Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zmieniłem popychacze hydrauliczne i pojedynczy poranny glosny klekot zanikł ale zostały hałasy "disla" przez ok 2s przy pierwszym porannym uruchomieniu silnika. Co jest jeszcze nie tak ?

Opublikowano

Witam

Ten poranny klekocik,to efekt suchego rozrzadu.

{Po prostu walek jest suchy i musi nabrac oleju.

Ja za namowa mechanika wlalem preparat utzrymujacy film olejowy na metalowych czesciach silnika i tego zjawiska nie mam,bo na walku i krzywkac jest caly czas warstewka oleju.

pozdrawiam

Opublikowano

U mnie tez czasem pojawia sie tek klekotr przy rozruchu, alt to jak autko soi dłuuuugo niezapalane.

 

Przebieg od fabryki mam 126 tys. i chodzi miodzio.

Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
Witam

Ten poranny klekocik,to efekt suchego rozrzadu.

{Po prostu walek jest suchy i musi nabrac oleju.

Ja za namowa mechanika wlalem preparat utzrymujacy film olejowy na metalowych czesciach silnika i tego zjawiska nie mam,bo na walku i krzywkac jest caly czas warstewka oleju.

pozdrawiam

 

 

Możesz podać nazwę tego preparatu?

http://img253.imageshack.us/img253/2586/bokxk5.jpg
Opublikowano
Wlasnie...czasami tez to zauwazam...tak wiec nie wiem czy to dobrze czy do bani... :roll:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
Witam

Ten poranny klekocik,to efekt suchego rozrzadu.

{Po prostu walek jest suchy i musi nabrac oleju.

Ja za namowa mechanika wlalem preparat utzrymujacy film olejowy na metalowych czesciach silnika i tego zjawiska nie mam,bo na walku i krzywkac jest caly czas warstewka oleju.

pozdrawiam

 

 

Możesz podać nazwę tego preparatu?

To Liqui moly,dodatek do wszystkich olejow.

Ja kupilem na allegro,ale pewnie mozna i gdzie indziej

Opublikowano
Przy wymianie popychaczy ogladalem rurke z której płynie olej na wałek rozrzadu i bylem niezle zaskoczony poniewaz otwory w tej rurce przez ktore plynie olej są tak malutkie jak głowka szpilki i osobiscie nie wyobrazam sobie jak przez tak male otwory moze przeplynac olej mineraly szczegolnie zima kiedy gestnieje a te dodatki zageszczacze do olejów to moim zdaniem zatkaja te maciupkie otworki. U mnie silnik przy rozruchu zaczyna pracowac jak disel juz przez 15s i nie mam pojecia co sie moze dziac w moim silniku mimo wymienionych popychaczy ale dodatkow nie zamierzam wlewac, szkoda walka i innych elementow rozrzadu chyba ze te dodatki nie wplywaja na gestosc oleju.
Opublikowano

w starszych modelach bmw urzyj olej 10w 40 jest to polsentetyczny olej.nie zalecany olej mineralny.klekot diesla -popychacze do wymiany za jakis czas.zrobisz wczesniej zaoszczedzisz koszty walka rozrzadu.

chyba ze sprzedajesz mozesz troche zatuszowac podanymi srodkami klekot

Opublikowano
Czyli siada pompa oleju ? Moge sprawdzić ciśnienie ale jakie powinno być minimalne i maxymalne ?
Opublikowano
Czyli siada pompa oleju ? Moge sprawdzić ciśnienie ale jakie powinno być minimalne i maxymalne ?

Odczep sie od pompy oleju :P

Jakby dawala za male cisnienie ,to by sie palila kontrolka!

Po prostu m 40 takie sa!Po jakims czasie trzeba wymieniac caly rozrzad i tyle.Mozna tez jezdzic tymi bocianami do u...j smierci,tylko beda coraz slabsze i glosniejsze!

pozdrawiam

Opublikowano
Mozna tez jezdzic tymi bocianami do u...j smierci,tylko beda coraz slabsze i glosniejsze!

pozdrawiam

 

Byle nie za długo, bo wyklepie gniazda zaworowe w głowicy :mrgreen:

Opublikowano
Zauwazylem ze teraz nawet jak silnik ostygnie ale jest jeszcze cieply to tez slychac klekoty jak w dislu, a szczegolnie przy dodaniu gazu, bardzo mnie to denerwuje, autko jest dynamiczne ale te chalasy mi sie niepodobają, co dokładnie wydaje takie dźwieki jesli rozrzad to dla czego? nowe popychacze sa zatwarde ? zawory sie ruszaja ? autko jest dynamiczne oleju nie bierze osiagi ma katalogowe ale ten klekot disla niedaje mi spokoju.
  • 4 lata później...
Opublikowano
ja wymienilem popychacze na starym walku dosc startym... i co klekocze dalej ale napewno jest duzo lepiej niz było
Opublikowano

Miałem do niedawna ten sam problem.

W pierwszej kolejności wymień podstawę mocowania filtra oleju. Jest w niej zaworek, który utrzymuje olej "na górze" silnika i nie pozwala mu zlecieć do miski. Gdy zaworek się zużywa/uszkadza, olej ścieka do michy i podczas następnego rozruchu (po jakimś czasie) pompa musi ponownie wtłoczyć olej do obiegu, co chwilę trwa, a rozrząd faktycznie pracuje wtedy na sucho. Tak przynajmniej jest w m50, m52, m30 i jeszcze paru innych silnikach - podejrzewam, że i u Ciebie również.

Poszukaj sprawnej używki na allegro. Tutaj masz ją na rysunku:

http://static.bmwfans.info/images/epc/OTk3X3A=.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.