Skocz do zawartości

sworzeń wachacza do wymiany (co z resztą ?)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Proszę o porade Was. Mam do wymiany jeden sworzeń zewnętrzny wachacza. W wiązku z tym na pewno zdecyduje sie zrobić od razu z drugiej strony Czy jest sens/wskazania wymieniać też tulejki i sworzeń długi gdy sa ok?
Opublikowano
Jak masz nadmiar kasy to mozesz wymienic, zeby nie robic tego pozniej...ale jesli sa dobre to mysle, ze mozna sobie podarowac te elementy...chociaz z drugiej strony jak cos robic to dobrze :mrgreen:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
Ja tez wymianialem sworznie , zew. bo mial luz. Po zdejciu wachacza okazalo sie ze mechanik nie powiedzial mi ze dobrze bylonby wymieniac od razy srodkowe-dlugie i tuleje...............bo na oko byly dobre-ale jak wiadomo guma ze starosci parcieje robi sie malo elastyczna itp.w ten sposob wciagneli mnie w koszt powtornej wymiany 150zł za obioe strony.a w tej cenie to bym juz kupil 2 dlugie sworznie i tulejki..........czyli jetsem w plecy :duh:
Opublikowano
Witam, przeprowadzałem niedawno taką operację i wiem, że lepiej wymienic wszystkie sworznie + tuleje i łączniki stabilizatora przy okazji. Zrobisz raz i masz spokój. Pamietajmy że jeździmy po kraju gdzie jakość dróg jest fatalna i te elementy szybko się męczą. Za częsci w hurtowni zapłaciłem około 550zł (Febi) + 200zł za robocizne. Efekt znakomity - żadnych skrzypień na wachaczach (wyczuwałem w kierownicy) oraz lepsze prowadzenie. Polecam i pozdrawiam :wink:
Opublikowano

Dzieki za rade, ale sprawa juz chyba niekatualne. Aż ci nasi mechanicy !!! dzisiaj podkorciło mnie pojachac na diagnostyke i sprawdzic czy rzeczywiscie nie robi mnie w balona. i Co sie okazała , że wszystko OK. A mechanior chciał wymieniac koncówki drążków, i sworznie. Ale to nic bo za całość chciał 660 zl. Częsci znalałem sobie w sklepie za 200zl (te same ) Tacy to są własnie mechanicy w Krakowie !!! Nie polecam tego warsztatu i zaraz dam go do NIEPOLACANYCH.

 

Ps. Byłem bo mi cos w kole stukało, Nadal stuka może to przekładnia, Czy możliwe ze to amorki ? Bo na bank mam do wymiany przód

Opublikowano
Siema. Właściwie tam nigdy nie grzebałem ale być może robią to poduszki amora (te pod maską) W sumie nie wiem jak to jest rozwiązane ale napewno znajdziesz na RealOEM. Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.