Skocz do zawartości

[E46] Centralny Zamek Fabryczny i problem


mlody_act

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
poobserwuję jeszcze trochę do następnej takiej akcji i zobaczymy. Jak nie to będzie trzeba wymienić, żeby nie stanął gdzieś 100km od domu.

 

Kup w sklepie z częściami samochodowymi preparat do konserwacji elektroniki, spryskujesz nim elektronikę, w module zabezpiecza przed wilgocią i usuwa korozje

Moduł komfortu masz za schowkiem, aby się dostać trzeba odkręcić schowek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kluczyk powinien być rozbieralny, zobacz z tyłu, pod minimaskowniczką są 2 małe wkręty na krzyżak,

BMW przewidziało akumulatorki na 10 lat, ładujące się po włożeniu kluczyka do stacyjki,

wymiana powinna pomóc, jeśli nie to moduł lub przekaźniki ( choć serwis twierdzi że absolutnie nie ),

także kombinuj, u mnie po wymianie baterii dalej jest tak samo ... ale w zimie, latem bolce odskakują za 1-ym razem,

zatem chyba moduł choć sam nie wiem

może sam siłowniczek już słaby, ale trzeba wtedy chyba cały zamek wymienić i nie wiem czy czasem nie wiąże się to z kodowaniem

Edytowane przez adi ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam duży problem z otwarciem samochodu, bmw e46 320d 99r.

Centralny nie chodził (chodził jak chciał), wymieniłem przekaźniki i było ok. Po jakimś czasie przestał, nie wiem czy wina przekaźników czy baterii w kluczyku.

Jakiś czas otwierałem drzwi tylko z kluczyka, aż nagle próbuje otworzyć, zamek chodzi w prawo, lewo i nic. Z pewnością padła wkładka. Tylko samochód jest cały czas zamknięty, nie mogę go otworzyć pilotem. Włożyłem nową baterię i nic, dalej nie mogę otworzyć.

To kwestia tego, że kluczyk muszę od nowa zakodować? Mogę jakoś zakodować nie wchodząc do samochodu?

Jest jakiś sposób? Czy trzeba się posunąć aż do wybijania szyby?

Proszę o pomoc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki.nie doczytałem, ze nie możesz wejść do środka. Masz składane siedzenia z tyłu? Możesz pokombinowac od bagaznika (tylne drzwi otworzyć)

 

Wysłane z mojego GT-I8260 przy użyciu Tapatalka

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli musiałeś zamknąc z pilota jak nie mozna klamką od środka otworzyc . Chyba nie masz wyjścia z tą szybą

 

Zamykałem z kluczyka, bo pilot już jakiś czas mi nie chodził. A mimo to klamką nie da rady otworzyć, dla pewności próbowałem przy trzech drzwiach i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje bo byłem własnie sprawdzić podwójnie rygluje ,jak już wywalisz szybe to przekreć stacyjke na zapłon to sie rozrygluje i otworzysz drzwi już od środka albo przyciskiem na środkowej konsoli ,bawiłem się teraz z 20 minut na różne sposoby :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie :D Dzięki :) jeszcze mnie ciekawi czy jakby dało radę maskę jakoś otworzyć (o ile się da, czy też jest jakoś dodatkowo zamknięta), czy da się jakoś zrobić spięcie, żeby włączyć zapłon. Bo wtedy odryglowałby się i można by za klamkę pociągnąć drutem. No, ale w sumie już szybę zamówiłem :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam. Mam problem z zamkiem centralnym. Gdy otwieram samochód z pilota czasami otworzy się całe auto a czasami tylko bagażnik i w środku zapalają się światła jakby auto było otwarte ale cypki nie wyskakują do góry. Gdy nie mogę otworzyć z pilota otwieram dzrzwi kluczykiem i wtedy wyskakuje tylko cypek od dzrzwi kierowcy reszta dzrzwi jest nadal zamknięta. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Niestety w mojej Coupecie pojawił się problem z centralnym zamkiem a dokładniej ze sterowaniem z pilota (nic nie działa).

Po zakupie auta wszystko działało, później raz zadziałało raz nie, więc pomyślałem że to bateria w pilocie, kupiłem oryginalną, wymieniłem i nic...

Dodam że zamykanie/otwieranie drzwi z przycisku w konsoli środkowej działa zawsze za każdym razem jak i otwieranie kluczykiem w drzwiach.

Z tego co mi wiadomo moduł komfortu jest padnięty wtedy kiedy są też problemy wlaśnie z przyciskiem na konsoli a on działa bez zarzutu.

Słyszałem że może to być wzmacniacz antenowy który znajduje się w tylnym lewym słupku, tylko pytanie czy faktycznie ma on coś wspólnego z centralnym zamkiem ?

Ponoć sygnał z pilota idzie pierwsze do niego a następnie do modułu komfortu.

Jeśli ktoś może coś poradzić, będe wdzięczny :)

Pzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.