Skocz do zawartości

Podłaczenie Alarmu do centralny zamek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

odrazu mówię ze szukałem na forum podobnych tematów ale sie niczego konkretnego nie dowiedziałem

 

a mianowicie mam alarm z wyjsciem na centralny zamek i chciałbym go podłaczyć do oryginalnego centralnego wiem ze jest on sterowany + ale gdzie najlepiej jest sie wpiąć i gdzie znajduje sie centralka od zamka w moim aucie

E36 318 92 rok

z góry dzieki za odp.

Opublikowano
po prawej stronie za schowkiem , czarne plastikowe pudelko z zolta wtyczka, zasloniete jakims komputerkiem w aluminiowej obudowie, wiec trzeba odkrecic. sterowanie plusami przewaznie na niepodpietych pinach, ktorych - sprawdzisz kontrolka (zarowka miedzy + a piny), wiec musisz sie dolutowac wewnatrz, lub dorobic piny (nie polecam). nie daj sie wrobic w podlaczanie sie pod drzwi, trzeba rozcinac kable, a z punktu widzenia elektroniki to polsrodek. jesli masz w aucie funkcje komfort, domykanie drzwi przy trzymaniu kluczuka to po prostu wydluz impuls (mowie o wpieciu sie w modul za schowkiem)
Opublikowano
Witam

 

odrazu mówię ze szukałem na forum podobnych tematów ale sie niczego konkretnego nie dowiedziałem

 

a mianowicie mam alarm z wyjsciem na centralny zamek i chciałbym go podłaczyć do oryginalnego centralnego wiem ze jest on sterowany + ale gdzie najlepiej jest sie wpiąć i gdzie znajduje sie centralka od zamka w moim aucie

E36 318 92 rok

z góry dzieki za odp.

 

Jak sie uporasz Kusto z tym centralnym to pamietaj, ze jestem nastepny w kolejce do podlaczenia :D Powodzenia i Pozdro :D

Opublikowano
Koledzy moze ktoś wie który to bedzie kolor przewodu??? bo niby sprawdziłem gdzie sie pojawia plus na przewodzie a jak podaje plus na ten przewód nic sie nie dzieje pomocy mam zdjecie tego swojego ale nie umiem wkleic
Opublikowano
przeczytaj dokladnie moj post. w niektorych modelach jest zolta, u ciebie biala wtyczka. impulsy sa w pustych pinach, czyli tam gdzie nie ma kabli.
Opublikowano
Zerknij na moje foty (podałem wcześniej linka) i zobaczysz gdzie należy się wlutować.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano

dokladnie FLASH u mnie jest biała ale nie moge zerknac gdzie nie ma przewodów bo one wychodza z boku w jednej wiazce

 

VICI patrzyłem na Twoja Fotke nawet sobie ja wydrukwowalem tam zastosowales dwa rezystory i jedna diode czy to tak powinno byc? jezeli tak podaj parametry ale tez to dla mnie dziwne bo niby podawałem plus na te piny i nic sie nie dzialo

Opublikowano
rezystorów niby nie musi być, ale czytałem gdzieś na .de stronie, że dla bezpieczeństwa lepiej dać 100kOhm. Dioda jest po to, aby przy impulsie zamykania szedł w jednym momencie impuls na pin chyba 19 (kierunek przewodzenia od 24 do 19). Wtedy zamki się od razu zaryglują i włączy się fabryczny alarm, jeżeli taki posiadasz.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
Acha, diody również nie musi być jeśli nie chcesz aby się ryglowały zamki. Dioda to zwykła prostownicza.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
Zerknij na moje foty (podałem wcześniej linka) i zobaczysz gdzie należy się wlutować.

 

Fotki fotkami , a może by siakiś schemacik - może być odręczny...

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
tu kolega Vicia mi wytumaczył na gg jak ma to być zrobione zaden schemat nie potrzebny bo nawet nie ma co tu rysować poprostu z tych pinów robisz wyjscia na zewnatrz sprawdzasz podajac nap który zamyka a który otwiera i od np. Alarmu z wyjsciem na centralny podpinasz sie pod te wyprowadzenia. Z racji iż kazdy alarm ma przewaznie sterowanie minusami (-) to musisz zastosować przekaźnik po jednym na kazdy przewód czyli 2. ja bede zabierał sie za to we wtorek wiec potwierzdze to co pisze. pozdrawiam
Opublikowano
z rozmowy w kolegą Viciem doszedłem do wniosku że ich nie trzeba i diody tez nie trzeba stosować tylko kolega (ambitny popieram) gzieś kiedyś wyczytał że warto sie zabespieczyć na jakieś ewentualności a ze koszt nie duży to wlutował jezeli już to było pisane jakie rezstory i jaka dioda wiec bez tego też działa
Opublikowano

rezystory to 100kOhm, nie trzeba ich niby

a dioda zwykła prostownicza służy do ryglowania zamków przy zamykaniu

 

jednego i drugiego nie musi być, ale ryglowanie się przydaje bo po wybiciu szyby delikwent na wyciągnie bolca i nie otworzy drzwi :)

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano

Witam ponownie zrobiłem tak jak kolega Vicia mówił tyle ze kupiłem te rezystorki 100kom i są z duże wiec zostawiłem tylko diode do ryglowania drzwi, miałem taki sam moduł jak na zdjeciach kolegi vicia :clap:

 

 

Crazyrados nie widziałem takiego czegos ogolnie to w samochodach marki bmw pierwszy raz zakladalem alarm wiec mialem ca centralke inna ale jezeli bedziesz mial juz jakies info na ten temat podziel sie ze mna bo zawsze kilka informacji warto miec wiecej :roll2:

Opublikowano
Gość chciał tani to mu zamontowałem freeway wizzard za 135 zł ale ma czujniki ruchu, czujnik wstrzasowy odciecie zapłonu, antynapad, do wykożystania funkcje komfort do zamykania okien i 2 kanał np na otwieranie klapy bagażnika z pilota, pozatym ma wyjscie na centralke dla niego swiat, sam mam to i nie nazekam wszystkie opcje mam wykożystane tyle ze w golfie tylko załuje bo teraz sa kluczyki styzoryki ale to w przyszłości pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
:D Mam taki sam moduł jak #Crazyrados# w Coupe z 96r z domykaniem i opuszczaniem szyb po otwarciu, bede z nim walczył od poniedziałku to moze cos podpowiem jak dojde co do czego :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.