Skocz do zawartości

Podłaczenie Alarmu do centralny zamek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam tylko sterownik bez alarmu i tam sa dwa przewody otworz-zamknij to weglug zdjec trzeba tylko je tam wlutowac pod te piny na zdjeciach?
Opublikowano
Tak jest tylko zanim zaczniesz lutować to poskrop te piny wczesniej nozykiem by zdrabac tam lakier izolacyjny powodzenia
Opublikowano

Tak jak obiecałem Niedziela wiec.....

Wszystko pod schowkiem pasażera moduł ten co na zdjęciu

Co do centralnego:

Żółta wtyczka sterowanie + pin 17 przewód biało czerwony zamykanie po wydłużeniu sygnału domykanie, pin 4 otwieranie niebiesko czerwono żółty.

Co do kierunków:

Wyłącznik od awaryjnych przewód brązowo niebieski podajemy – i na jednym przewodzie sterujemy sobie kierunkami (wystarczy zastosować przekaźnik)

Co do wyłączników drzwi:

Zielona wtyczka piny 2,3 brązowo szary i brzozowo niebieski odseparować diodami

Klapa:

Brązowo biały za tylnią lampa kierowcy przewody schodzące w dół od klapy

Zasilanie:

Jak kto woli pod kierownica złącze od stacyjki, lub przy module czarna wtyka przewód czerwono zielono żółty.

Po stacyjce:

Zielony przewód pod kierownica w złączu od stacyjki lub we złączach koło modułu trzeba poszukać (u mnie był to przewód koloru fioletowo białego)

 

Odcięcie i inne podłączenia jak już chcecie, jak ktoś czegoś nie będzie wiedział niech pyta na GG, ale myślę ze jeżeli nie z opisu to z foto

:D

http://img150.imageshack.us/my.php?image=kierunkijx4.jpg

http://img150.imageshack.us/my.php?image=bmwalarmjq9.jpg

Opublikowano

Dzięki za info "ruleczka".

Nie mogłem się doczekać odpowiedzi i podłaczyłem się pod przewody siłownika centralnego po stronie pasażera za schowkiem.

Jakby ktoś chciał się podłączy w ten sposób to : trzeba przeciąc brązowo-czerwony przewód (w wiązce będą dwa jeden z nich jest od domykania szyb a drugi od siłownika) po przecięciu prawidłowego siłownik od centralnego powinien przestac działać. Należy się podlutowajeszcze pod przewody brązowo-biały w żółte paski (zamykanie) biało-szary (otwieranie).

http://www.aukcjoner.net/gallery/103436_central_bmw.html

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich.

Pozwolę sobie odświeżyć temat.

Alarm mam podłączony zgodnie z tym co napisała ruleczka i wszystko działa bez problemu za wyjątkiem ryglowania zamków. Gdy zamykam auto kluczykiem nie ma tego problemu. Sygnał + z alarmu podłączony do pinu 17 żółtej wtyczki jest za krotki aby drzwi sie ryglowały? Jeśli tak to jak wydłużyć ten sygnał? Czy do tego celu potrzebne są jakieś specjalne przekaźniki czy można to zrobić domowym sposobem?

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Maciek

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Musisz mieć alarm z wydłużonym czasem zamykania, ale bodajże nie jest na dwa razy przekręcenie kluczyka żeby zaryglować? może to zrobić domowym sposobem przekaźniki i odpowiedni kondensator

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.