Skocz do zawartości

wskaźnik poziomu benzyny w baku a gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ma do was pytanko (zwłaszcza tych co co mają gaz). Zaobserwowałem ostatnio, że poziom paliwa w baku podczas dłuższej jazdy Wro-wawa-wro. Zmniejszał się wraz z przebywanym kilometrami, a jechałem na gazie. Dziwne no nie.Potem doszedł do minimum, świeciła się rezerwa. potem wszystko nagle wróciło do normy bo wskaźnik zaczął wskazywać 20L i znowu schodził. I tak parę razy. do 20L i min. W baku powinienem mieć ok 50-60dm3 benz. W wyszukiwarce znajdywałem pytania i odpowiedzi nt. skoków wskaźnika i zawieszającego się pływaka, ale chyba to nie to. A może jednak to. Proszę o jakieś sugestie, wskazówki. W sumie mi to nie przeszkadza bardzo, chociaż palenie się rezerwy trochę wkurza.

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Darek

Opublikowano
tak jest w prawie każdym E34, było juz na ten temat jakis czas temu. ja mam tak samo. Przypuszczam ze to jakis układ elektroniczny ktory mierzy ilość paliwa tylko przy przekreceniu kluczyka a potem odchylenia liczone są już powiedzmy cyfrowo ;). Niestety nie zmienisz tego u musisz sie z tym pogodzić i do tego przyzwyczaić.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
tak jest w prawie każdym E34, było juz na ten temat jakis czas temu. ja mam tak samo. Przypuszczam ze to jakis układ elektroniczny ktory mierzy ilość paliwa tylko przy przekreceniu kluczyka a potem odchylenia liczone są już powiedzmy cyfrowo ;). Niestety nie zmienisz tego u musisz sie z tym pogodzić i do tego przyzwyczaić.

 

dzięki barto za info. Myślałem, czy tego się nie "zlikwiduje" montując układ odcinający pompę paliwa. Wtedy pompa nie tłoczy i jakiś cudowny układ przepływowy nie ma czego mierzyć.

Taka odcinka pompy działa na zasadzie takiej, że jak zawory gazowe się przełączą to impuls odcina prąd do pompy paliwa. Jak przełączamy na gaz to wtedy impuls odblokowuje prąd do pompy. (lub w bardzo podobny sposób)

 

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Darek

Opublikowano

ja u siebie jak przelacze na gaz to mam taki wylacznik ktory odcina mi prad do pompy paliwa(bp) i pompa nie dziala, ale i tak wskaznik ilosci paliwa faluje czasem, tak jak u Ciebie :)

 

devro.

Opublikowano
ja u siebie jak przelacze na gaz to mam taki wylacznik ktory odcina mi prad do pompy paliwa(bp) i pompa nie dziala, ale i tak wskaznik ilosci paliwa faluje czasem, tak jak u Ciebie :)

 

devro.

 

No nie wiem czy to dobre rozwiązanie z odłanczaniem pompy. Z tego co wiem to jak jedziesz na gazie to tłoczone paliwo schładza wtryski i jest mniejsze prawdopodobieństwo zatarcia . Oczywiście w baku powinno być troche paliwa :8)

 

Pozdrawiam Michał525i.

Pozdrawiam wszystkich chorych na tzw chorobe BMW :)

http://img500.imageshack.us/img500/4504/06102004bmwe34series5m5resize3.jpg

Opublikowano
ja u siebie jak przelacze na gaz to mam taki wylacznik ktory odcina mi prad do pompy paliwa(bp) i pompa nie dziala, ale i tak wskaznik ilosci paliwa faluje czasem, tak jak u Ciebie :)

 

devro.

 

No nie wiem czy to dobre rozwiązanie z odłanczaniem pompy. Z tego co wiem to jak jedziesz na gazie to tłoczone paliwo schładza wtryski i jest mniejsze prawdopodobieństwo zatarcia . Oczywiście w baku powinno być troche paliwa :8)

 

Pozdrawiam Michał525i.

Jak to jest z wtryskami i chłodzeniem/smarowaniem benzyną przy pracy silnika na gazie. Słyszę to już któryś raz od różnych ludzi ale nikt mi nie potrafił wyjaśnić jak to naprawdę jest/działa?

 

Dla mnie wtrysk to taka końcówka z zaworkiem, który otwiera się w odpowiedniej chwili i wtryskuje miszankę powietrzno - gazową /lub benzyna - powietrze i nie wiem gdzie tu miejsce przy p[racy na lpg na smarowanie ich benzyną. Poza tym słyszałem, że się końcówki mogą zatrzeć. Owszem gaz jest suchy i jak przepalę parę litrów PB95 to się przesmaruje ale ciągłe smarowanie to jakoś w to nie wierzę, choć przyznam, że nie znam dokładnej budowy wtryskiwacza.

 

Jeżeli możesz Michał525 to trochę to mi rozjaśnij.

Pozdrawiam

Darek

Opublikowano

Z tego co wiem to gaz nie jest podawany wtryskami tylko razem z powietrzem , a paliwo tłoczone jest w obiegu zamkniętym i chłodzi szyne wtryskową. Jeśli się mylę to proszę o poprawkę.

 

Pozdrawiam Michał525i.

Pozdrawiam wszystkich chorych na tzw chorobe BMW :)

http://img500.imageshack.us/img500/4504/06102004bmwe34series5m5resize3.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaciekawił mnie ten temat ,zwłaszcza wypowiedż MICHAŁa 525i.Ja wiem ,że większość naszych wypowiedzi są oparte na spostrzeżeniach,opiniach,doświadczeniach swoich i innych ale i niekiedy na nie do końca wytłumaczalnych dywagacjach i to nie tylko w tym temacie.Ja to widzę tak;jeśli auto jest na gażniku,to wtryskiwaczy nie ma i mieszanka paliwowo powietrzna(np.gaz)wędruje przez kolektor ssący do cylindrów.Jesli ma wtryskiwacze, to ciekły(zimny) gaz wędruje przez nie.Skoro płynny, to jakieś właściwości smarne choćby śladowe powinien mieć.Pozatym on nigdy nie jest zupełnie czysty.Miałam okazję widzieć jaka maż się osadza w parownikach po kilku miesiącach.Jesli się mylę to mni poprawcie."Trochę" aut w życiu "przerzuciłam"a i tak ciągle czegoś się uczę... :mrgreen:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.