Skocz do zawartości

[E46] Centralny Zamek Fabryczny i problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zadajesz pytanie ale my nie wiemy jaki to model ani rocznik, daj nam szansę aby Ci pomóc !

Podam Ci linka jak inni otwierali viewtopic.php?f=75&t=180510

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przepraszam, już piszę.

Problem dotyczy BMW E46 316i - 1.9 benzyna sedan z 1999

 

Przejrzałem wątek do którego mnie odesłałeś. Co prawda dotyczy on innego modelu,

ale spróbuję podłączyć akumulator do oświetlenia bagażnika. Może zadziała pilot.

Opublikowano

Podłączenia akumulatora do oświetlenia bagażnika nic nie pomogło.

Czy ktoś ma jakiś pomysł ?

Opublikowano
Da się otworzyć maskę silnika z zewnątrz. Wyjmij nerki (lub wydrzyj przy takiej jak teraz temperatura). Powinieneś widzieć bolce maski. Odkręca się je płaskim kluczem od maski i zostają one w zamkach a maska odskakuje.
Opublikowano
Dzięki za info. Już w przekaźniki się zaopatrzylem. Gdzieś na forum trafiłem na informacje, że w Krakowie w DH Wanda jest gość który to sprawnie może zrobić, więc spróbuję tam. :)
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Już w przekaźniki się zaopatrzylem.

Gdzie kupowałeś? Muszę u siebie zrobić...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie wymiana nic nie dała, prawdopodobnie wina była po stronie zamka. Na szczęście problem był po stronie pasażera i nie występował często.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
No, ale to taki pierwszy strzał do sprawdzenia ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Dzisiaj mój zamek też odmówił posłuszeństwa :evil:

Problem polega na tym że autko jest zamknięte a centralny z pilota już od jakiegoś czasu też nie działa :(

Ma ktoś z was jakiś sprawdzony sposób na otwarcie tych drzwi ?

może spróbować jakoś obniżyć tylną szybę ? (jest na korbkę )

tylko czy da się potem otworzyć auto od środka ?

myślałem też o rozwierceniu plastiku klamki w miejscu gdzie zamek jest przykręcony śrubą od środka i w ten sposób wyciągnięcie całego zamka na zewnątrz .

:cry2: Co robić?

Opublikowano

Problem rozwiązany :lol:

Wystarczyło kilka drewnianych klinów, breszka+szmatka dwie długie listewki, trochę sznurka i tylne szyby sterowane korbką :norty:

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jednak ten zamek wygląda inaczej niż ten co naprawialem, miałem plastikową obudowę którą była przymocowana nitami wiedz w Twoim przypadku lutownica się nie sprawdzi. Przeglądałem trochę eBay-a i nie mogę nic znaleźć, żadnych zestawów naprawczych do zamka (oprócz cylindrów) wiedz nawet jak byś rozwiercil nity nie mógłbyś go reanimować. Zostaje chyba tylko wymiana bo już szukałem czy ktoś naprawiał ale instrukcje są tylko do wymiany.

 

Spróbuj nasmarować zamek WD40, jesli pomoże to zdemontowac i nasmarować.

 

PS. Mikro przełącznik znajdziesz ale jeśli to mechaniczną część jest zepsuta to ciężko będzie z naprawą.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Zamki wymieniłem ale chciałem naprawić stare wiem że nie działają w nich jakieś funkcje w jednym pamiętam że otwierał się tylko od srodka drugi nie pykał dzialał ciszej i dało go się otworzyć od środka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to rozwierc nity i zobacz czy wiadac jakies mechaniczne uszkodzenie, jesli ich nie ma to powinien byc mikroprzelacznik. Jego dzialanie mozna sprawdzic multimetrem mierzac opur (chyba bo nie ja mierzylem tylko znajomy) i wymiana popwinna zalatwic sprawe. Jesli Ci sie uda go naprawic to pisz, bedzie dla potomnych :)

 

W tym jednym mogl tez silniczek wysiasc, da sie go sprawdzic bateria 9W jesli kilka razy pochodzi a pod oporem wyzionie ducha to on bedzie winny, tak mialem kiedys w oplu, pod bateria dzialal a jak go zamontowalem pochodzil kilka razy i nie otwieral dekla do tankowania

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Mam zasilacz stabilizowany 1A od 1-15,5 więc myslę że się coś da zrobić. Mówisz o nitach na tej czesci metalowej czy mogę je sciąć szlifierką. Kolejne pytanie jak sprawdzić zamek jeżeli nie mam możliwości podłączenia w aucie znasz moze opis pinów który za co odpowiada
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zamek drzwi kierowcy

 

Pin 1 Sygnal zaryglowania, centralny, drzwi kierowcy

Pin 2 Sygnal zaryglowania, centralny, wszystkich zamkow

Pin 3 nie podlaczony

Pin 4 Masa

Pin 5 Sygnal odryglowania, centralny, wszystkich drzwi

Pin 6 Sygnal odryglowania drzwi kierowcy

Pin 7 Sygnal zaryglowania drzwi kierowcy

Pin 8 sygnal otwartych drzwi

Wtyczka

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/wds/fd6781de-c72d-4007-9c0b-85269c4d1d77_zpsdee2edfb.png

 

Wtyczka pasazera

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/8f58f026-92bb-4f01-b930-3cf79c5a38d3_zps509fd5b6.png

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Mam podobny problem!!! Dzisiaj przestal dzialac centralny zamek, w ogole nie reaguje!!! I od strony kierownicy kluczykiem tez nie chce sie otworzyc!!!! Jedynie to bagaznik normalnie dziala!!!! JAK DZWI OTWORZYC???? :mad2: :mad2: :mad2:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie i Panie, mam problem z centralnym zamkiem. Otwieranie i zamykanie z pilotów działa w 100%, ale z kluczyka mogę tylko zamknąć drzwi, gdy próbuję otworzyć, otwierają się tylko drzwi kierowcy. Po otwarciu tychże drzwi wyje alarm. Podsumowując nie działa otwieranie auta kluczykiem.

 

Opiszę od początku jak do niego doszło. Przy przymrozkach jakie niedawno nas nawiedziły, zamarzała mi klamka od drzwi kierowcy, czyli jak nią otworzyłem drzwi, to przymarzała jakaś część odpowiedzialna za blokadę drzwi po ich zamknięciu. Skutkowało to wym że jadąc gdziekolwiek musiałem trzymać drzwi aby na zakręcie się nie otworzyły. Problem ustępował po wizycie w ciepłym garażu. Postanowiłem rozkręcić cały mechanizm, wysuszyć itd. Wyciąłem klamkę zewnętrzną kierowcy, cały mechanizm zamka z drzwi kierowcy. Pojawiły się dwa problemy, czyli prawie całkiem przerwana linka od klamki zewnętrznej, oraz bolec od stacyjki który wychodzi z klamki zewnętrznej do mechanizmu w środku jest do wymiany ponieważ miał zerwane mocowanie. Linkę klamki zewnętrznej wymieniłem, oraz zamówiłem zestaw naprawczy zamka http://allegro.pl/bmw-3-e46-98-04-wkladka-zamek-zestaw-naprawczy-l-i4918178869.html. Po wymianie linki i bolca wysuszyłem całość i skręciłem na miejsce w drzwiach.

 

Czy winowajcą będzie omawiany przez Was przekaźnik, czy też coś źle złożyłem?

 

Pod boczkiem mam nie podpiętą jedną wtyczkę, czy to może być powód awarii?

 

http://imagizer.imageshack.com/img537/9125/ZsiXZs.jpg

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Witam. Posiadam BMW E46 320D Touring 2000r. Mam taki problem ze swoim pilotem. Czasami działa a czasami przestaje. Posiadam klucz taki jak na zdjęciu poniżej. Kiedy chcę otworzyć auto to nie otwiera, a lampka w środku auta się zapala tak jak by otworzyło auto. Zamykanie i otwieranie bagażnika działa bez problemu. Przycisk w środku auta obok przycisku do awaryjnych też czasami działa a czasami nie i te plastiki mi się tam ruszają i zastanawiam się czy może tam przy tym przycisku nie robi coś zwarcia i jak by cały czas trzymało zamek. Mogę wtedy otworzyć tylko wkładając klucz do zamka i tylko mi otwiera drzwi od kierowcy, kiedy ciągnę za klamkę od środka to drzwi pasażera też się nie chcą otworzyć tak jak by ten cycek chciał wyskoczyć, ale coś go trzyma, klamka nie stawia oporu. Do tego jeszcze nie wiem czy ten mój klucz jest rozbieralny bo chciałem wymienić w nim baterię to mi gość powiedział, że on powinien się ładować w stacyjce, że nie jest rozbieralny bo jest sklejony i można go tylko otworzyć rozwalając go. Na drugim kluczu jest to samo, zamyka auto, ale nie otwiera. Macie jakieś porady? Może ten klucz da się normalnie rozebrać żeby wymienić baterię czy jak?? images?q=tbn:ANd9GcSVI-0Onv2d61jYrrXOP8Viv2rncQY75MqO4S9yNJxxvkreJZwQFw
Opublikowano
A jak sprawdzić czy padł? Teraz akurat działa, ale nie wiadomo ile podziała... Nie chcę mieć takiej sytuacji, że pojedzie gdzieś pełne auto a później będzie trzeba wchodzić przez jedne drzwi :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Raczej moduł komfortu padł jeszcze nie całkowicie, poszukaj jest na forum kilka tematów wymiany elementów w module komfortu, podobno styki tam korodują i dlatego

raz działa a raz nie dział, niektórzy sami wymieniają te elementy lub zlecają osobom które się tym zajmują, ewentualnie wymiana na używany i kodowanie modułu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.