Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ... czy ktoś mi może powiedzieć czy te tarcze ścierają się dobrze:

 

http://www.e-czesci.pl/DSCN0806.jpg

 

http://www.e-czesci.pl/DSCN0807.jpg

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
  • Członkowie klubu
Opublikowano

U mnie rdzawe naloty są po bardzo długim postoju ...ale normalnie cała powierzchnia tarczy powinna być srebrna a nie jej cienki pasek

 

Hamujesz tylko połową mocy ..... :worried:

 

Pozdro

Mario

Opublikowano

Wymieniłem same tarcze bo klocki były w 50% a teraz wydaje mi się , że te klocki albo się inaczej tarły poprzez złe tarcze (które były wcześniej).

 

Dodam , że tak jest z dwóch stron.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
troszke niebardzo zrobiles zostawiajac stare klocki, poprostu klocki sa dopasowane do starych tarcz, jeszcze troszke i sie wyrownają, beda "brac rowno"
www.auto-optima.pl
Opublikowano
Już nic nie wymieniaj. Po tygodniu klocki ci się zrównają z nowymi tarczami , chyba, że naciśniesz mocno hamulec to je faktycznie mozesz ładnie wykrzywić ale te ATE na normalnych nowych klockach się krzywią.
Opublikowano
Już nic nie wymieniaj. Po tygodniu klocki ci się zrównają z nowymi tarczami , chyba, że naciśniesz mocno hamulec to je faktycznie mozesz ładnie wykrzywić ale te ATE na normalnych nowych klockach się krzywią.

 

Potwierdzam w 100%. Miałem straszne jaja jak założyłem komplet ATE. Po przejechaniu może 1000 km kierownica przy chamowaniu zaczeła wpadać w bardzo mocne wibracje (i całe auto też). Gieły się jak naleśnik, chociaż w serwisie BMW nie odrazu na to wpadli. Dopiero jak wszystko posprawdzali, przetoczyli tarcze, 500km był spokój i apiać od nowa. Teraz mam komplet oryginalnych, 5000km i spokój.

Opublikowano
Już nic nie wymieniaj. Po tygodniu klocki ci się zrównają z nowymi tarczami , chyba, że naciśniesz mocno hamulec to je faktycznie mozesz ładnie wykrzywić ale te ATE na normalnych nowych klockach się krzywią.

 

Potwierdzam w 100%. Miałem straszne jaja jak założyłem komplet ATE. Po przejechaniu może 1000 km kierownica przy chamowaniu zaczeła wpadać w bardzo mocne wibracje (i całe auto też). Gieły się jak naleśnik, chociaż w serwisie BMW nie odrazu na to wpadli. Dopiero jak wszystko posprawdzali, przetoczyli tarcze, 500km był spokój i apiać od nowa. Teraz mam komplet oryginalnych, 5000km i spokój.

 

kurde cos w tym jest

 

mam nowiutkie ate, wymienilem bo stare tarcze byly krzywe i walilo mi lekko przy hamowaniu, z reszta byly juz dosyc podjechane

 

i znow czuje lekkie wibracje, a zaraz po wymianie ich nie bylo

 

wiec chyba znow sie wykrzywily...

e38 chyba lubi krzywic tarcze

 

kurde, ale oryginalne troche przydrogawe

 

a ate byly i tak najdrozsze z zamiennikow, dziwili sie w sklepie ze sie uparlem akurat na drozsze ate a nie jakies np textary

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
ja mam komplet tarcze i klocki ATE i nie zauwazylem zadnych nieprawidlowosci. przejechalem na nich jakies 4-5 tys. km.
http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
Opublikowano

...a dzień dobry ,bardzo szanuję "7" ale to co zrobiłeś z tymi hamucami...

ups:) ,Ja mam małą 3, za chwil kilka również czeka mnie wymiana ukł.hamulcowego w przodzie - ale zakładam komplet,cały ,nowy.

Uważam że na tym układzie nie ma co oszczędzać.

pozdrawiam

Unnamed

Opublikowano
Tarcze się wyrównały i wszystko wróciło do normy (...) Jeżeli klocek ma 70% to po jakiego grzyba go wyrzucać > jedynie co można było zrobić to lekko wyrównać go (papierem)
www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

...a dzień dobry ponownie.teoretycznie masz rację,ale wątpie by to tarcze się wyrównały??? klocek w sam sobie jest bardziej podatny na ścieranie niż tarcza,teraz piszesz że 70 %- a WCZEŚNIEJ 50% !!!

Czy dla Ciebie 20 % to jest nic? ???

Nie kumam CIę .Masz elegancką 7 a wg. mnie szporujesz na Jej utrzymanie????

Ale ciesze się że pomimo takiego błędu hamulce dotarły się i jest wszystko oki :)

pozdrawiam serdecznie

Unnamed

Opublikowano

Poza forum wszyscy mówili mi że klocek się dotrze na tarczy w ciągu 2 tygodni ! jednak nie dawało mi to spokoju i zadałem pyatnie na forum gdzie każdy mówił że zrobiłem błąd.

Teraz wiem że błędu nie zrobiłem bo klocek się ładnie dotarł do tarczy i wszystko wróciło do normy.

 

Czy oszczędzam kase na hamulcach ?

Najłatwiej jest wymienić wszystko . Trzeba przyjąć balans racjonalnych wydatków i wydaje mi się że tak własie zrobiłem zostawiając stare klocki.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
...a dzień dobry ponownie.teoretycznie masz rację,ale wątpie by to tarcze się wyrównały??? klocek w sam sobie jest bardziej podatny na ścieranie niż tarcza,teraz piszesz że 70 %- a WCZEŚNIEJ 50% !!!

Czy dla Ciebie 20 % to jest nic? ???

Nie kumam CIę .Masz elegancką 7 a wg. mnie szporujesz na Jej utrzymanie????

Ale ciesze się że pomimo takiego błędu hamulce dotarły się i jest wszystko oki :)

pozdrawiam serdecznie

Unnamed

Wątpie żeby olejus oszczędzal na tym aucie :nienie:

Nie znasz historii auta więc nie stawiaj takich zarzutów :wink:

Jeśli klocek był prawie nowy to wystarczyło lekko go wyrównać i po sprawie. Klocek dopasowuje się do tarczy a nie na odwrót więc wszystko będzie oki :cool2: w sumie już jest :wink:

Pozdrawiam

Marzenia sie spełniają-->mam E38 :)

Moja historia

Opublikowano

Witam w wolny dzień kolegów.

Paranoją jest to co czytałem o oszczędności na hamulcach. Jestem ciekaw kto z Was wymienił chociaż raz przewody hamulcowy lub je dokładnie sprawdził a jako diagnosta dodam ,że to masowy problem wersji E38 i E46.

 

Nigdy nie słyszałem , że tarcze wymienia się razem z klockami w parze. W parze to się skarpetki wymienia :D druga sprawa że ten klocek zawsze się dotrze do tarczy :cool2:

 

Oczywiście nie jestem zwolennikiem tarcz ATE dlatego olejus Wielki Minus dla Ciebie bo takie kupiłeś :P :P :P :P :P

 

Wątpie żeby olejus oszczędzal na tym aucie

Ja też wątpie bo znam te auto chyba lepiej niż on sam.

Opublikowano

Ja wymiłem przewody ale na ATE haha przód i tył tak na marginesie :D

Wracam jeszcze do tych procentów starcia klocków bo napisałem 50% a później 70% .

 

70% mówił galwan jak je oglądał a 50% mówił mechanik :D

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
Ja wymiłem przewody ale na ATE haha przód i tył tak na marginesie

 

Nic nie mam do ATE tylko osobiście nie kupił bym klocków ani tarcz tej firmy .

Powiedz lepiej Galwan czy masz już 728????

 

Na Naszym forum dałem odpowiedź ( www.kantyka.de/bmw7 )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.