jaki masz miec symbol, czesto pasuje kilka do danego auta. Druga sprawa ze musi byc on tez odpowiednio zaprogramowany.
Opublikowano

Witam,

Miałem podobną sytuację, kupujac swoje e46. Nie działał kluczyk. Podobne jak większość z nas wymieniłem alumulator w kluczyku niestety bez rezulatu. Po wizycie u elektryka okazało się że padła elektronika w kluczyku. Elektryk posiadł urządzenie, które przyłożył do kluczyka. Podczas naciskania przycisków powina zapalać sie dioda na tym testerze. Nie zapaliła się. Finał kupiłem drugi kluczyk używany, przelutował za 20 zeta pestkę od immo i działa już 2,5 roku.

Podsumowując polecam dobrego elektryka, który będzie w stanie stwierdzić czy kluczyk wogóle wysyła jakiś sygnał.

 

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.