Skocz do zawartości

PROŹBA O OPINIE ZALEZY MI NA SZASIE KOMBI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wydaje mi się że coś za tanio. na 99% była z przodu leciutko stuknięta. na tyle że było trzeba wymienić zderzak (który pasuje jak świni siodło). na jednym kloszu brak brewki bo pewnie odpadła podczas stłuczki i sie zgubiła. zdjęcia daja mały podląg, chyba są celowo zrobione tak aby za dużo nie zobaczyć. z tyłu jakiś komin nie wiadomo od czego. orginalnie w tym silniku jest pojedyńcza rurka. jak coś jeszcze wypatrze to napisze.
Opublikowano
tez tak myslałem ale ma wszystkie papiery z niemiec na te przeróbki i wszysko jest orginalne a on go uzytkuje 1,5 roku

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
a jeżeli tak jak twierdzi ze ma wszyskie papiery na te przeróbki to co ale niemieckie

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
ale touringi staniały nawet nie wiedziałem. ta 2 lepsza ale: brak halogenów, bo sie pewnie potłukły razem z poprzednim zderzakiem, tylni zedrzak jak spojrzysz na na jego rogi które łączą się z nadkolami to widać że się krzywo schodzą, czyli ktoś źle złożył. ogólnie może być. ciężko jest trafic coś co nie miało oberwanych zderzaków, a raczej coś co miało i zostało dobrze złożone tak że nie widać że było coś urwane.
Opublikowano

czyli bardziej preferujesz 320 niz 318

wiem ze nawet te 320 ma lepszy wypas niz 318 tylko ze jakoś nie mam przekonania do aut świezo sprowadzonych wiec nie wiem tez mi sie podoba 320 ale jak tam ze spalanime poniewaz wczesniej miałem e36 320 coupe no i paliła 12,5 przy sredniej jezdzie raz ostro raz wolno no wiec ile łyknie 318 a ile 320 wiem ze to moe byc róznica 1 litra

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
najlepiej to kupic to co jest w lepszym stanie. mi pali średnio 8 - 8.5 litra w trybie pół baku miasto pół trasa. jak cały bak trasa to schodze na 7.4 najwięcej to miałem 9.4 cały bak po mieście. muszę jedynie dodać że jeżdze raczej spokojnie i z głową. brak niepotrzebnego przyszpieszania, hamowanie silnikiem. najmniej mi spalił 6.9 ale myśle że to nigdy już się nie powtórzy. mialem pustą trase i cały czas się trzymałem 100km/h. kolega ma 2.0 w e36coupe i mówi że pali mu w mieście po 10, a na trasie po 8. więc całkiem podobnie do mojego. tyle że on raczej jeździ na pusto i sam.
Opublikowano
no tak wszystko ładnie pieknie tylko ze niewiem czy brać auto z tym lepszym wyposazeniem czy tez to nie jest najważniejsze

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
hm cieżko mi tu coś poradzić ale jak ty będziesz sprzedawał kiedyś w przyszłości to napewno szybciej sprzedasz te które ma jakies bajery niż takie które nie ma nic.
Opublikowano

tez tak mysle bo wczoraj sprzedałem e36 2.0 coupe no i miało wszysko oprucz skóry własnie podobne wyposazenie jak tego kombi z silnikiem 2.0

tylko nadal mnie meczy jedna zecz otóz nie wiem jak z instalacją gazową niby niechciałbym założyć bo to niszczy auto ale zdrógiej strony to oszczedność i jestem w kropce a wiem ze do silnika 1.8 koszt to ok 2000 a do 2.0 to koszt 4000 plastikowy kolektor no i znów leze na całej lini no ale coraz bardziej mnie przekonuje te 2.0 dzwoniłem juz do niego i powiedział ze jest skłonny zejsc do 11000 czyli miesciłbym sie w swoim budzecie

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
a co powiesz na cene atrakcyjna czy tez za drogo za tą 2 litrówke

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
z tym tez nie dam rady. nie jestem na bieżąco i nie wiem jak teraz auta kosztują. chociaż wydaje mi się że to raczej rozsądna cena ze wskazaniem na tanioche.
Opublikowano
tez tak sadze bo tanszego nie znalazłem na allegro z tym wyposarzeniemno i jeszcze go nikt nie uzywał w kraju to jest najwazniejsze tak sadze

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
no tak łatwo powiedzieć tylko ze tds z podobnym wyposarzeniem to kosztuje conajmniej od 15000 ktorych nie mam moja gorna cena to max 13000 ale to naprawde max razem z opłatami a codo diesla mniej spali no ale ropa tez ma isc do góry

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano

prawda jest taka: albo tds albo 325i/320i + sekwencja i cenowo wychodzi podobnie.

Ale butla w bagażniku zajmie ci sporo pow. bagazowej, no chyba że bedzies zjeździł z maleństwem w kole i tankował co 250 km :lol:

Opublikowano
no tak to jest prawda instalacja musi być ale takie auto trudno dostac a jak jest to jest to kosmiczna cen

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano

Witam

z tych dwóch mi bardziej podoba sie ta druga ale niestety autka nie są zbyt zadbane ta pierwsza to w ogóle jakiś wynalazek druga hmm nowy przód po liftingu szeroka nerka a chyba była od 96 jak sie nie mylę obniżona na nasze drogi może być twardo :) komora silnika + nie umyta - to zdjęcie nic nie mówi nie widzę nalepki na kielichu z nazwą koloru ?? odleciała czy było coś robione trzeb by dokładnie sprawdzić :) autko z niemiec czyli jak nie było katowane i ni ma skręconego licznika to zawiecha powinna być ok ma TUV więc sprawna moja rada obejrzeć przejechać sie i szukac może trafisz cos bardziej zadbanego ...................

pozdro Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
rozmawiałem z gosciemi mowił ze auto tak jak sprowadził tak wyglada nic z nia nie robił wiec teraz juz nie wiem jak by byla bita to musiała być zrobiona u szwabów ale cena jest dosyc atrakcyjna a gdy komora nie jest umyta to moze nawet lepiej bo widac wszystkie wycieki i tympodobne a nie wypucowany tak jakby sie psu jajca swieciły tak mysle ale moge sie mylić

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.